^Επάνω
Get Adobe Flash player

ΔΙΑΘΕΣΗ self test ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ (2) ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστΣύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.Για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).
Από τη δεύτερη εβδομάδα το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Τρίτης  και της Παρασκευής.
Συμπερασματικά αυτό που αλλάζει είναι ένα (1) επιπλέον τεστ την Κυριακή το βράδυ (9-1-2022) για την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 10-1-2022. Επιπλέον, ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη.

Make A Wish (Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος)

Οι μαθήτριες/τές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας βοήθησαν και φέτος παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα ζωής. Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος  "Κάνε μια ευχή" έδωσαν τηυν ευκαιρία σε παιδιά που έχουν προβλήματα υγείας να εκπληρώσουν μια επιθυμία τους, χαρίζοντας σ' αυτά και στις οικογένειές τους μερικές μαγικές στιγμές βοηθώντας έτσι να ξεφύγουν έστω και για λίγο, από τη δύσκολη καθημερινότητά τους.

 

Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία - Δράσεις του τμήματος Ε1

Την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία οι μαθητές του τμήματος Ε1 με τη δασκάλα τους Παναγιώτα Τζιοβάρα ενημερώθηκαν, συζήτησαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με το θέμα.
           Αρχικά, έγινε προβολή τριών ταινιών animation μικρού μήκους που αναφέρονται στην αναπηρία: «Το δώρο», «Guerdas» (χορδές) και «Ταμάρα». Έπειτα έγινε αναφορά στη νοηματική γλώσσα και τα παραολυμπιακά αθλήματα. Οι μαθητές είδαν φωτογραφίες αθλητών των παραολυμπιακών αθλημάτων και ανθρώπων με αναπηρία που δημιουργούν έργα τέχνης με το στόμα ή το πόδι. Τέλος, οι μαθητές δημιούργησαν ομαδικά μία αφίσα.
           Ο σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών, η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της θετικής στάσης τους απέναντι στο διαφορετικό και κυρίως η κατανόηση του δικαιώματος όλων στην ισότητα.

afisa-ΣΜΕΑΕ

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκέμβρη-ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ)

"Κάθε άνθρωπος είναι φτιαγμένος από τη φύση του να κοιτά ψηλά, να οραματίζεται και να προσπαθεί ν' αγγίξει το όνειρο του. Για να το πετύχει όμως, χρειάζεται φτερά που θα τον βοηθήσουν να φτάσει γρηγορότερα και ευκολότερα. Τα φτερά είναι οι ικανότητες του καθενός. Κάποιοι όμως, έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ' όλ' αυτά μπορούν κι εκείνοι ν' ανέβουν ψηλά! Απλώς χρειάζονται δίπλα τους κάποιους για να τους μάθουν τον τρόπο ν' ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν όλο και πιο ψηλά. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τα δικά τους μοναδικά και ιδιαίτερα φτερά. Το πέταγμα τους γίνεται ομορφότερο όταν οι άλλοι τους χαϊδεύουν απαλά τα φτερά και πετούν μαζί τους."

Καθιερώθηκε να γιορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα δράσης για τα ΑμEΑ. Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.

Οι εποχές που οι κοινωνίες απέρριπταν τα άτομα με αναπηρίες και υιοθετούσαν τις πιο απάνθρωπες συμπεριφορές απέναντί τους έχουν βέβαια παρέλθει. Τώρα πλέον έχει γίνει ευρύτατα αποδεκτό από όλους ότι τα άτομα αυτά έχουν ίσα δικαιώματα και ίδιες υποχρεώσεις με όλους τους άλλους και ο βαθμός που διασφαλίζεται αυτή η θεμελιώδης αρχή δείχνει και το πολιτιστικό επίπεδο που βρίσκεται κάθε χώρα. Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμEΑ) είναι αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα κάθε πολιτισμένης κοινωνίας.
Αρχικά, άτομα με ειδικές ανάγκες χαρακτηρίζονται τα άτομα με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής εξαιτίας σωματικών, διανοητικών, ψυχολογικών, συναισθηματικών και κοινωνικών ιδιαιτεροτήτων.
Τα άτομα αυτά έχουν ίσα δικαιώματα με όλους τους ανθρώπους με πρωταρχικό το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, δηλαδή το δικαίωμα να ζήσουν. Δε θα πρέπει να κάνουμε το λάθος να πιστέψουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί δε μπορούν να καταφέρουν ότι κι οι υπόλοιποι! Εάν τους δώσουμε την ευκαιρία και το χρόνο, θα μας δείξουν τις ικανότητές τους και θα μας εκπλήξουν με τις επιδόσεις τους! Εξάλλου, εάν κοιτάξουμε το διπλανό μας θα διαπιστώσουμε ότι διαφέρει από εμάς! Άλλοι είναι ψηλοί, άλλοι κοντοί, άλλοι μελαχρινοί κι άλλοι καστανοί, άλλοι είτε στηρίζονται και περπατούν με τα δυο τους πόδια, είτε έχουν για βοήθεια κάποιο μπαστούνι είτε ένα αναπηρικό καροτσάκι.
Εάν σκεφτούμε ότι η κοινωνία μας είναι δημοκρατική κι έχει για πολίτες όλους όσους ζουν σ' αυτήν, έχοντας στο μυαλό μας ότι είμαστε διαφορετικοί, δε θα πρέπει να στερούμε σε κανέναν τη δυνατότητα να μάθει και να συμμετέχει στις δραστηριότητες του σχολείου και της κοινότητάς μας.
Έτσι, όταν θα ακούμε τη λέξη ανάπηρος/αναπηρία ή άτομο με ειδικές ανάγκες δε θα πρέπει να μας ακούγεται παράξενο. Αλλά θα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι είναι ένας άνθρωπος με ίσα δικαιώματα, ίσες ευκαιρίες όπως εμείς, το οποίο θα μπορούσε πολύ εύκολα να είναι ο καλύτερος μας φίλος ή ο διπλανός μας στην τάξη. Το άτομο αυτό δε χρειάζεται τον οίκτο μας ή να το λυπόμαστε! Το μόνο που θέλει είναι τα δικαιώματά του, που είναι όμοια με τα δικά μας! Δυστυχώς όμως, τις περισσότερες φορές του τα στερούμε! Είτε κοροϊδεύοντάς το κι αρνούμενοι τη φιλία του είτε στερώντας του το δικαίωμα να κυκλοφορήσει ανάμεσά μας! Ας του φερθούμε όπως φερόμαστε στους φίλους μας και σ' αυτούς που θεωρούμε εμείς όμοιούς μας και αυτός με τη σειρά του θα μας εκτιμήσει κι αγαπήσει! Βρείτε ένα άτομο με κάποιο είδος αναπηρίας, κάντε το φίλο σας και δείτε πόσα πολλά μπορείτε να κερδίσετε..!

                                                                     Η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης
                                         

                                                                             Χατζηκυριάκου Ευτυχία

 

                                  

ΤΑ ΛΙΜΕΡΙΚ ΤΗΣ ΣΤ2 ΤΑΞΗΣ

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

Λ 1

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

 

24

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΩΡΕΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους για την άμεση ανταπόκρισή τους και την προσφορά τους στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Κ. Μακεδονίας.

 

images/ΕΠΑΙΝΟΣ_compressed.pdf

1ο Μεγάλο Σχολικό Τουρνουά ανακύκλωσης μπαταριών

Στιγμιότυπο οθόνης 2021-11-18 211444https://youtu.be/V3jVRgZbtQU

 

Φέρε και συ τις άδειες μπαταρίες - στήλες ενέργειας στον κάδο ανακύκλωσης του σχολείου μας!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821-ΣΤ ΤΑΞΗ (ΜΑΪΟΣ 2021)

IMG 20210519 104724 5

IMG 20210519 104732 2

IMG 20210519 104736 3

IMG 20210519 104741 5

IMG 20210519 104751 4

IMG 20210519 104802 2

IMG 20210519 104811 5

IMG 20210519 104900 9

IMG 20210519 104906 5

IMG 20210519 104913 6

IMG 20210519 104943 1

IMG 20210519 104947 3

 

 

 

 

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ-ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΗ/ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ (Β2-Ε2)-ΜΑΡΤΙΟΣ 2021

IMG 20210309 091517 4

IMG 20210309 072717 9

IMG 20210309 072315 3 2

IMG 20210309 072343 8

IMG 20210309 072349 0

IMG 20210309 072434 2

IMG 20210309 072329 3

Στοιχεία Επικοινωνίας

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού
Αλμυρός
Τ.Κ. 37100
Τηλ: 2422021482
email: mail@3dim-almyr.mag.sch.gr
Copyright © 2013. Το σχολείο μας! Rights Reserved.