^Επάνω
Get Adobe Flash player

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ (50 ΜΕΤΡΩΝ)

Σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 και ώρα 09:00 - 10:30 πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία ενδοσχολικοί αγώνες στίβου (50 μέτρων) στο Δημοτικό Στάδιο Αλμυρού Αθανάσιος Ραγάζος. Υπεύθυνη για την οργάνωση των  αγώνων ήταν η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Τσιλιού Αποστολία. Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές - αθλητές που έλαβαν μέρος στους αγώνες, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχή διοργάνωση των αγώνων.

 

Τα αποτελέσματα των αγώνων:

 

Γ΄ ΤΑΞΗ

      ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                    ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Μαχά Ξένια                                                                        1. Καλαντζής Ιάκωβος
  2. Καραγεώργου Αντωνία                                                      2. Γράβος Σταύρος
  3. Τσαλούρη Ελίνα                                                                3. Ρούσας Ευάγγελος

 

 

Δ΄ ΤΑΞΗ

     ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                    ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Στεφανίδη Θεοδοσία                                                        1. Τσαμανής Γεώργιος
  2. Αυγουλά Μαρία - Θεοδώρα                                              2. Αντωνίου Βασίλειος
  3. Δαγρέ Ευγενία                                                                 3. Λίτσκας Μανώλης

 

 

Ε΄ ΤΑΞΗ

 

      ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                  ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Καραγεώργου Αλεξάνδρα                                                1. Μαργαρίτης Απόστολος
  2. Μηλιώνη Ευτυχία                                                              2. Χριστοδουλόπουλος Γεώργιος
  3. Λυπημένου Ιωάννα                                                           3. Μαυραντζάς Ορφέας

 

 

ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

 

    ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                  ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Δήμα Κωνσταντίνα                                                             1. Στεφανίδης Κυριάκος
  2. Μητσογιάννη Βάσια                                                            2. Καραγεωργόπουλος Νικόλαος
  3. Τσίποτα Δέσποινα                                                               3. Αντωνίου Νικόλας

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων :

Ο Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων, για το σχολικό έτος 2015-2016, θα γίνει με βάση την ισχύουσα νομοθεσία :

1. Η φοίτηση των μαθητών του Ολοήμερου Προγράμματος είναι υποχρεωτική.

2. Για τη λειτουργία της Πρωινής Προαιρετικής Ζώνης (07:00-08:00), ο ελάχιστος αριθμός εγγραφέντων/φοιτούντων μαθητών που απαιτείται είναι πέντε (5).

3. Τα τμήματα του Ολοήμερου Προγράμματος συγκροτούνται σύμφωνα με τη δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων κατά την εγγραφή τους.

4. Η δηλωθείσα ώρα ενδιάμεσης αποχώρησης παραμένει η ίδια, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

5. Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, μπορεί να γίνεται μετά το τέλος κάθε διδακτικής ώρας (14.00, 14.40, 15.30), εφόσον έχει κατατεθεί σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.

6. Το ωράριο λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος ισχύει και παραμένει το ίδιο μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

7. Ο Υποδιευθυντής-Υπεύθυνος ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος παραμένει μέχρι τη λήξη του ωραρίου, ανεξάρτητα του αριθμού των φοιτούντων μαθητών.

8. Στη σύνταξη του Ωρολογίου Προγράμματος και στη στελέχωση, λαμβάνεται υπόψη ο αριθμός των Ολοήμερων Τμημάτων που θα λειτουργούν έως το τέλος του ωραρίου.

Για την εγγραφή των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων δεν απαιτείται βεβαίωση εργασιακής κατάστασης των γονέων/κηδεμόνων.

 

Επισυνάπτεται παρακάτω Έντυπο Αίτησης Γονέων.

 

 

images/AΙΤΗΣΕΙΣ_-ΔΗΛΩΣΕΙΣ_ΓΟΝΕΩΝ__2015-2016.xls

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ Τάξης πραγματοποίησαν εκαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Βόλου, σήμερα Τρίτη 2 Ιουνίου 2015, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου με θέμα: " Η εξέλιξη των ζώων στη Μαγνησία". Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Μπασιακος Γεώργιος, Κορδέλα Μαρία και Αστρίδου - Γελδίζου Παναγιώτα.

 

20150602 120312

 

20150602 122546

 

20150602 120227

LET'S DO IT ALMYROS - ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκστρατεία let's do it Almyros. Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού συμμετείχε στον καθαρισμό της πόλης μας. Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές καθάρισαν τους χώρους περιμετρικά του σχολείου (πάρκα, δρόμους, κ.τ.λ.), την παιδική χαρά και τα γήπεδα αθλοπαιδιών στον Άγιο Νικόλαο. Του χρόνου μακάρι να ευαισθητοποιηθούν περισσότεροι... Άλλωστε, αυτός ήταν και ο στόχος της σημερινής εκστρατείας!

 

20150426 110659

 

20150426 110720

ΕΥΧΕΣ

header

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 24/3/2015

Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2015 θα πραγματοποιηθεί σχολική γιορτή, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Τη γιορτή μπορούν να παρακολουθήσουν και οι  γονείς. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 10:15  π.μ. και θα  αποχωρήσουν μετά τη γιορτή.

    

      Το ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΕ θα λειτουργήσει.

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦ0ΒΙΣΜΟΣ - ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

https://docs.google.com/file/d/0Bwc7VTc0ee0IN25nUE5qeUJSaWM/view

Με την ευκαιρία της Ημέρας Σχολικού Εκφοβισμού σας προτείνουμε την παραπάνω ιστοσελίδα με βιβλιοπροτάσεις και links σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό.

                                                        Μπαρμπαργύρη Κική

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/ και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/ και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος  της  Πράξης  είναι  η   υλοποίηση  της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία  γενικής αγωγής   μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό  προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/ και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/ και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ? επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

espa 

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ - ΝΕΟ

Με πολύ κέφι και χορό γιόρτασαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας το τέλος της Αποκριάς και τον ερχομό της Σαρακοστής στην αποκριάτικη γιορτή που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων.

      Στην αρχή της εκδήλωσης οι μαθητές παρακολούθησαν παράσταση καραγκιόζη από τον δάσκαλο του σχολείου μας Παπαλεξανδρή Αντώνιο και τους μαθητές του.

20150220 1123541 φραστα

          Στη συνέχεια οι μαθητές, καθοδηγούμενοι από την εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής Τσιλιού Αποστολία, χόρεψαν αποκριάτικους χορούς και το γαϊτανάκι, ένα παλιό χορευτικό έθιμο όπου οι χορευτές χορεύουν σε κύκλο κρατώντας πολύχρωμες κορδέλες που στερεώνονται στην κορυφή ενός ?ακριού κονταριού το οποίο βρίσκεται στην ?έση του κύκλου. Καθώς χορεύουν, οι κορδέλες τυλίγονται γύρω από το κοντάρι και ?ετά ξετυλίγονται.

P1010797

 

P1010798 νιατα 1

        Τέλος, πραγματοποιήθηκε και διαγωνισμός χορού στον οποίο συμμετείχαν χορευτικές ομάδες ανά τμήμα.

                                                                                                         Καλή Σαρακοστή!

                                                                                                        ... και του χρόνου!

 

Αποκριάτικη Γιορτή (20/2/2015)

20150217 114157

Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015 το σχολείο (και το Ολοήμερο) θα λειτουργήσει κανονικά. Οι μαθητές μπορούν να έρθουν σχολείο ντυμένοι με αποκριάτικες στολές. Μέσα στο διδακτικό ωράριο θα διεξαχθεί γιορτή για τις Απόκριες.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΛΟΓΩ ΧΙΟΝΙΟΥ

Κανονικά θα λειτουργήσουν σήμερα τα σχολεία του Αλμυρού!

Λειτουργία σχολείων λόγω της διενέργειας των βουλευτικών εκλογών στις 25 Ιανουαρίου 2015 (ΝΕΟ)

Σας ανακοινώνουμε ότι, λόγω της διενέργειας των βουλευτικών εκλογών στις 25 Ιανουαρίου 2015, το σχολείο δε θα λειτουργήσει στις 23 και 26 Ιανουαρίου.

Εκφοβισμός και βία στο σχολείο

Το φαινόμενο του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο είναι μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με επιπτώσεις ευρύτερες και πέρα από τη διαδικασία της μάθησης. Προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς, καθώς οι εκφοβιστικές συμπεριφορές υπονομεύουν τον ψυχοπαιδαγωγικό και  κοινωνικοποιητικό  ρόλο του σχολείου

      Στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης προσπάθησαν να προσεγγίσουν  το μεγάλο θέμα του σχολικού εκφοβισμού, να το κατανοήσουν και να δουν πόση αρνητική επίδραση έχει στη ζωή του κάθε μαθητή, αλλά και στο σύνολο του σχολείου. Για την επίτευξη αυτού του στόχου προέβηκαν σε διάφορες δραστηριότητες.

     Αρχικά, με τη βοήθεια του παιχνιδιού «τυφλόμυγα», καθίσανε γύρω από ένα τραπέζι με σκοπό την καλύτερη γνωριμία μεταξύ τους και επικοινωνίας, ανεξάρτητα από προσωπικές φιλίες.

      Σ? άλλη δραστηριότητα τα παιδιά έγραψαν το καθένα από ένα αυτοβιογραφικό ποίημα με σκοπό να ανακαλύψουν τα χαρίσματά τους ,να τα γνωστοποιήσουν στους συμμαθητές τους και παράλληλα να εκτιμήσουν τα χαρίσματα και τις ικανότητες των υπόλοιπων παιδιών.

μαρια 6

μαρια 2

μαρια 3

μαρια 5

     Ένα παιχνίδι που ενθουσίασε τους μαθητές ήταν «το αλφάβητο του εκφοβισμού». Αφού χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες, χρησιμοποιώντας τα γράμματα της αλφαβήτας , σχημάτισαν λέξεις σχετικές με το σχολικό εκφοβισμό. Νικήτρια ήταν η ομάδα που έφτιαξε τις περισσότερες λέξεις .

μαρια 7

       Τελευταία δραστηριότητα ήταν η δραματοποίηση μιας ιστορίας που εξελίσσεται  σε ένα σχολείο και παρουσιάζει το φαινόμενο του εκφοβισμού. Οι μαθητές διάβασαν την ιστορία και συζήτησαν το σχετικό θέμα .Ύστερα χωρίστηκαν σε δυο ομάδες. Η μια ομάδα έγραψε το σενάριο της ιστορίας και η άλλη κατασκεύασε τις μάσκες των προσώπων της ιστορίας. Στη συνέχεια όλοι μαζί παρουσίασαν το θεατρικό.

μαρια 4

μαρια 8

μαρια 9

Κλείνοντας το σχετικό πρόγραμμα οι μαθητές και η δασκάλα υπέγραψαν το συμβόλαιο της καλής συνεργασίας.

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος «Νικάμε τη φο-βία» πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες ενάντια στο «Φόβο και τη Βία».

Για να πετύχουμε το σκοπό μας, να λειτουργήσει σωστά η ομάδα και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά αποδεχόμαστε τους παρακάτω κανόνες αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού:

*Όλοι είμαστε εξίσου σημαντικοί.

*Εμπιστευόμαστε όλα τα μέλη της τάξης μας.

*Ακούμε τον άλλο όταν μιλάει και δεν τον διακόπτουμε.

*Δεν μειώνουμε κανέναν.

*Δεν κοροϊδεύουμε ποτέ κάποιον για κάτι που είπε.

*Δε φωνάζουμε.

*Όλοι μαζί συμμετέχουμε στις δραστηριότητες της τάξης.

Οι μαθητές της τάξης                                                         Η δασκάλα

                                                                                       Κορδέλα Μαρία

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου και ώρα 11.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Σημειώνεται ότι την παραπάνω ημέρα τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν κανονικά, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, ενώ και το Ολοήμερο Τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά.

Επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

Την Πέμπτη 4-12-2014 οι μαθητές των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την έκθεση φωτογραφίας του Νίκου Μεταξιώτη , στο 2ο δημοτικό σχολείο Αλμυρού.

Η έκθεση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όσα είδαν και άκουσαν από το διευθυντή του σχολείου.

Έγραψαν σχετικά:

«Αντικρίσαμε ένα πλήθος φωτογραφιών που η κάθε μια είχε την ιστορία της , όλες βγαλμένες από την καθημερινή μας ζωή.»

«Οι περισσότερες φωτογραφίες ήταν ασπρόμαυρες, αλλά εντυπωσιακές καθώς ο φωτογράφος έπιασε με τον φακό του κάθε λεπτομέρεια της φύσης.»

«Ο Νίκος Μεταξιώτης είναι ένας φωτογράφος που  ξέρει να «παίζει» με τις εικόνες.»

«Όταν είδα αυτές τις φωτογραφίες βρέθηκα σ? έναν άλλο κόσμο και  γνώρισα πολλά νέα πράγματα.»

«Με την τεχνική του ο φωτογράφος μας ταξίδεψε σε χρόνια παλιά και όμως οι φωτογραφίες ήταν πρόσφατες.»

«Οι φωτογραφίες ήταν καταπληκτικές και μας μάγεψαν όλους.»

«Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι μπορεί να μην ήταν μεγάλες και φανταχτερές , αλλά η καθεμιά έκρυβε μέσα της κάτι ωραίο.»

«Η έκθεση αυτή με εντυπωσίασε πολύ γιατί ήταν φωτογραφίες από τον τόπο μου, τον Αλμυρό.»

«Εντυπωσιακή ήταν η φωτογραφία μ? ένα χωράφι και έναν καταπληκτικό ουρανό. Σίγουρα η Google θα μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει ως φόντο επιφάνειας εργασίας.»

«Μέσα από τις φωτογραφίες ξεπηδούσαν ανάμικτα συναισθήματα χαράς, ηρεμίας, γαλήνης, οικογενειακής θαλπωρής, αλλά και λύπης, μοναξιάς, ερημιάς.»

«Αξέχαστη θα μου μείνει η έκθεση αυτή γιατί  κατάλαβα ότι και τα πιο απλά πράγματα της ζωής κρύβουν πολλές ομορφιές.»

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Το Τμήμα Ένταξης είναι μια δομή της Ειδικής Αγωγής στο γενικό σχολείο που στόχο έχει την εκπαιδευτική παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Λειτουργεί στο γενικό σχολείο ως ξεχωριστό τμήμα και δέχεται παιδιά από όλες τις τάξεις.
Συμμετέχουν οι μαθητές:
? Οι οποίοι έχουν γνωμάτευση από διαγνωστική υπηρεσία (π.χ. ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα).
? Οι οποίοι δεν έχουν γνωμάτευση, αλλά έχει παρατηρηθεί από τον εκπαιδευτικό της τάξης ότι παρουσιάζουν ειδικές δυσκολίες. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται η αξιολόγηση του μαθητή από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. και η σύμφωνη γνώμη-εισήγηση του σχολικού συμβούλου της Ειδικής Αγωγής. Επίσης, ενημερώνεται και ο σύμβουλος της Γενικής Εκπαίδευσης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.
Και στις δύο περιπτώσεις για να φοιτήσει ο μαθητής στο Τ.Ε. απαιτείται η ενυπόγραφη υπεύθυνη δήλωση του γονέα.
Το Τ.Ε. παρέχει:
? Εξειδικευμένο πρόγραμμα, κοινό για ομάδες μαθητών με παρόμοιες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
? Εξειδικευμένο ατομικό πρόγραμμα για μαθητές με σοβαρότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (π.χ. αυτισμός). Το πρόγραμμα αυτό συχνά τείνει να γίνεται με συνεκπαίδευση στη γενική τάξη του μαθητή.
Οι μαθητές που έχουν επιλεγεί οργανώνονται σε ομαδούλες ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Έπειτα καθορίζονται από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. σε συνεργασία με το δάσκαλο της τάξης οι ώρες φοίτησης. Οι ώρες στο Τ.Ε. δεν υπερβαίνουν τις 15 μέσα στη βδομάδα. Συνήθως έχουν ως εξής:
? Ομάδες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες 2-3 ώρες τη βδομάδα.
? Ομάδες με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες 5-8 ώρες τη βδομάδα.
Σε καμία περίπτωση οι μαθητές δε λείπουν από μαθήματα που αγαπούν και ενισχύουν την αυτοεικόνα τους (Γυμναστική, Μουσική, Τεχνικά).Συνήθως λείπουν από μαθήματα που μπορούν εύκολα να αναπληρωθούν στο σπίτι (Θρησκευτικά, Μελέτη).
Ο ειδικός εκπαιδευτικός καλείται:
? Να κάνει παρέμβαση στις επιμέρους δυσκολίες των μαθητών (π.χ. δυσκολίες στη γραφή, αργός ρυθμός ανάγνωσης, δυσκολίες στη γραμματική, δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου, δυσκολίες στα Μαθηματικά).
? Να διδάξει στο μαθητή στρατηγικές που μπορεί να χρησιμοποιεί μόνος του για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των μαθημάτων του.
Η διδασκαλία στο Τ.Ε. μπορεί να γίνεται «ένας προς έναν» μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή ή να λαμβάνει χώρα σε ολιγομελείς ομάδες μαθητών. Χρησιμοποιούνται πολλά εποπτικά μέσα και εναλλακτικοί τρόποι μάθησης (παιδαγωγικό παιχνίδι, μάθηση με υπολογιστή, διδασκαλία με χρήση αντικειμένων και εν συνεχεία στο εικονικό και συμβολικό επίπεδο).Η διδακτέα ύλη επιλέγεται και διαμορφώνεται από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. μετά από τροποποιήσεις και προσαρμογές. Κάποιες φορές χρησιμοποιεί το υλικό της γενικής τάξης, για να βοηθήσει το μαθητή του να καλύψει τα «κενά» του. Άλλες όμως φορές χρησιμοποιεί εντελώς διαφορετικό εκπαιδευτικό υλικό (λίστες για γρήγορο διάβασμα, ασκήσεις ανάγνωσης για κατανόηση, ασκήσεις για τονισμό, ασκήσεις για ορθή γραφή).
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού λειτουργεί Τμήμα Ένταξης από το 2011-2012. Στο Τ.Ε. φέτος υποστηρίζονται 8 παιδιά από 3 ως 8 ώρες το καθένα.

                                                Η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης

 

                                                         Χατζηκυριάκου Ευτυχία

 

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού
Αλμυρός
Τ.Κ. 37100
Τηλ: 2422021482
email: mail@3dim-almyr.mag.sch.gr
Copyright © 2013. Το σχολείο μας! Rights Reserved.