Αρχική Νέα-Ανακοινώσεις
Η γιορτή της κρέπας στη Γαλλία γιορτάζεται κάθε χρόνο και οι κρέπες που φτιάχνονται αυτήν την ημέρα φέρνουν ευτυχία! Η παράδοση λέει ότι ,εάν δεν τηρηθεί το έθιμο της παρασκευής της κρέπας, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστραφεί! Σε κάθε σπίτι της Γαλλίας λοιπόν αναβιώνει το συγκεκριμένο έθιμο με μεγάλο ενθουσιασμό! Η γιορτή της κρέπας στο σχολείο μας αναβίωσε από τις τάξεις των γαλλικών οι οποίες ετοίμασαν κρέπες με τη βοήθεια των γονιών των μαθητών και καταναλώθηκαν με μεγάλη όρεξη από τους μαθητές και εκπαι
δευτικούς!!! Να ευχηθούμε και του χρόνου με υγεία!
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: Από 01/03/2024 έως 20 /03/2024 .
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:
ΑΙΤΗΣΗ: Θα τη συμπληρώσουν και θα την υπογράψουν οι δύο γονείς (Δίνεται από το σχολείο).
ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ: Θα συμπληρωθεί από τον γιατρό.
ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.
Περιοχές ορίων: Αεροδρόμιο Νέας
Αγχιάλου - Εργατικές κατοικίες Αγίου
Νικολάου -καθώς και η περιοχή που
περικλείεται περιμετρικά απο τις
οδούς: Κρόκειων - Μακεδονίας -
Βαλαμουτόπουλου - Μυρμηδόνων -
Αχιλλέως - Παναγοπούλου - Στ.
Κομητά - Αθηνών - Αγίου Νικολάου -
Σταδίου – Κροκείων
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: Οι μαθητές που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο και έχουν γεννηθεί από 1-1-2018 έως 31-12-2018.
Τα δικαιολογητικά θα τα φέρετε συμπληρωμένα στο σχολείο μετά από επικοινωνία με τον Δ/ντή του Σχολείου.
Ώρες: 08:30-09:30
Στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλ. Σχολείου: 2422021482
images/ΑΙΤΗΣΗ__ΕΓΓΡΑΦΗ_ΜΑΘΗΤΗ_ΣΤΗΝ_Α_ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.docx
Οι εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνουν από 1 Μαρτίου 2024 έως και 20 Μαρτίου 2024.
images/ΑΙΤΗΣΗ-_ΔΗΛΩΣΗ_ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ.pdf
Στα πλαίσια του μαθήματος της γαλλικής γλώσσας, οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης κατανόησαν την αξία του νερού στη ζωή μας, δημιουργώντας όμορφες ζωγραφιές, γεμάτες με συνθήματα για την προστασία του νερού στα γαλλικά!
Οι μαθητές των τμημάτων Ε΄ τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου το Δημαρχείο της πόλης μας και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη «Στέφανος Κομμητάς». Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία των δασκάλων των τμημάτων Ειρήνη Χρυσοβαλάντω Ρεντζούλα, Παναγιώτα Τζιοβάρα, της εκπαιδευτικού Βασιλάκου Αθανασίας και του διευθυντή του σχολείου Γεώργιο Μπασιάκο.
Ο Δήμαρχος κύριος Δημήτριος Εσερίδης, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κύριος Σπυρίδων Βαλαμούτης και η Γενική Γραμματέας κυρία Σοφία Τσιάντου υποδέχτηκαν και καλωσόρισαν με θέρμη μαθητές και εκπαιδευτικούς στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου.
Ο Δήμαρχος μίλησε στους μαθητές με απλό και κατανοητό λόγο για το έργο του Δήμου αλλά και τις υποχρεώσεις του. Εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου αλλά και τη διαδικασία λήψης των αποφάσεων που αφορούν ένα Δήμο. Οι μικροί μαθητές έθεσαν τις ερωτήσεις τους, με τις οποίες εντυπωσίασαν τον Δήμαρχο, δείχνοντας την προετοιμασία που είχε γίνει. Διατύπωσαν απορίες αλλά και προβληματισμούς για τον τόπο τους. Ο Δήμαρχος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών δημιουργώντας ένα όμορφο κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ευχάριστης συζήτησης.
Στη συνέχεια, ακολούθησε επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη «Στέφανος Κομμητάς». Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες λειτουργίας της, αλλά και για τον λόγιο και κληρικό Στέφανο Κομμητά, του οποίου το όνομα έχει δοθεί στη Βιβλιοθήκη του Δήμου Αλμυρού. Τέλος, οι μαθητές έψαξαν και ξεφύλλισαν τα βιβλία του ενδιαφέροντός τους.
Η επίσκεψη αυτή θα μείνει αξέχαστη στους μικρούς μαθητές, καθώς ήταν κάτι πρωτόγνωρο!
Εργασία των μαθητών του Στ2
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Μαρία Κορδέλα και Γιάννα Πλατή
Μια παραγωγική από πολλές απόψεις επίσκεψη στο σχολείο μας, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024, από την δασοπόνο του Δασαρχείου Αλμυρού, κα. Κοντοστάθη Δέσποινα και την δασολόγο κα. Ράμμου Ελευθερία. Μέσα από μία πολύ ωραία παρουσίαση από ειδικά κατάλληλα διαμορφωμένο υλικό και ερωτήματα, οι μαθητές της Α’, Β1’ και Δ’ Τάξης ενημερώθηκαν για τις αρμοδιότητες του Δασαρχείου μας, ως φορέα της τοπικής κοινωνίας, καθώς και για τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στην φροντίδα και προστασία των δασών την περιοχής μας.
Για τέσσερις εβδομάδες πραγματοποιήθηκε Σεμινάριο Α΄ Βοηθειών στο σχολείο μας για τις/τους εκπαιδευτικούς με την ευθύνη του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Παράρτημα Βόλου) μετά από πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων. Το Σεμινάριο ολοκληρώθηκε μετά από επτά τρίωρες συναντήσεις κάθε Τρίτη και Πέμπτη και ώρες 17:00- 20:00. Τα μαθήματα πραγματοποίησε η εκπαιδεύτρια και νοσηλεύτρια του Περιφερειακού Τμήματος ΕΕΣ Βόλου κ. Μαρία Μοντεσάντου.
Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών της Α’, Β1’ και Δ’ Τάξης του Σχολείου μας, από την υπεύθυνη “Πρασίνου” του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος του Δήμου Αλμυρού, κα. Θεοδωροπούλου Ιωάννα. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις δασικές εκτάσεις της περιοχής μας, καθώς και για τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης των πυρκαγιών.
Το σχολείο μας, όπως κάθε χρόνο, τίμησε και φέτος τους τρεις Άγιους Προστάτες των Γραμμάτων, τον Μέγα Βασίλειο, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τον Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό ή Θεολόγο. Την ημέρα αυτή, οι μαθητές/τριες του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου.
Στη συνέχεια, το σχολείο παρακολούθησε μια εορταστική εκδήλωση από τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Ε2 και Στ2 με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις δασκάλες Παναγιώτα Τζιοβάρα και Μαρία Κορδέλα. Τα παιδιά διάβασαν και παρουσίασαν τον βίο και το έργο των Τριών Μεγάλων Πατέρων, αλλά και κάποια από τα σοφά τους λόγια. Τέλος, κάθε τάξη ξεχωριστά ζωγράφισε και πραγματοποίησε κατασκευές.
Και του χρόνου με υγεία!
Την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα προστασίας, πρόληψης πυρκαγιάς, αλλά και πυρόσβεσης, πυρασφάλειας. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε από τον Υποπυραγό κ. Κανατούλα Στέλιο, ΠροΪστάμενο του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Δρυμώνα και τον πυροσβέστη κ. Σκούρα Παναγιώτη. Η ενημέρωση έγινε σε τρεις ομάδες στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου και η παιγνιώδη πρακτική στη σχολική αυλή. Στην αρχή ενημερώθηκαν οι μαθητές/τριες των τριών μικρών τάξεων με απλό/παιγνιώδη και κατανοητό τρόπο. Την επόμενη ώρα ακολούθησαν οι μαθητές/τριες των μεγάλων τάξεων. Τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πρόληψη των πυρκαγιών, τα καταστροφικά αποτελέσματα αυτων στο περιβάλλον, αλλά και την ατομική προστασία σε περίπτωση πυρκαγιάς. Ακολούθησαν ενδιαφέρουσες ερωτήσεις τμε τη σειρά ων μαθητών/τριών προς τον κ. Κανατούλα. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες βγήκαν στον προαύλιο χώρο όπου τους/τις περίμεναν δύο Πυροσβεστικά οχήματα. Ενημερώθηκσν για τα μέρη ενός πυροσβεστικού οχήματος, τις δεξαμενές και τέλος κράτησαν με τη σειρά τη μάνικα και έριξαν νερό λειτουργώντας ως πυροσβέστες. Το μεσημέρι όλα τα παιδιά έφυγαν κατενθουσιασμένα απο τη νέα τους εμπειρία.
Μετά τη λήξη των μαθημάτων, στις 1:30 μ.μ. ακολούθησε ενημέρωση των εκπαιδευτικων για την πυρασφάλεια της σχολικής μονάδας, τη χρήση πυροσβαστήρων και τα προληπτικά μέτρα που είναι αναγκαία.
Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες ευχαριστούν θερμά τον κ. Κανατούλα Στέλιο, τον κ. Σκούρα Παναγιώτη, αλλά και το σύνολο της ομάδας των πυροσβεστών του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Δρυμώνα.
Τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024, μετά τη λήξη των μαθημάτων, πραγματοποιήθηκε Ενδοσχολική Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου στη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα openboard. Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας Κορδέλα Μαρία.
Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου οι μαθητές του Ε2, με τη δασκάλα τους Παναγιώτα Τζιοβάρα, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης «Ο Πέτρος και ο Λύκος». Το πρόγραμμα μεταδόθηκε ζωντανά κατά τη διάρκεια δια ζώσης συναυλίας από την Αίθουσα Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Το μουσικό παραμύθι «Ο Πέτρος και ο Λύκος» γράφτηκε από τον Προκόφιεφ το 1936 με σκοπό να διδάξει τα παιδιά σχετικά με το χαρακτήρα και τη χρήση των οργάνων της ορχήστρας και να τα εξοικειώσει με αυτά αντιστοιχώντας κάθε χαρακτήρα του παραμυθιού με κάποιο συγκεκριμένο μουσικό όργανο.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και συγκεκριμένα στην ενότητα «Μουσική», όπου οι μαθητές/τριες ασχολήθηκαν αρχικά με την περιγραφή μουσικών οργάνων (πνευστά, έγχορδα και κρουστά) αλλά και με τη θέση που παίρνουν σε μια ορχήστρα. Τελειώνοντας την ενότητα, έγινε η ζωντανή μετάδοση της κρατικής ορχήστρας και οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία αυτή!
Η χριστουγεννιάτικη γιορτή πραγματοποιήκηκε από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Β΄ τάξης με την ευθύνη και την καθοιδήγηση των εκπαιδευτικών Καραβασίλη Ελένης, Ντουμανάκου Μαρίας και Μέτα Ραφαήλ.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας , που μας προέτρεπε να περιγράψουμε ένα κτίριο, τα δύο τμήματα της ΣΤ΄ τάξης , μαζί με τους δασκάλους μας Γιώργο Καλαντζή και Μαίρη Κορδέλα, επισκεφτήκαμε τον ναό της ενορίας μας, τον Άγιο Νικόλαο.
Εκεί δεχτήκαμε τη φιλοξενία του πατρός Ευσταθίου, όπου μας μίλησε για την ιστορία της ανέγερσης του ναού ,που ξεκινάει από τα χρόνια της Τουρκοκρατίας.
Επίσης μας κατατόπισε για τα διάφορα μέρη του ναού. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε το ξυλόγλυπτο τέμπλο του ναού, καθώς και κάποιες σπάνιες αγιογραφίες όπως αυτή με τους «Χαιρετισμούς της Παναγίας».
Αφού εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας για τον ναό, ο πατήρ Ευστάθιος μας κέρασε γλυκά.
Στη συνέχεια επιδοθήκαμε στη ζωγραφική, ζωγραφίζοντας το εξωτερικό του ναού.
Τα έργα μας διακοσμούν έναν διάδρομο του σχολείου μας έξω από τις αίθουσες μας.
Οι μαθητές του ΣΤ1 και ΣΤ2
Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, τα τμήματα Ε2 και ΣΤ2 του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί Τζιοβάρα Παναγιώτα, Κορδέλα Μαρία και Πλατή Γιάννα συμμετέχουν στο έργο etwinning Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Tο έργο αποτελείται από τρεις κύκλους εργασιών 1)θεματολογία στα παλιά βιβλία των Ελληνικών Σχολείων , 2) δανεισμός βιβλίων από τη βιβλιοθήκη των σχολείων και 3) συγγραφή ιστοριών/ποιημάτων κλπ από τους μαθητές. Σκοπός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία. Οι μαθητές του Ε2 εργάστηκαν πάνω στο θέμα Ελαιόλαδο-κρασί και άρτος στην ελληνική παράδοση, διάβασαν μύθους για τον οίνο, το σταφύλι και το αμπέλι και έκαναν αντίστοιχες δραστηριότητες. Οι μαθητές του ΣΤ2 δανείστηκαν βιβλία από τη σχολική βιβλιοθήκη, μελέτησαν το βιβλίο Τα Ψηλά Βουνά του Ζαχαρία Παπαντωνίου και έκαναν διάφορες δραστηριότητες στην τάξη. Στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών ασχολήθηκαν με παροιμίες και με τα φρούτα του φθινοπώρου και μελέτησαν το βιβλίο TheHappyPrinceτου OscarWildeκάνοντας συνεργατικές δραστηριότητες με τα συνεργαζόμενα σχολεία. Στις 14 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε και η πρώτη ζωντανή συνάντηση μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων. Έγινε μια πρώτη γνωριμία μεταξύ τους, μίλησαν για τις δραστηριότητες στις οποίες εργάστηκαν έως τώρα και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη διαδικτυακή συνάντησή τους.
images/Ημέρα_Παιδικού_Βιβλίου.docx
Σήμερα Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε Ενδοσχολική Επιμόρφωση με θέμα τη διαχείριση κρίσεων μετά από φυσικές καταστροφές. Την ενημέρωση στις/στους εκπαιδευτικούς έκαναν Εθελοντές της Ομάδας Διάσωσης Μαγνησίας. Η ενημέρωση αφορούσε σε ζητήματα αντιμετώπισης προβλημάτων μετά από πλημμύρες ή σεισμούς.
Σήμερα Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023 στο σχολείο μας υποδεχτηκαμε τα παιδιά και τις/τους εκπαιδευτικούς/ΕΒΠ του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού. Παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, φωνάξαμε το σύνθημα μας,παρουσιάσαμε το θεατρικό μας, παίξαμε παιχνίδια εμπιστοσύνης και ενσυναισθησης,διαβάσαμε το βιβλίο μας και ζωγραφίσαμε. Κυρίως χαρήκαμε, συμπορευτηκαμε, συνεκπαιδευτηκαμε!Ευχαριστούμε τους φίλους του Ειδικού γιατην όμορφη κατασκευή!
Το 1992 η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Κάθε χρόνο η μέρα αυτή δίνει ακόμα μια ευκαιρία στην κοινωνία να εστιάσει την προσοχή της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα ζωής τους και υλοποιώντας μεταρρυθμίσεις που θα αναπτύξουν νέες προοπτικές για την κοινωνική τους ενσωμάτωση.
Άτομα με ειδικές ανάγκες:
Δεν πρέπει να πιστέψουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να καταφέρουν ό,τι και οι υπόλοιποι. Αν τους δώσουμε την ευκαιρία και τον χρόνο θα μας εκπλήξουν με τις επιδόσεις τους. Τα άτομα αυτά δε θέλουν τον οίκτο μας, αλλά θέλουν τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. Ένας τυφλός θέλει να μην παρεμποδίζουμε τη μετακίνησή του, όπως και αυτός που είναι σ’ ένα καροτσάκι. Να μη σταθμεύουμε μπροστά σε ράμπες ή πάνω σε πεζοδρόμια.
Δεν πρέπει να κοροϊδεύουμε τους ανάπηρους ούτε να αρνούμαστε τη φιλία τους. Αν τους φερθούμε όπως στους φίλους μας, θα μας αγαπήσουν και θα γίνουν οι καλύτεροί μας φίλοι.
Όταν αποδεχόμαστε ότι τα άτομα με ΑΝΑΠΗΡΙΑ έχουν τα ίδια δικαιώματα με μας, αυτό δείχνει και τον πολιτισμό ενός λαού, μιας χώρας.
ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ- ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ: Ο σεβασμός της ιδιαιτερότητας πρέπει να επιδιώκεται από όλους μας. Αυτό διδάσκεται τόσο στην οικογένεια όσο και στο σχολείο. Αν κοιτάξουμε δίπλα μας με κανέναν δε μοιάζουμε, έχουμε όμως τα ίδια δικαιώματα, τις ίδιες υποχρεώσεις.
Το σημαντικότερο είναι να έρθουμε στη θέση του άλλου και να δούμε με τα μάτια του πως αισθάνεται αυτός. Τότε θα δώσουμε λύσεις σε πολλά προβλήματα και των Ανάπηρων.
Στο γενικό σχολείο μέσα από τα Τμήματα Ένταξης, την Παράλληλη στήριξη, το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και τους Σχολικούς Νοσηλευτές γίνεται προσπάθεια να ενταχθούν τα άτομα με Αναπηρία στο σχολείο, στο εκπαιδευτικό σύστημα και κατ’ επέκταση στην κοινωνία μας.Το δικό μας σχολείο μας χωράει όλους!
Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!