^Επάνω
Get Adobe Flash player

Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΟΥ- ACTIONAID

Ολοκληρώθηκε η δράση των μαθητριών/τών της Δ΄ Τάξης με  θέμα "Η δύναμη στο πιάτο σου" που πραγματεύτηκε τη δικαιοσύνη και την πρόσβαση στο φαγητό για όλο τον κάσμο σε κάθε γωνιά της Γης. Δημιούργησαν την αφίσα τους, μελέτησαν , ερεύνησαν , συζήτησαν για τη βιώσιμη διατροφή και την υπεύθυνη κατανάλωση. Τη δράση συντόνισε ο δάσκαλός τους Μπασιάκος Γεώργιος

 

ΑCTIONAID

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ "Η ΕΛΙΑ"

Στην τρέχουσα σχολική χρονιά οι μαθήτριες/τές της Τετάρτης Τάξης υλοποίησαν το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπ/σης με θέμα "Η  Ελιά"  με την καθοδήγηση του δασκάλου Μπασιάκου Γεώργιου και στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.

Οι μαθήτριες/τές εργάστηκαν σε ομάδες, αναζήτησαν πληροφορίες, συνεργάστηκαν, κινητοποίησαν τη δημιουργική τους σκέψη για τις ανάγκες του προγράμματος.

Κάθε μια από τις 6 ομάδες των 4 μαθητών/τριών  επεξεργάστηκε και παρουσίασε ένα από τα παρακάτω θέματα:

Ιστορική πορεία – Αναδρομή (Μυθολογία)

Ελιά και Θρησκεία

Καλλιέργεια και συγκομιδή

Ελιά και μεσογειακή διατροφή

Ελιά ως έμπνευση στη λογοτεχνία

Ελιά ως έμπνευση στην τέχνη.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

Μαζέψαμε τις ελιές από ένα δέντρο που έχουμε στην αυλή του σχολείου.

Φτιάξαμε τις ελιές μας με γάρο για να τις αφήσουμε να γίνουν και να είναι έτοιμες για βρώση.

Την άνοιξη κλαδέψαμε την Ελιά μας, ενώ φυτέψαμε και 1 νέα Ελιά Καλαμών, η οποία υιοθετήθηκε από τους μαθητές της Δ΄ τάξης τα οποία τη φροντίζουν, την ποτίζουν… Ευχαριστούμε τον δάσκαλο κ.  Καλαντζή Γεώργιο για τη βοήθειά του στο κλάδεμα της ελιάς και στην ενημέρωση για τη βιολογική καλλιέργεια και τον σωστό τρόπο καλλιέργειας της ελιάς.

Πήραμε υγιεινό δεκατιανό στο σχολείο (ψωμί με λάδι και ελιές απ’ αυτές που φτιάξαμε τον Νοέμβρη.).

Ακολούθως συζητήσαμε για τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής και της αξίας του ελληνικού λαδιου.                                                         

 

Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά και  τις/τους εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν μαζί μας και μας βοήθησαν στην υλοποίηση του προγράμματος.Συγκεκριμένα τον κ. Καλαντζή Γεώργιο, την κ. Χατζηκυριάκου Ευτυχία, την κ. Ψωμαδοπούλου Ζωή, την κ. Κυριαζή Ασπασία και την κ. Ψαρράκου Γραμματή.                                                                                                                                                                  ελια 1                          ελια 2 ελια 3α                         ελια 3β    ελια 4       ελια3        ελια6           ελια 5                                                                                                                                             

 

ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΕΙΔΙΚΟΥ & 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 6 Ιουνίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ένα θεατρικό δρώμενο " Ο Καραγκιόζης φούρναρης & ο Καραγκιόζης δάσκαλος" με πρωταγωνιστές τις/τους μαθήτριες/μαθητές του Ειδικού Σχολείου Αλμυρού και τις/τους μαθήτριες/μαθητές το Τμήματος Ένταξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού.

Ακολούθησε ο καίριος λόγος του δασκάλου Παπαλεξανδρή Αντώνιου για τον εθελοντισμό και την ευαισθητοποίησή μας απέναντι στο περιβάλλον.

Παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση "Ο Καραγκιόζης εθελοντής" με τον κ. Παπαλεξανδρή Αντώνιο και τους δύο βοηθούς του.

Κλείσαμε τη γιορτή μας με το τραγούδι  "Ο Καραγκιόζης " και εμψυχωτές τα παιδιά του Τμήματος Γ2.

Τη γιορτή παρακολούθησαν οι μαθήτριες/τές των Τμημάτων  Β2,Γ2 και Ε1.

 

Την εκδήλωση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί Χατζηκυριάκου Ευτυχία, Σύγκα Μαρία, Παζάρα Ειρήνη και Κουτσουβέλη Ελένη.

 

εικόνα Viber 2024-06-07 17-42-50-129

ΕΙΔ 2

ΕΙΔ 3

ΕΙΔ 4

ΕΙΔ 5

ΕΙΔ6

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΡΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Πλησιάζοντας προς στο τέλος του προγράμματος αξιολόγησης της σχολικής μονάδας με θέμα «η αξία του νερού», υλοποιήθηκε εκδρομή στην Ανάβρα την Τρίτη 4 Ιουνίου από τα τμήματα Ε2, Στ1 και Στ2. Συντονίστρια του προγράμματος ήταν η γυμνάστρια Σταυρούλα Πασχαλούδη, και ομάδα δράσης οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κορδέλα, Παναγιώτα Τζιοβάρα, Σοφία Οικονόμου και η Ειρήνη Παζάρα.

          Αρχικά οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο Κτηνοτροφικής Ζωής του χωριού, όπου εκτίθενται αντικείμενα που αναφέρονται στις συνήθειες και τον τρόπο ζωής των κτηνοτρόφων στη διάρκεια των τεσσάρων εποχών. Ακόμη, γνώρισαν τις φορεσιές της περιοχής, τα ρούχα και τα υφαντά, όπως και πολλά σύνεργα ύφανσης όπως ήταν ο αργαλειός, η ανέμη, το αδράχτι.

Ακολούθησε περίπατος με προορισμό την πλούσια πηγή, από όπου πήρε και το όνομα του το χωριό. Στον περίπατο δίπλα στο ποτάμι, οι μαθητές/τριες παρατήρησαν τα εργαστήρια που είχαν ως κινητήρια δύναμη το νερό, όπως το μαντάνι και τη ντριστέλα. Ο στόχος ήταν να καταλάβουν τον τρόπο λειτουργίας τους και να γίνει κατανοητό πως οι πηγές και ο ποταμός έπαιξαν, και συνεχίζουν να παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην οικονομική αλλά και στην κοινωνική ζωή του χωριού.

Τέλος, οι μαθητές/τριες κάθισαν στην κεντρική πλατεία, όπου ξεκουράστηκαν και απόλαυσαν τη δροσιά της περιοχής. Ήταν μια εκπαιδευτική αλλά και ευχάριστη εκδρομή λίγο πριν τη λήξη του σχολικού έτους!

Υπεύθυνοι και Συνοδοί Εκπαιδευτικοί: Καλαντζής Γεώργιος, Κορδέλα Μαρία, Πασχαλούδη Σταυρούλα, Τζιοβάρα Παναγιώτα και ο διευθυντής του σχολείου Μπασιάκος ΓεώργιοςΑΝ 1ΑΝ 2ΑΝ 4ΑΝΑΒΡΑ 3

 

 

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «ΕΝΑ ΚΟΧΥΛΙ ΣΤΟΝ ΒΥΘΟ»

Η μαθήτρια του τμήματος Ε2 Γεωργία Σίσκου διακρίθηκε και κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής «Νίκη Γουλανδρή» με θέμα «Ένα κοχύλι στον βυθό», τον οποίο διοργάνωσε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή για μαθητές/τριες Δημοτικού. Σκοπός του διαγωνισμού ήταν μέσα από τη ζωγραφική απεικόνιση, οι μαθητές/τριες να παρατηρήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των κοχυλιών, να εξοικειωθούν με τους οργανισμούς αυτούς και να ενημερωθούν για την παρουσία τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μαθητές του τμήματος Ε2 έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό με πολλή όρεξη, χαρά και ενθουσιασμό!

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους! Θερμά συγχαρητήρια στη Γεωργία Σίσκου για τη διάκρισή της και να συνεχίσει με ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες!

ΚΟ 2

 

ΚΟ 1

Ο ΤΡΥΦΕΡΟΥΛΗΣ ΜΙΚΡΟΦΤΕΡΟΥΛΗΣ- ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Την Τετάρτη 29 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού, η κουκλοθεατρική παράσταση «Ο Τρυφερούλης Μικροφτερούλης», που βασιζόταν στο ομώνυμο παραμύθι του Κέντρου Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ. Σε αυτή συμμετείχαν μαθητές/τριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού, του Β1 τμήματος του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού και του τμήματος Bρεφονηπιοκόμων του ΕΠΑΛ-Ε.Κ. Αλμυρού. Η κουκλοθεατρική παράσταση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Διασχολικού Προγράμματος «Με Κατανόηση, Αποδοχή και Συνεργασία θα Πετάξουμε Ψηλά», το οποίο εντάσσεται στη θεματολογία «Αγωγή Υγείας». Της κουκλοθεατρικής παράστασης προηγήθηκαν συναντήσεις με τους μαθητές των προαναφερθέντων σχολείων, που διήρκησαν από τον Ιανουάριο έως και τον Μάϊο του 2024 και στόχευαν στην προετοιμασία τους για την γνωριμία και την συνεργασία με τους μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και την επερχόμενη κοινή τους δράση. Για την υλοποίηση του προγράμματος χρησιμοποιήθηκαν διάφορες διδακτικές τεχνικές, όπως συνεργατική μάθηση, ομάδες αφήγησης και βιωματικών και εικαστικών δραστηριοτήτων, συζητήσεις και παιχνίδια ρόλων.
Τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα του προγράμματος ήταν η δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών που φοιτούν σε σχολεία ειδικής και γενικής αγωγής, ώστε να ενισχυθεί η κατανόηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τους/τις διευθυντές/τριες των παραπάνω σχολείων για την αποδοχή της πρόσκλησης για συνεργασία και την υποστήριξη της υλοποίησης της, καθώς και όσους/όσες παρευρέθηκαν στην παράσταση.
Συγχαρητήρια σε όλους/ες τους μαθητές/τριες για την υπέροχη συνεργασία και την εξαιρετική παρουσία τους! Σας ευχαριστούμε πολύ!
Οι υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί της δράσης:
Για το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού:
Μαρία Τσούγκρα (Διευθύντρια), Ελένη Τσιντζήρα (Ψυχολόγος), Στεφανία Χαζαρή (Κοινωνική Λειτουργός), Δημήτρης Τσακιρίδης (Μουσικός)
Για το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού:
Ελένη Καραβασίλη (Δασκάλα)
Για το ΕΠΑ.Λ.-Ε.Κ. Αλμυρού:
Βασιλική Φώτου (Βρεφονηπιοκόμος)
Μαίρη Κοτρώτσου (Βρεφονηπιοκόμος)
 
εεεεκ 0
 
εεεεκ 1
 
εεεεκ 2
εεεεκ 3
εεεεκ 4
εεεεκ 5

ΤΑΞΙΔΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΑΝΑΣΚΑΦΗ

Την Παρασκευή 24 Μαΐου, τα τμήματα Ε1 και Ε2 του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Γιαννοπούλειο Αρχαιολογικό Μουσείο Αλμυρού. Συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους, Ρεντζούλα Ειρήνη-Χρυσοβαλάντω και Τζιοβάρα Παναγιώτα και τις εκπαιδευτικούς Αθανασία Βασιλάκου και Ευδοξία Τσιάτσιου, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Όταν οι χρονοκάψουλες τελειώνουν... Ταξίδι πίσω στον Χρόνο παίζοντας ανασκαφή».

          Οι μαθητές παρακολούθησαν μία παρουσίαση και με τη βοήθεια της αρχαιολόγου κ. Αιμιλίας Καλογιάννη γνώρισαν το επάγγελμα του αρχαιολόγου αλλά και το έργο του. Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίστηκαν σε τεχνίτες, αρχαιολόγους, και συντηρητές και οι ανασκαφές ξεκίνησαν! Η πρώτη ομάδα, ανακάλυπτε τα σπασμένα αντικείμενα, αντίγραφα των αυθεντικών, σε ειδικά διαμορφωμένα ξύλινα κουτιά με χώμα, όπως γίνεται σε μία πραγματική ανασκαφή. Η δεύτερη ομάδα, μετέφερε τα ευρήματα, σημείωνε τις ονομασίες τους και τα ζωγράφιζε. Η τρίτη ομάδα, καθάριζε τα ευρήματα και συγκολλούσε τα σπασμένα αντικείμενα. Στο τέλος, έγινε ξενάγηση στον χώρο του μουσείου, όπου οι μαθητές εντόπισαν τα πραγματικά αρχαιολογικά ευρήματα.

Όλοι χάρηκαν αυτή την εποικοδομητική και ευχάριστη εμπειρία! Η βιωματική προσέγγιση βοήθησε τους μαθητές να γνωρίσουν στην πράξη το τόσο ενδιαφέρον επάγγελμα του αρχαιολόγου, να κατανοήσουν τις δυσκολίες του, να έρθουν σε επαφή με τα εργαλεία του αρχαιολόγου και φυσικά να απολαύσουν τη χαρά της ανακάλυψης!

 

ΑΡΧ 1

 

 

ΑΡΧ 2

ΑΡΧ 3

ΑΡΧ 4

         

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ

Την Πέμπτη 16 Μαΐου οι μαθητές της Στ΄ τάξης με τους δασκάλους τους Γιώργο Καλαντζή και Μαρία Κορδέλα, καθώς και τις εκπαιδευτικούς Μαρία Λιλή και Γιάννα Πλατή επισκέφτηκαν την ιστορική κοινότητα Αμπελακίων του νομού Λάρισας.

Στο μάθημα της Ιστορίας οι μαθητές έμαθαν για τη δράση των Ελλήνων κατοίκων των Αμπελακίων κατά τα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Για τον λόγο αυτόν ήθελαν να γνωρίσουν από κοντά και να θαυμάσουν ένα μέρος από τη δράση των δραστήριων αυτών Ελλήνων που πρώτοι σε όλο τον κόσμο δημιούργησαν τον συνεταιρισμό «Κοινή Συντροφιά και Αδελφότης των Αμπελακίων» με την παραγωγή, επεξεργασία , βαφή και εμπορία κόκκινων νημάτων με τη χρήση ενός αυτοφυές φυτού , «το ριζάρι».

Οι μαθητές αρχικά επισκέφτηκαν το αρχοντικό του Γεωργίου Σβαρτς. Εκεί εντυπωσιάστηκαν με τη διαρρύθμιση του αρχοντικού με τους αποθηκευτικούς χώρους και τις μυστικές κρύπτες και θαύμασαν τις υπέροχες τοιχογραφίες και τα περίτεχνα τζάκια.

Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο. Εκεί είδαν από κοντά όλα τα εργαλεία και τα σκεύη που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι την παλιά εποχή.

Ήταν μια πάρα πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη!

αμπ1

 

 

αμπ2

αμπ3

αμπ4

αμπ5

 

αμπ6

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ " ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ"

Η Επιτροπή Διαγωνισμών του Παραρτήματος του Ν. Μαγνησίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του 18ου μαθητικού διαγωνισμού "Μαθηματικά και Παιχνίδι" για τις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ που έγινε στις 5 Απριλίου 2024.

Από το σχολείο μας βραβεύονται οι παρακάτω μαθήτριες/τές:

 

ΤΑΞΗ Ε΄

Σίσκος Βασίλειος, Αριστείο 100%

Σίσκου Γεωργία, Αριστείο

 

ΤΑΞΗ ΣΤ΄

Μπάιμπα Παρασκευή-Ραφαηλία,Αριστείο 100%

Ραχιώτης Φίλιππος, Αριστείο 100%

Αξιώτης Δημήτριος, Αριστείο

 

Συγχαρητήρια από τον Δ/ντή του σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων στις/στους βραβευθέντες, αλλά και σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό και μάλιστα με υψηλές βαθμολογίες.

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ"

Την Τετάρτη 15 Μαϊου 2024 παρουσιάστηκε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού το ιστορικό βιβλίο «Η Επιστροφή» του Γκέκου Γεώργιου. Για το βιβλίο και το έργο του συγγραφέα μίλησε ο κ. Δήμου Πασχάλης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δασκάλων. Την εκδήλωση επιμελήθηκε η δασκάλα Κορδέλα Μαρία με τις μαθήτριες/τους μαθητές της Έκτης τάξης και την πολύτιμη βοήθεια της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής Πασχαλούδη Σταυρούλας.

Στο βιβλίο παρουσιάζεται μία πρωτότυπη έρευνα για την ιστορία των αγωνιστών του Αλέξανδρου Υψηλάντη, που επέζησαν από τις φονικές συγκρούσεις της Επανάστασης του 1821 στη Μολδοβλαχία. Πολλοί από αυτούς κατέφυγαν στη ρωσική Οδησσό και από κει ξεκίνησαν τη δραματική πορεία της επιστροφής τους στην Ελλάδα. Απώτερος προορισμός ήταν η Μασσαλία, όπου θα επιβιβάζονταν σε καράβια για το Αιγαίο. Η πορεία τους δύσκολη. Φυγάδες, ρακένδυτοι και πεινασμένοι, διασχίζουν την Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη εκτεθειμένοι στον βαρύ χειμώνα, με αποτέλεσμα πάρα πολλοί να χάσουν τη ζωή τους. Περνάνε από τη Ρωσία, την Πολωνία και τη Γερμανία, και φθάνουν στην Ελβετία, όπου η πολιτική των Μεγάλων Δυνάμεων τους καθηλώνει για μήνες, ενώ η Γαλλία τους κλείνει τον δρόμο. Οι Ελβετοί, οργανωμένοι σε πάνω από 100 φιλελληνικούς συλλόγους, τους φιλοξενούν στα διάφορα καντόνια, όπου βρίσκουν συγκινητική συμπαράσταση από πολίτες, την εκκλησία και τον Τύπο. Τους παρέχουν φαγητό, ρούχα, ιατρική περίθαλψη. Φιλέλληνες περιγράφουν σε συγγράμματα και εκδόσεις της εποχής την καθημερινότητα των φιλοξενουμένων. Στις μαρτυρίες τους, που παρουσιάζονται εδώ σε μετάφραση, καταγράφουν διάφορες ιστορίες και ονόματα φυγάδων, καθώς και τον αγώνα τους για την ελευθερία. Τελικά, η Γαλλία υποχωρεί, και έπειτα από 3.000 χλμ. δρόμο οι Έλληνες φθάνουν το 1823 στη Μασσαλία. Επιβιβαζόμενοι σε τρία καράβια, οι 158 από αυτούς επιστρέφουν στην πατρίδα. Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα.

Ο Γκέκος Ι. Γεώργιος γεννήθηκε στον Βόλο το 1940. Είναι Διπλωματούχος μηχανικός και Διδάκτωρ Τεχνικών Επιστημών του Πολυτεχνείου Ζυρίχης (ETH). Ερευνητής και καθηγητής στο πεδίο της κβαντικής ηλεκτρονικής. Στα ενδιαφέροντά του ανήκουν ιστορικά θέματα, το δυναμικό της ελληνικής διασποράς, ο ελβετικός φιλελληνισμός και οι ελληνοελβετικές σχέσεις διαχρονικά.

gkekos1

gkekos 2

 

gkekos3

 

IMG20240515084908

IMG20240515084922

ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Στα πλαίσια προγράμματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης ( ΕΟΚ)  οι μαθήτριες/τες μας της Πέμπτης και της Έκτης τάξης συμμετείχαν σε δράσεις στο Κλειστό Γυμναστήριο Αλμυρού την Τρίτη 14 /5/2024 με την εποπτεία της γυμνάστριας Πασχαλούδη Σταυρούλας και των δασκάλων τους. Σκοπός του προγράμματος Τρίποντα στα Σχολεία είναι να αποκτήσουν γενικά οι μαθητές θετική άποψη για τον αθλητισμό και μέσα από την σωστή καθοδήγηση να αγαπήσουν το μπάσκετ αποκτώντας την σωστή καλαθοσφαιρική εκπαίδευση , εντός κι εκτός σχολικού περιβάλλοντος  καθώς και την σωστή νοοτροπία που απαιτεί ένα ομαδικό άθλημα.
Συμμετέχοντας στις ασκήσεις και τις δραστηριότητες, μαθαίνουν τα παιδιά να συνυπάρχουν και να συνεργάζονται μεταξύ τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και του χαρακτήρα τους.
Στο τέλος δόθηκαν σε όλα τα παιδιά συμβολικά , από ένα αναμνηστικό βραχιολάκι με το σήμα της Ομοσπονδίας καθώς και δύο μπάλες για τις ανάγκες του σχολείου.
Υπεύθυνοι του προγράμματος: Μίζιος Αθανάσιος, Αραμπατσάνη Αφροδίτη.
426075176 3066908220110370 2008642625623070435 n
443845119 3066908180110374 2967134901924726201 n

ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Την Παρασκευή 26/4/2024 οι μαθητές/μαθήτριες της Στ΄ τάξης με μια μικρή, απλή , αλλά όμορφη εκδήλωση μας εισήγαγαν στο κλίμα της Μεγάλης Εβδομάδας, καθώς και των εθίμων του Πάσχα.

Αρχικά οι μαθητές/μαθήτριες του ΣΤ1΄ τμήματος παρουσίασαν τις εργασίες τους σχετικά με τα πασχαλινά έθιμα τόσο της Ελλάδας, όσο και άλλων χωρών της Ευρώπης. Η εκπαιδευτικός των Αγγλικών κ. Γιάννα Πλατή επιμελήθηκε το βίντεο /παρουσίαση όλων των εργασιών των μαθητών/μαθητριών.

https://www.canva.com/design/DAGDi8kJHZc/HPKR134mZ2_JBsyBOPb0kw/watch?utm_content=DAGDi8kJHZc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

Στη συνέχεια όλοι οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μας παρουσίασαν τις γιορτές και τις παραδόσεις της Μεγάλης Εβδομάδας. Την παρουσίαση επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός κ. Μαίρη Κορδέλα.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν ενεργά και οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου τραγουδώντας τον «Λάζαρο» τα κορίτσια και το « Σήμερα μαύρος ουρανός» τα αγόρια.

Η μικρή εκδήλωση έκλεισε ευχάριστα με ένα ψηφιακό παιχνίδι/quiz σχετικό με τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Οι μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης εύχονται ολόψυχα τόσο στους συμμαθητές τους όσο και στους δασκάλους τους «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ» και «ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ»

ΠΑΣΧΑ 1

 ΠΑΣΧΑ 2

ΠΑΣΧΑ 3

ΠΑΣΧΑ4

ΠΑΣΧΑ 5

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΖΕΡΕΛΙΑ – «Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ»

Στα πλαίσια του προγράμματος αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, οι μαθητές/τριές μας ασχολήθηκαν με διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα με αφορμή την κλιματική αλλαγή του πλανήτη μας.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές των τμημάτων Ε1, Ε2 και Στ2, ασχολήθηκαν και εργάστηκαν σχετικά με την «αξία του νερού στη ζωή μας». Ο στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση σε θέματα υπερκατανάλωσης και υποβάθμισης της ποιότητας του νερού. Στην ηλεκτρονική τάξη, υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους ένα μάθημα με θέμα «το νερό στη ζωή μας» και οι μαθητές/τριες των τριών τμημάτων πρόσθεταν σε ομαδοσυνεργατικό πίνακα (padlet) τις εργασίες που υλοποιούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό! Συννεφόλεξα, παρουσιάσεις, βίντεο, ζωγραφιές, κολλάζ, κόμικς, ψηφιακά παζλ, ψηφιακά παιχνίδια, αφίσες και άλλα πολλά! Όλα έργα και δημιουργίες των μικρών μαθητών!

Στη συνέχεια της δράσης, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στις δίδυμες λίμνες Ζερέλια, την Τετάρτη 24 Απριλίου, με σκοπό οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν ένα από τα υδάτινα οικοσυστήματα του τόπου μας, να αναπτύξουν ενδιαφέρον και να συμβάλλουν στην προστασία του. Αρχικά, έγινε προβολή ενός βίντεο στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης. Ακολούθησε περίπατος στη λίμνη, γνωστή ως μικρό Ζερέλι, συνοδεία των εκπαιδευτικών των τμημάτων Κορδέλα Μαίρη, Ρεντζούλα Ειρήνη-Χρυσοβαλάντω, Τζιοβάρα Παναγιώτα, Βασιλάκου Αθανασία, Παζαρά Ειρήνη και της γυμνάστριας Σταυρούλα Πασχαλούδη, η οποία είναι συντονίστρια στην ομάδα δράσης.

Μικροί και μεγάλοι απολαύσαμε την φυσική ομορφιά του τόπου μας και κατανοήσαμε την ευθύνη, που έχει καθένας να συμβάλλει στη διατήρηση του πολυτιμότερου φυσικού πόρου, του νερού!

 

Zerelia 1

 

 

Zerelia2

 

 

 

 

 

 

ΝΕΡΟ-eclass1

 

 

 

 

 

Ο ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

« Όπου και να θολώνει ο νους σας μνημονεύετε Διονύσιο Σολωμό και Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη»

Οδυσσέας Ελύτης

Κάνοντας εφαρμογή την παραπάνω προτροπή, μέλη της Λέσχης Ιστορίας, Λόγου και Τέχνης του Πολιτιστικού Συλλόγου Ευξεινούπολης επισκέφτηκαν το σχολείο μας τη Δευτέρα 22 Απριλίου. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων τον μεγάλο Έλληνα κλασσικό λογοτέχνη , Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη.

Οι κυρίες Ειρήνη Μπάιμπα, Βούλα Φυτιλή και Ευγενία Παρίση, αφού είπαν μερικά λόγια ενημερωτικά για τη λέσχη τους και το έργο της , διάβασαν ωραία, εκφραστικά και παραστατικά το αυθεντικό διήγημα «Υπό τη βασιλική δρυ» του Α. Παπαδιαμάντη.

Οι μαθητές της Ε2 και ΣΤ2 τάξης ,αν και το κείμενο ήταν σε καθαρεύουσα γλώσσα και λίγο δυσνόητο, ενθουσιάστηκαν με την ιστορία που άκουσαν. Παρατήρησαν ότι πάρα πολλές λέξεις είναι γνωστές και τις χρησιμοποιούμε στον καθημερινό μας λόγο .Έτσι με λίγη προσοχή κατάλαβαν πολύ καλά τι έλεγε αυτή η όμορφη διήγηση. Επίσης διαπίστωσαν πόσο όμορφη και πλούσια είναι η ελληνική μας γλώσσα.

Ευχαριστούμε πολύ τη Λέσχη Ιστορίας , Λόγου και Τέχνης ,καθώς επίσης την πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου Ευξεινούπολης κ. Δέσποινα Κακασή και την αντιπρόεδρο κ. Χρύσα Μαρδάκη για την όμορφη και εποικοδομητική πρωτοβουλία τους.

                                                       Οι δασκάλες των τμημάτων Ε2 και ΣΤ2

                                                                    Παναγιώτα Τζιοβάρα

                                                                         Μαρία Κορδέλα

Μ1

 

Μ2

Μ3

 

Μ4

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024 είχαμε την τιμή και τη χαρά να γνωρίσουμε τον κ. Φρούσιο,διακεκριμένο μέλος της κοινότητας της Αστρονομίας.

Ο κ. Φρούσιος ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με την αστρονομία και μάλιστα αρθρογραφεί στο επιστημονικό περιοδικό «Ουρανός» της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος.

Οι πλούσιες αστρονομικές γνώσεις ,αλλά και ο άμεσος και κατανοητός τρόπος του κ. Φρούσιου κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον τόσο των μαθητών της ΣΤ τάξης ,όσο και των δάσκαλων τους ,Γιώργο Καλαντζή και Μαρία Κορδέλα ,σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης.

*Έχει τέλος το διάστημα;

*Τι είναι ο ήλιος και από τι υλικά αποτελείται;

*Πόσοι και ποιοι είναι οι πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα;

*Βρέχει στον Άρη;

*Πώς είναι η ατμόσφαιρα στην Αφροδίτη;

Αυτές ήταν μερικές από τις απορίες που μας εξήγησε πολύ αναλυτικά και κατανοητά ο κ. Φρούσιος .

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Φρούσιο και με χαρά περιμένουμε να έρθει ξανά στο σχολείο μας . Άλλωστε ,όπως ο ίδιος μας υποσχέθηκε, στην επόμενη συνάντηση θα μας μιλήσει για το πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στον Άρη.

                                                    Οι δάσκαλοι των μαθητών ΣΤ1 και ΣΤ2

                                                                       Γιώργος Καλαντζής

                                                                           Μαρία Κορδέλα

 

Φ1

 

Φ2

Φ3

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Η Ημέρα της Γης γιορτάζεται κάθε χρόνο από το 1970, στις 22 Απριλίου, με στόχο την κινητοποίηση ανθρώπων, κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών, για ένα καθαρό πλανήτη. Διοργανώνονται εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα.

Αμερικανικής εμπνεύσεως, καθιερώθηκε το 1970 στις ΗΠΑ, με πρωτοβουλία του γερουσιαστή Γκέιλορντ Νέλσον, ενός πολιτικού με περιβαλλοντικές ανησυχίες. Με τα χρόνια, η Μέρα της Γης ξεφεύγει από το αμερικάνικο πλαίσιο, όπου αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής, και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο. Σήμερα γιορτάζεται σε περισσότερες από 190 χώρες σε όλο τον πλανήτη. Το Δίκτυο Ημέρας της Γης συντονίζει τις προσπάθειες.

Οι μαθητές του σχολείου μας ενημερώθηκαν για τις δράσεις που διοργανώνονται σε ολόκληρο τον κόσμο, σκέφτηκαν τρόπους για να διατηρήσουμε τον πλανήτη μας καθαρό και έκαναν διάφορες δραστηριότητες χρησιμοποιώντας και ψηφιακά μέσα.

 

ΓΙΑΝΝΑ 1

 

ΓΙΑΝΝΑ2

 

ΓΙΑΝΝΑ4.jpg.png

 

ΓΙΑΝΝΑ3.jpg

 

 

 

 

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Γιορτάζοντας την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, διαβάσαμε στο Τμήμα Ένταξης για τον Έλμερ, τον παρδαλό ελέφαντα και προβληματιστήκαμε για τις αξίες της διαφορετικότητας και τις φιλίας. Ακολούθησε  αναδιήγηση και δραματοποίηση του παραμυθιού.

 

πβ1

 

πβ2

 

                                                                                                               Η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης

                                                                                                                        Χατζηκυριάκου Ευτυχία

Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ

Η Διεθνής Ημέρα της Γαλλοφωνιας γιορτάζεται στις 20 Μαρτίου και είναι μια  ημέρα αφιερωμένη στη γαλλική γλωσσα, σε όλους τους γαλλοφωνους του κόσμου, σε οσους αγαπουν και μαθαίνουν τα γαλλικά. Η γαλλική γλώσσα εκτός από κώδικας επικοινωνίας είναι φορέας πολιτισμού και στοχεύει στην προώθηση της γλωσσικής πολυμορφίας της ειρήνης, της ελευθερίας, της δημοκρατιας, της αλληλεγγυης, της διαφορετικοτητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Στα πλαίσια λοιπόν του εορτασμού της ημέρας Γαλλοφωνιας οι μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων γιόρτασαν την ημέρα αυτή ανακαλύπτοντας γαλλικές λέξεις που χρησιμοποιούμε στα ελληνικά καθημερινά δημιουργώντας μικρά καλλιτεχνικά αριστουργήματα.

ΓΑΛ 1

ΓΑΛ 2

ΓΑΛ5

 

Και καθώς η ημέρα Γαλλοφωνιας συνδέεται φέτος με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακους Αγώνες που θα γίνουν στο Παρίσι τον Αύγουστο, οι μαθητές, στα πλαίσια του μαθήματος της γαλλικής γλώσσας, παρακολούθησαν βίντεο στα γαλλικά σχετικό με τις αξίες που πρεσβεύουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Επιπλέον γνώρισαν από κοντά τις μασκότ των Ο.Α. " Les Phryges", τους  " Φρυγες", καθώς επίσης και το σκεπτικό της δημιουργίας τους , το  φρυγικο καπελο, εθνικό σύμβολο της Γαλλίας που ενσαρκώνει για τους Γάλλους την Γαλλική Επανάσταση, την ελευθερία και τη Δημοκρατία!

Γ1

Γ2

Γ3

Γ4

Γ5

 

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας

Από το σχολικό έτος 2023-2024 ορίζεται ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας η 4η Απριλίου , η οποία θα είναι αφιερωμένη στην υλοποίηση δράσεων φιλοζωίας.Οι πρόσφατες θεωρίες βιοηθικής συγκλίνουν στην αναγκαιότητα της απομάκρυνσης από τον
ανθρωποκεντρισμό και τονίζουν τη σημασία της εκτίμησης της ζωής όλων των όντων, αναγνωρίζοντας την εγγενή αξία τους. Αυτές οι θεωρίες εγείρουν ανησυχίες σχετικά με την εκμετάλλευση των έμβιων όντων αποκλειστικά για την ικανοποίηση των ανθρώπινων αναγκών.
Μία ολιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο της παγκόσμιας πολιτειότητας και της βιωσιμότητας θα ήταν ανεπαρκής χωρίς τη συμπερίληψη της ηθικής για τα ζώα, την άμβλυνση της διχοτόμησης ανθρώπου-ζώου καθώς και της σχέσης των έμβιων όντων του πλανήτη με τον άνθρωπο.
Στο παραπάνω πλαίσιο και με σκοπό την προώθηση, την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη της φιλοζωίας και την υπεύθυνη κηδεμονία ζώου συντροφιάς από τους / τις μαθητές /-τριες ορίζεται και καθιερώνεται η 4η Απριλίου κάθε έτους ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κατά την 1η Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024 οι μαθήτριες/τές του σχολείου μας ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή και τις/τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την ανάγκη  προστασίας και βοήθειας των ζώων, αδέσποτων και δεσποζόμενων και  του σεβασμού των δικαιωμάτων των ζώων από τις/τους μαθήτριες/τές.

Στη συνέχεια και για μία (1) διδακτική ώρα (4η: 10:45-11:30) πραγματοποιήθηκε, μέσω τηλεπαρουσίασης, ενημέρωση των μαθητών από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Ομάδα Παιδείας) και την υπεύθυνη κ. Κοντού Μαρία, Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

 

ΖΩΟΦ 1

 

ΖΩΟΦ 2

 

ΖΩΟΦ 3

 

ΖΩΟΦ 4

 

ΖΩΟΦ 5

ΖΩΟΦ 6

ΖΩΟΦ 6

 

ΖΩΟΦ 8

 

ΖΩΟΦ 9

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΡΥΝΑΙΝΑ

Την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Β1 και Δ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού στο παραδοσιακό χωριό της Βρύναινας. Οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και του διευθυντή, κ. Γεωργίου Μπασιάκου, ξεναγήθηκαν στα μονοπάτια του χωριού από τον κ. Γεώργιο Μυλωνά, πρώην διευθυντή και δασκάλου του σχολείου μας.  

Οι μαθητές παρατήρησαν το όμορφο δάσος του χωριού, συνέλεξαν φύλλα δέντρων για το φυτολόγιό τους και επισκέφθηκαν το λαογραφικό μουσείο και το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία.

ΒΡΥΝΑΙΝΑ1

 

ΒΡΥΝΑΙΝΑ 2

ΒΡΥΝΑΙΝΑ 3

ΒΡΥΝΑΙΝΑ 6

ΒΡΥΝΑΙΝΑ 7

 

ΒΡΥΝΑΙΝΑ 4

 

ΒΡΥΝΑΙΝΑ 5

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού
Αλμυρός
Τ.Κ. 37100
Τηλ: 2422021482
email: mail@3dim-almyr.mag.sch.gr
Copyright © 2013. Το σχολείο μας! Rights Reserved.