Αρχική Νέα-Ανακοινώσεις
Στα πλαίσια του προγράμματος αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, οι μαθητές/τριές μας ασχολήθηκαν με διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα με αφορμή την κλιματική αλλαγή του πλανήτη μας.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές των τμημάτων Ε1, Ε2 και Στ2, ασχολήθηκαν και εργάστηκαν σχετικά με την «αξία του νερού στη ζωή μας». Ο στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση σε θέματα υπερκατανάλωσης και υποβάθμισης της ποιότητας του νερού. Στην ηλεκτρονική τάξη, υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους ένα μάθημα με θέμα «το νερό στη ζωή μας» και οι μαθητές/τριες των τριών τμημάτων πρόσθεταν σε ομαδοσυνεργατικό πίνακα (padlet) τις εργασίες που υλοποιούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό! Συννεφόλεξα, παρουσιάσεις, βίντεο, ζωγραφιές, κολλάζ, κόμικς, ψηφιακά παζλ, ψηφιακά παιχνίδια, αφίσες και άλλα πολλά! Όλα έργα και δημιουργίες των μικρών μαθητών!
Στη συνέχεια της δράσης, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στις δίδυμες λίμνες Ζερέλια, την Τετάρτη 24 Απριλίου, με σκοπό οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν ένα από τα υδάτινα οικοσυστήματα του τόπου μας, να αναπτύξουν ενδιαφέρον και να συμβάλλουν στην προστασία του. Αρχικά, έγινε προβολή ενός βίντεο στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης. Ακολούθησε περίπατος στη λίμνη, γνωστή ως μικρό Ζερέλι, συνοδεία των εκπαιδευτικών των τμημάτων Κορδέλα Μαίρη, Ρεντζούλα Ειρήνη-Χρυσοβαλάντω, Τζιοβάρα Παναγιώτα, Βασιλάκου Αθανασία, Παζαρά Ειρήνη και της γυμνάστριας Σταυρούλα Πασχαλούδη, η οποία είναι συντονίστρια στην ομάδα δράσης.
Μικροί και μεγάλοι απολαύσαμε την φυσική ομορφιά του τόπου μας και κατανοήσαμε την ευθύνη, που έχει καθένας να συμβάλλει στη διατήρηση του πολυτιμότερου φυσικού πόρου, του νερού!
« Όπου και να θολώνει ο νους σας μνημονεύετε Διονύσιο Σολωμό και Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη»
Οδυσσέας Ελύτης
Κάνοντας εφαρμογή την παραπάνω προτροπή, μέλη της Λέσχης Ιστορίας, Λόγου και Τέχνης του Πολιτιστικού Συλλόγου Ευξεινούπολης επισκέφτηκαν το σχολείο μας τη Δευτέρα 22 Απριλίου. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων τον μεγάλο Έλληνα κλασσικό λογοτέχνη , Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.
Οι κυρίες Ειρήνη Μπάιμπα, Βούλα Φυτιλή και Ευγενία Παρίση, αφού είπαν μερικά λόγια ενημερωτικά για τη λέσχη τους και το έργο της , διάβασαν ωραία, εκφραστικά και παραστατικά το αυθεντικό διήγημα «Υπό τη βασιλική δρυ» του Α. Παπαδιαμάντη.
Οι μαθητές της Ε2 και ΣΤ2 τάξης ,αν και το κείμενο ήταν σε καθαρεύουσα γλώσσα και λίγο δυσνόητο, ενθουσιάστηκαν με την ιστορία που άκουσαν. Παρατήρησαν ότι πάρα πολλές λέξεις είναι γνωστές και τις χρησιμοποιούμε στον καθημερινό μας λόγο .Έτσι με λίγη προσοχή κατάλαβαν πολύ καλά τι έλεγε αυτή η όμορφη διήγηση. Επίσης διαπίστωσαν πόσο όμορφη και πλούσια είναι η ελληνική μας γλώσσα.
Ευχαριστούμε πολύ τη Λέσχη Ιστορίας , Λόγου και Τέχνης ,καθώς επίσης την πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου Ευξεινούπολης κ. Δέσποινα Κακασή και την αντιπρόεδρο κ. Χρύσα Μαρδάκη για την όμορφη και εποικοδομητική πρωτοβουλία τους.
Οι δασκάλες των τμημάτων Ε2 και ΣΤ2
Παναγιώτα Τζιοβάρα
Μαρία Κορδέλα
Τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024 είχαμε την τιμή και τη χαρά να γνωρίσουμε τον κ. Φρούσιο,διακεκριμένο μέλος της κοινότητας της Αστρονομίας.
Ο κ. Φρούσιος ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με την αστρονομία και μάλιστα αρθρογραφεί στο επιστημονικό περιοδικό «Ουρανός» της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος.
Οι πλούσιες αστρονομικές γνώσεις ,αλλά και ο άμεσος και κατανοητός τρόπος του κ. Φρούσιου κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον τόσο των μαθητών της ΣΤ τάξης ,όσο και των δάσκαλων τους ,Γιώργο Καλαντζή και Μαρία Κορδέλα ,σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης.
*Έχει τέλος το διάστημα;
*Τι είναι ο ήλιος και από τι υλικά αποτελείται;
*Πόσοι και ποιοι είναι οι πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα;
*Βρέχει στον Άρη;
*Πώς είναι η ατμόσφαιρα στην Αφροδίτη;
Αυτές ήταν μερικές από τις απορίες που μας εξήγησε πολύ αναλυτικά και κατανοητά ο κ. Φρούσιος .
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Φρούσιο και με χαρά περιμένουμε να έρθει ξανά στο σχολείο μας . Άλλωστε ,όπως ο ίδιος μας υποσχέθηκε, στην επόμενη συνάντηση θα μας μιλήσει για το πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στον Άρη.
Οι δάσκαλοι των μαθητών ΣΤ1 και ΣΤ2
Γιώργος Καλαντζής
Μαρία Κορδέλα
Η Ημέρα της Γης γιορτάζεται κάθε χρόνο από το 1970, στις 22 Απριλίου, με στόχο την κινητοποίηση ανθρώπων, κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών, για ένα καθαρό πλανήτη. Διοργανώνονται εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα.
Αμερικανικής εμπνεύσεως, καθιερώθηκε το 1970 στις ΗΠΑ, με πρωτοβουλία του γερουσιαστή Γκέιλορντ Νέλσον, ενός πολιτικού με περιβαλλοντικές ανησυχίες. Με τα χρόνια, η Μέρα της Γης ξεφεύγει από το αμερικάνικο πλαίσιο, όπου αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής, και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο. Σήμερα γιορτάζεται σε περισσότερες από 190 χώρες σε όλο τον πλανήτη. Το Δίκτυο Ημέρας της Γης συντονίζει τις προσπάθειες.
Οι μαθητές του σχολείου μας ενημερώθηκαν για τις δράσεις που διοργανώνονται σε ολόκληρο τον κόσμο, σκέφτηκαν τρόπους για να διατηρήσουμε τον πλανήτη μας καθαρό και έκαναν διάφορες δραστηριότητες χρησιμοποιώντας και ψηφιακά μέσα.
Γιορτάζοντας την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, διαβάσαμε στο Τμήμα Ένταξης για τον Έλμερ, τον παρδαλό ελέφαντα και προβληματιστήκαμε για τις αξίες της διαφορετικότητας και τις φιλίας. Ακολούθησε αναδιήγηση και δραματοποίηση του παραμυθιού.
Η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης
Χατζηκυριάκου Ευτυχία
Η Διεθνής Ημέρα της Γαλλοφωνιας γιορτάζεται στις 20 Μαρτίου και είναι μια ημέρα αφιερωμένη στη γαλλική γλωσσα, σε όλους τους γαλλοφωνους του κόσμου, σε οσους αγαπουν και μαθαίνουν τα γαλλικά. Η γαλλική γλώσσα εκτός από κώδικας επικοινωνίας είναι φορέας πολιτισμού και στοχεύει στην προώθηση της γλωσσικής πολυμορφίας της ειρήνης, της ελευθερίας, της δημοκρατιας, της αλληλεγγυης, της διαφορετικοτητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Στα πλαίσια λοιπόν του εορτασμού της ημέρας Γαλλοφωνιας οι μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων γιόρτασαν την ημέρα αυτή ανακαλύπτοντας γαλλικές λέξεις που χρησιμοποιούμε στα ελληνικά καθημερινά δημιουργώντας μικρά καλλιτεχνικά αριστουργήματα.
Και καθώς η ημέρα Γαλλοφωνιας συνδέεται φέτος με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακους Αγώνες που θα γίνουν στο Παρίσι τον Αύγουστο, οι μαθητές, στα πλαίσια του μαθήματος της γαλλικής γλώσσας, παρακολούθησαν βίντεο στα γαλλικά σχετικό με τις αξίες που πρεσβεύουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Επιπλέον γνώρισαν από κοντά τις μασκότ των Ο.Α. " Les Phryges", τους " Φρυγες", καθώς επίσης και το σκεπτικό της δημιουργίας τους , το φρυγικο καπελο, εθνικό σύμβολο της Γαλλίας που ενσαρκώνει για τους Γάλλους την Γαλλική Επανάσταση, την ελευθερία και τη Δημοκρατία!
Από το σχολικό έτος 2023-2024 ορίζεται ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας η 4η Απριλίου , η οποία θα είναι αφιερωμένη στην υλοποίηση δράσεων φιλοζωίας.Οι πρόσφατες θεωρίες βιοηθικής συγκλίνουν στην αναγκαιότητα της απομάκρυνσης από τον
ανθρωποκεντρισμό και τονίζουν τη σημασία της εκτίμησης της ζωής όλων των όντων, αναγνωρίζοντας την εγγενή αξία τους. Αυτές οι θεωρίες εγείρουν ανησυχίες σχετικά με την εκμετάλλευση των έμβιων όντων αποκλειστικά για την ικανοποίηση των ανθρώπινων αναγκών.
Μία ολιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο της παγκόσμιας πολιτειότητας και της βιωσιμότητας θα ήταν ανεπαρκής χωρίς τη συμπερίληψη της ηθικής για τα ζώα, την άμβλυνση της διχοτόμησης ανθρώπου-ζώου καθώς και της σχέσης των έμβιων όντων του πλανήτη με τον άνθρωπο.
Στο παραπάνω πλαίσιο και με σκοπό την προώθηση, την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη της φιλοζωίας και την υπεύθυνη κηδεμονία ζώου συντροφιάς από τους / τις μαθητές /-τριες ορίζεται και καθιερώνεται η 4η Απριλίου κάθε έτους ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Κατά την 1η Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024 οι μαθήτριες/τές του σχολείου μας ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή και τις/τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την ανάγκη προστασίας και βοήθειας των ζώων, αδέσποτων και δεσποζόμενων και του σεβασμού των δικαιωμάτων των ζώων από τις/τους μαθήτριες/τές.
Στη συνέχεια και για μία (1) διδακτική ώρα (4η: 10:45-11:30) πραγματοποιήθηκε, μέσω τηλεπαρουσίασης, ενημέρωση των μαθητών από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Ομάδα Παιδείας) και την υπεύθυνη κ. Κοντού Μαρία, Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Β1 και Δ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού στο παραδοσιακό χωριό της Βρύναινας. Οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και του διευθυντή, κ. Γεωργίου Μπασιάκου, ξεναγήθηκαν στα μονοπάτια του χωριού από τον κ. Γεώργιο Μυλωνά, πρώην διευθυντή και δασκάλου του σχολείου μας.
Οι μαθητές παρατήρησαν το όμορφο δάσος του χωριού, συνέλεξαν φύλλα δέντρων για το φυτολόγιό τους και επισκέφθηκαν το λαογραφικό μουσείο και το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία.
Kάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα των γενεθλίων του Hans Christian Andersen, του γνωστού σε όλους Δανού συγγραφέα παιδικών παραμυθιών και βιβλίων, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλύτερων στο παιδικό βιβλίο. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία. Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου και σε συνδυασμό με το εθνικό έργο etwinning που πραγματοποιείται στο σχολείο μας με τίτλο Ημέρα Παιδικού Βιβλίου από τους μαθητές των τμημάτων Ε2 και ΣΤ2 και τις εκπαιδευτικούς Κορδέλα Μαρία, Τζιοβάρα Παναγιώτα και Πλατή Γιάννα, πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις .
Η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας εμπλουτίστηκε με βιβλία αγγλικών, τα οποία οι μαθητές θα μπορούν να δανείζονται προκειμένου να ενισχύσουν την αναγνωστική τους ικανότητα και να βελτιώσουν το λεξιλόγιό τους.
Την Τετάρτη 27 Μαρτίου οι μαθητές των τμημάτων Ε2 και ΣΤ2 συμμετείχαν σε διαδικτυακή συνάντηση με την συγγραφέα παιδικών βιβλίων Κωνσταντίνα Αρμενιάκου. Η προσέγγιση της κ. Αρμενιάκου ήταν εξαιρετικά παιδαγωγική και συνεργατική και μας γέμισε πλούσια συναισθήματα.
Την Τρίτη 2 Απριλίου οι μαθητές των τμημάτων Ε2 και ΣΤ2 οργάνωσαν μια σύντομη παρουσίαση, την οποία παρακολούθησαν οι μαθητές των Δ', Ε' και ΣΤ' τάξεων του σχολείου μας. Τα παιδιά του ΣΤ2 παρουσίασαν τα βιβλία που διάβασαν στα πλαίσια του εθνικού έργου etwinning Ημέρα Παιδικού Βιβλίου , ελληνικά και αγγλικά, και τις δραστηριότητες που υλοποίησαν ενώ τα παιδιά του Ε2 μίλησαν για σπουδαίους συγγραφείς παιδικών βιβλίων. Ήταν μια ενδιαφέρουσα δράση γεμάτη όμορφα λόγια και υπέροχες εικόνες!
Ο σύνδεσμος της παρουσίασης:
Την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 οι μαθήτριες/τές της Β τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού με τις δασκάλες τους Ντουμανάκου Μαρία και Καραβασίλη Ελένη επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο Ανατολικής Ρωμυλίας Ευξεινούπολης. Ξεναγήθηκαν από την κ. Μπατσκίνη Ιωάννα και τον κ. Ανδρέα Τερκεζίδη.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τη λαϊκή πολιτιστική κληρονομιά , να ψυχαγωγηθούν , να νιώσουν το Μουσείο ως δικό τους χώρο, να ενώσουν το παρόν με το παρελθόν και να μάθουν στοιχεία του πολιτισμού και της ζωής των προσφύγων από την Ανατολική Ρωμυλία οι οποίοι ίδρυσαν την κοινότητα Ευξεινούπολης στις αρχές του 20ου αιώνα.
Πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο, 30.03.2024 και την Κυριακή, 31.03.2024 στο Γενικό Λύκειο Αγριάς, τα «Σκακιστικά Μαθητικά Πρωταθλήματα Θεσσαλίας 2024», τα οποία συνδιοργάνωσαν ο ΑΘΛΟΣ ΑΓΡΙΑΣ - «ΤοΠιονάκι» και η Ακαδημία Σκακιστών Βόλου (Α.Σ.ΒΟΛ.), με τη συνδρομή της Τοπικής Επιτροπής Σκακιστικών Σωματείων Θεσσαλίας (ΤΕΣΣΘ).
Το Σάββατο διεξήχθη το Ομαδικό Πρωτάθλημα με τη συμμετοχή 27 ομάδων (20 Δημοτικών Σχολείων και 7 Γυμνασίων - Λυκείων) με συνολικά περισσότερους από 130 μαθητές από τα παρακάτω σχολεία:
1. 14ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ Α΄ ΟΜΑΔΑ
2. 14ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ Β΄ ΟΜΑΔΑ
3. 16ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
4. 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ Α΄ ΟΜΑΔΑ
5. 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ Β΄ΟΜΑΔΑ
6. ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ
7. 2ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ
8. 2ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
9. 2ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΩΝ ΝΕΡΩΝ
10. 2ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ Α΄ ΟΜΑΔΑ
11. 2ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ Β’ ΟΜΑΔΑ
12. 32ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
13. 32ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
14. 3ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΜΥΡΟΥ Α΄ ΟΜΑΔΑ
15. 3ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΜΥΡΟΥ Β’ ΟΜΑΔΑ
16. 7ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Α΄ ΟΜΑΔΑ
17. 7ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Β΄ΟΜΑΔΑ
18. ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΓΙΟΣ ΙΩΣΗΦ ΒΟΛΟΥ
19. ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΣΑΚΚΑ" ΤΡΙΚΑΛΩΝ Α’ ΟΜΑΔΑ
20. ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΣΑΚΚΑ" ΤΡΙΚΑΛΩΝ Β’ ΟΜΑΔΑ
21. 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
22. 2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ Α΄ ΟΜΑΔΑ
23. 2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ Β΄ ΟΜΑΔΑ
24. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ
25. 9ο ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
26. ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΜΥΡΟΥ
27. 8ο ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Οι αγώνες ξεκίνησαν στις 15:00 και μετά από σχεδόν 4ωρη μάχη, νικήτριες αναδείχτηκαν οι παρακάτω ομάδες:
Για το σχολείο μας έλαβαν μέρος οι παρακάτω μαθήτριες/τές:
ΟΜΑΔΑ Α: Παππά Παρασκευή, Σίσκος Βασίλειος, Σίσκου Γεωργία, Τσιλιγκερίδης Παύλος
ΟΜΑΔΑ Β: Αξιώτης Δημήτριος, Κουμπούρασ Απόστολος, Μπόσμου Φαίδρα, Μυγδάλης Άγγελος
ΔΗΜΟΤΙΚΑ- ΟΜΑΔΙΚΟ
Κατ. | Όνομα | Έλο | ΧΩΡ | 1.Γύ | 2.Γύ | 3.Γύ | 4.Γύ | 5.Γύ | 6.Γύ | Βαθ. | ΚΙ1 | ΚΙ2 | ΚΙ3 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Σίσκος Βασιλης | 0 | GRE | 29b1 | 21w1 | 22b1 | 2b1 | 4w1 | 5w1 | 6 | 0 | 18 | 19 | |
2 | Καράμπελας Αναστάσιος | 0 | GRE | 25b1 | 3w1 | 10b1 | 1w0 | 15b1 | 11w1 | 5 | 1 | 21 | 23 | |
3 | Σίσκου Γεωργια | 0 | GRE | 11w1 | 2b0 | 16w1 | 6b1 | 8w1 | 4b1 | 5 | 0 | 20,5 | 23,5 | |
4 | Στυλιανού Δημήτριος | 0 | GRE | 12b1 | 17w1 | 9b1 | 5w1 | 1b0 | 3w0 | 4 | 0 | 22,5 | 25,5 | |
5 | Μαργαριτόπουλος Κων/νος | 0 | GRE | 15w1 | 20b1 | 6w1 | 4b0 | 7w1 | 1b0 | 4 | 0 | 21 | 24 | |
6 | ΖΗΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | 0 | GRE | 13b1 | 18w1 | 5b0 | 3w0 | 26b1 | 10w1 | 4 | 0 | 19 | 20,5 | |
7 | ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 0 | GRE | 26b1 | 10w0 | 14b1 | 9w1 | 5b0 | 17w1 | 4 | 0 | 18 | 19,5 | |
8 | Μαλισόβας Δημήτρης | 0 | GRE | 10b0 | 26w1 | 18b1 | 22w1 | 3b0 | 15w1 | 4 | 0 | 17 | 18,5 | |
9 | Δημόκα Αικατερίνη | 0 | GRE | 27w1 | 23b1 | 4w0 | 7b0 | 24w1 | 16b1 | 4 | 0 | 15,5 | 17,5 | |
10 | Τουζόπουλος Δημήτριος | 0 | GRE | 8w1 | 7b1 | 2w0 | 11b½ | 13w1 | 6b0 | 3,5 | 0 | 20,5 | 24 | |
11 | Καμμαγιαννης Λάμπρος | 0 | GRE | 3b0 | 25w1 | 24b1 | 10w½ | 21b1 | 2b0 | 3,5 | 0 | 18 | 20 | |
12 | Κολιαμήτρας Αποστολος | 0 | GRE | 4w0 | 28b1 | 20w1 | 15b0 | 14w½ | 23b1 | 3,5 | 0 | 16 | 18 | |
13 | Παπαθανασίου Εμμανουήλ | 0 | GRE | 6w0 | 31b1 | 19w1 | 21w½ | 10b0 | 22b1 | 3,5 | 0 | 15,5 | 16 | |
14 | Χουστουλακης Αλέξανδρος | 0 | GRE | 16w0 | 30b1 | 7w0 | 27b1 | 12b½ | 21w1 | 3,5 | 0 | 15 | 15,5 | |
15 | Τσαρδάκας Θεόδωρος | 0 | GRE | 5b0 | 32w1 | 17b1 | 12w1 | 2w0 | 8b0 | 3 | 0 | 19,5 | 21 | |
16 | Μποζα Δέσποινα-Ραφαέλα | 0 | GRE | 14b1 | 22w0 | 3b0 | 26w1 | 25b1 | 9w0 | 3 | 0 | 17 | 18,5 | |
17 | Κανταρακη Χρυσούλα-Νταϊάνα | 0 | GRE | 28w1 | 4b0 | 15w0 | 25b1 | 18w1 | 7b0 | 3 | 0 | 16 | 18 | |
18 | Πρεκας Ιωαννης | 0 | GRE | 31w1 | 6b0 | 8w0 | 19b1 | 17b0 | 27w1 | 3 | 0 | 16 | 16,5 | |
19 | Γκουτζιού Δήμητρα-Μαρία | 0 | GRE | 23b0 | 27w1 | 13b0 | 18w0 | 28b1 | 24b1 | 3 | 0 | 13 | 15 | |
20 | Φωτερή Μελπομένη | 0 | GRE | 32b1 | 5w0 | 12b0 | 24w0 | 30b1 | 29w1 | 3 | 0 | 12 | 12,5 | |
21 | ΖΙΑΚΑΣ ΒΑΙΟΣ | 0 | GRE | 24w1 | 1b0 | 23w1 | 13b½ | 11w0 | 14b0 | 2,5 | 0 | 19 | 21 | |
22 | ΑΓΑΛΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 0 | GRE | 30w1 | 16b1 | 1w0 | 8b0 | 23b½ | 13w0 | 2,5 | 0 | 19 | 19,5 | |
23 | Νύκτας Νικολαος | 0 | GRE | 19w1 | 9w0 | 21b0 | 28b1 | 22w½ | 12w0 | 2,5 | 0 | 15,5 | 17,5 | |
24 | Πελιβάνι Γκάμπριελ | 0 | GRE | 21b0 | 29w1 | 11w0 | 20b1 | 9b0 | 19w0 | 2 | 0 | 16 | 17 | |
25 | ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 0 | GRE | 2w0 | 11b0 | 32b1 | 17w0 | 16w0 | 30b1 | 2 | 0 | 16 | 16,5 | |
26 | ΤΣΟΥΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | 0 | GRE | 7w0 | 8b0 | 30w1 | 16b0 | 6w0 | -1 | 2 | 0 | 16 | 16,5 | |
27 | Παπαγεωργίου Φίλιππος | 0 | GRE | 9b0 | 19b0 | 31w1 | 14w0 | 29b1 | 18b0 | 2 | 0 | 14,5 | 15 | |
28 | ΣΙΩΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 0 | GRE | 17b0 | 12w0 | 29b1 | 23w0 | 19w0 | 31b1 | 2 | 0 | 13 | 13,5 | |
29 | ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΟΔΩΡΗΣ | 0 | GRE | 1w0 | 24b0 | 28w0 | 31b1 | 27w0 | 20b0 | 1 | 0 | 15 | 15,5 | |
30 | Νάσιος Ηλίας | 0 | GRE | 22b0 | 14w0 | 26b0 | -1 | 20w0 | 25w0 | 1 | 0 | 12,5 | 13,5 | |
31 | Ζουμπουρλής Χρήστος | 0 | GRE | 18b0 | 13w0 | 27b0 | 29w0 | -1 | 28w0 | 1 | 0 | 11,5 | 12 | |
32 | Μουστρούφη Μαρία | 0 | GRE | 20w0 | 15b0 | 25w0 | -0 | -0 | -0 | 0 | 0 | 11,5 |
12,5 |
« Ως πότε παλληκάρια θα ζούμε στα στενά;…
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή ,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή!»
Είναι η κραυγή του Ρήγα Φεραίου που ξεσήκωσε τους Έλληνες του 1821 σε ένα δυναμικό εγερτήριο λευτεριάς μετά από 400 χρόνια τουρκικής σκλαβιάς.
Αυτούς τους αγώνες των προγόνων μας τίμησαν με τη γιορτή που ετοίμασαν οι μαθητές της Στ΄ τάξης ,με τη βοήθεια των δασκάλων τους Γιώργου Καλαντζή και Μαίρης Κορδέλα, την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024.
Οι μαθητές, με τις όμορφες απαγγελίες, τα πατριωτικά τραγούδια, τους ζωντανούς παραδοσιακούς χορούς, καθώς και το συγκινητικό θεατρικό « Αδούλωτη σκλαβιά» ,μετέδωσαν τον εθνικό τους παλμό και ενθουσιασμό στους συμμαθητές και δασκάλους τους.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Δήμου Πασχάλης.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους δασκάλους τους!
Συγχαρητήρια στον μουσικό Μέτα Ρισέλντ- Ραφαήλ και τη γυμνάστρια Πασχαλούδη Σταυρούλα!
Η γιορτή της κρέπας στη Γαλλία γιορτάζεται κάθε χρόνο και οι κρέπες που φτιάχνονται αυτήν την ημέρα φέρνουν ευτυχία! Η παράδοση λέει ότι ,εάν δεν τηρηθεί το έθιμο της παρασκευής της κρέπας, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστραφεί! Σε κάθε σπίτι της Γαλλίας λοιπόν αναβιώνει το συγκεκριμένο έθιμο με μεγάλο ενθουσιασμό! Η γιορτή της κρέπας στο σχολείο μας αναβίωσε από τις τάξεις των γαλλικών οι οποίες ετοίμασαν κρέπες με τη βοήθεια των γονιών των μαθητών και καταναλώθηκαν με μεγάλη όρεξη από τους μαθητές και εκπαι
δευτικούς!!! Να ευχηθούμε και του χρόνου με υγεία!
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: Από 01/03/2024 έως 20 /03/2024 .
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:
ΑΙΤΗΣΗ: Θα τη συμπληρώσουν και θα την υπογράψουν οι δύο γονείς (Δίνεται από το σχολείο).
ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ: Θα συμπληρωθεί από τον γιατρό.
ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.
Περιοχές ορίων: Αεροδρόμιο Νέας
Αγχιάλου - Εργατικές κατοικίες Αγίου
Νικολάου -καθώς και η περιοχή που
περικλείεται περιμετρικά απο τις
οδούς: Κρόκειων - Μακεδονίας -
Βαλαμουτόπουλου - Μυρμηδόνων -
Αχιλλέως - Παναγοπούλου - Στ.
Κομητά - Αθηνών - Αγίου Νικολάου -
Σταδίου – Κροκείων
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: Οι μαθητές που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο και έχουν γεννηθεί από 1-1-2018 έως 31-12-2018.
Τα δικαιολογητικά θα τα φέρετε συμπληρωμένα στο σχολείο μετά από επικοινωνία με τον Δ/ντή του Σχολείου.
Ώρες: 08:30-09:30
Στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλ. Σχολείου: 2422021482
images/ΑΙΤΗΣΗ__ΕΓΓΡΑΦΗ_ΜΑΘΗΤΗ_ΣΤΗΝ_Α_ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.docx
Οι εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνουν από 1 Μαρτίου 2024 έως και 20 Μαρτίου 2024.
images/ΑΙΤΗΣΗ-_ΔΗΛΩΣΗ_ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ.pdf
Στα πλαίσια του μαθήματος της γαλλικής γλώσσας, οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης κατανόησαν την αξία του νερού στη ζωή μας, δημιουργώντας όμορφες ζωγραφιές, γεμάτες με συνθήματα για την προστασία του νερού στα γαλλικά!
Οι μαθητές των τμημάτων Ε΄ τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου το Δημαρχείο της πόλης μας και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη «Στέφανος Κομμητάς». Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία των δασκάλων των τμημάτων Ειρήνη Χρυσοβαλάντω Ρεντζούλα, Παναγιώτα Τζιοβάρα, της εκπαιδευτικού Βασιλάκου Αθανασίας και του διευθυντή του σχολείου Γεώργιο Μπασιάκο.
Ο Δήμαρχος κύριος Δημήτριος Εσερίδης, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κύριος Σπυρίδων Βαλαμούτης και η Γενική Γραμματέας κυρία Σοφία Τσιάντου υποδέχτηκαν και καλωσόρισαν με θέρμη μαθητές και εκπαιδευτικούς στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου.
Ο Δήμαρχος μίλησε στους μαθητές με απλό και κατανοητό λόγο για το έργο του Δήμου αλλά και τις υποχρεώσεις του. Εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου αλλά και τη διαδικασία λήψης των αποφάσεων που αφορούν ένα Δήμο. Οι μικροί μαθητές έθεσαν τις ερωτήσεις τους, με τις οποίες εντυπωσίασαν τον Δήμαρχο, δείχνοντας την προετοιμασία που είχε γίνει. Διατύπωσαν απορίες αλλά και προβληματισμούς για τον τόπο τους. Ο Δήμαρχος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών δημιουργώντας ένα όμορφο κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ευχάριστης συζήτησης.
Στη συνέχεια, ακολούθησε επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη «Στέφανος Κομμητάς». Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες λειτουργίας της, αλλά και για τον λόγιο και κληρικό Στέφανο Κομμητά, του οποίου το όνομα έχει δοθεί στη Βιβλιοθήκη του Δήμου Αλμυρού. Τέλος, οι μαθητές έψαξαν και ξεφύλλισαν τα βιβλία του ενδιαφέροντός τους.
Η επίσκεψη αυτή θα μείνει αξέχαστη στους μικρούς μαθητές, καθώς ήταν κάτι πρωτόγνωρο!