^Επάνω
Get Adobe Flash player

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ

Στο πλαίσιο του προγράμματος << Ο Αλμυρός το 1821 >> , μετά από πρόσκληση, το σχολείο μας επισκέφτηκε ο εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Αλμυρού, πατέρας Ευστάθιος Βαρβαρέλης. Παρουσίασε στους μαθητές του ΣΤ1 την ιστορία της ανέγερσης του ναού στα χρόνια της τουρκοκρατίας, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι σκλαβωμένοι Αλμυριώτες μέχρι την ολοκλήρωση της προσπάθειάς τους, την ιστορία του ναού στην πορεία του χρόνου ως τον καταστροφικό σεισμό του1980 και την ανέγερση του νέου λαμπρού ναού.

Η εξιστόρηση του ιερέα συνοδευόταν από την παρουσίαση powerpointμε χαρακτηριστικές φωτογραφίες, που είχε ετοιμαστεί από την δασκάλα της τάξης και υπεύθυνη του προγράμματος κ. Κρίκη Ευαγγελία.

Πηγή πληροφορίων αποτέλεσε το βιβλίο <<Το χρονικό του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου του Αλμυρού>> του κ. Βικτ. Κοντονάτσιου.

ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ 1

 

 

ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2

 

 

 

 

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ - Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ-ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ-Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ- για τη γνωστική, κινητική, συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών του ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ.

ΔΡΑΣΕΙΣ

  1. Βλέπουμε το εξώφυλλο και μαντεύουμε την υπόθεση.
  2. Διαβάζουμε εκ περιτροπής την υπόθεση.
  3. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικονογράφηση.
  4. Όταν τελειώνει η ανάγνωση προτρέπουμε τα παιδιά να θυμηθούν τα ψάρια της ιστορίας Ποιο τους άρεσε; Αν έχουν δει κάποιο από αυτά στην πραγματικότητα.
  5. Θίγουμε το σημαντικότερο θέμα της ιστορίας ( δηλαδη τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ) Ο πρωταγωνιστής (ΠΛΑΤΩΝΑΣ) πιστεύει ότι δεν έχει τίποτε το ιδιαίτερο στην εμφάνιση, ούτε και ότι μπορεί να κάνει κάτι εξαιρετικό, που θα τον βοηθούσε να αναδειχτεί νικητής σε κάποιο διαγωνισμό. Στο τέλος σώζει τους φίλους του από τον καρχαρία και αναδεικνύεται ο μεγάλος νικητης! Ρωτάμε τα παιδιά τι έκανε τον Πλάτωνα σπουδαίο (το καμουφλάζ, η γενναιότητα, η ταχύτητα σκέψης) και συζητάμε πως είναι ο καθένας σπουδαίος με κάποιο τρόπο.
  6. Ρωτάμε τα παιδιά αν έχουν νιώσει ποτέ σαν τον Πλάτωνα (όπως αυτός παρουσιάζεται στην αρχή της ιστορίας) και αν τους δόθηκε στη συνέχεια η ευκαιρία να διαπιστώσουν ότι είχαν σχηματίσει λάθος εντύπωση για τον εαυτό τους.
  7. Ένα άλλο θέμα κλειδί της ιστορίας είναι η φιλία. Συζητάμε πώς αναδεικνύεται εδώ η αξία αυτή. Ποιοι είναι οι αληθινοί φίλοι; Εστιάζουμε στο γεγονός ότι ο Πλάτωνας ενώ μπορούσε να σώσει τον εαυτό του αλλάζοντας σχέδια και χρώματα στο σώμα του, χρησιμοποίησε την ικανότητα αυτή να σώσει τους φίλους του. Ρωτάμε τα παιδιά για τους φίλους τους, αν χρειάστηκε να κάνουν κάτι γι’ αυτούς. Ρωτάμε τα παιδιά πώς αισθάνθηκαν τα ψάρια όταν είδαν τον καρχαρία. Τα ίδια αισθάνθηκαν φόβο πότε και γιατί; Έτυχε ποτέ να τους βγάλουν από τη θέση αυτή οι φίλοι τους;
  8. Σχολιάζουμε πως πρέπει να αναγνωρίζουμε το καλό που μας κάνουν και να αναγνωρίσουμε την αξία αυτών που μας βοήθησαν όπως ο Λούης, τα Αγγελόψαρα και ο Πουφ, που ξεφεύγοντας από τον καρχαρία με τη βοήθεια του Πλάτωνα συνέβαλαν να αναγνωριστεί η αξία του φίλου τους από τα άλλα ψάρια, με αποτέλεσμα να τονωθεί η αυτοπεποίθησή του και να ενσωματωθεί στον κόσμο του βυθού.
  9. Εξηγούμε ότι ο Πλάτωνας βραβεύτηκε όχι για το καλύτερο καμουφλάζ, αλλά για τη μεγάλη βοήθεια που προσέφερε στους φίλους του.
  10. Μεταμφιεζόμαστε και κάνουμε θεατρικό « τον Μεγάλο Νικητή».
  11. Φτιάχνει το καθένα μια ζωγραφιά σχετική με την ιστορία, την πλαστικοποιούμε και την φτιάχνουμε « σουπλά».
  12. Φτιάχνουμε το κολάζ του βυθού και το χρησιμοποιούμε για σκηνικό για τη δραματοποίηση.
  13. Φτιάχνουμε το μόμπιλε του βυθού με κρεμαστά ψαράκια.

Προτρέπουμε τα παιδιά να βρουν συναισθήματα που αναδεικνύουν την αξία της φιλίας και γράφουμε σε χαρτόνι τη ρήση « ο καλός ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται» Οργανώνουμε και εμπλουτίζουμε τον τοίχο της φιλίας στην αίθουσα του Τ.Ε. Κολλάμε ρητά και αποφθέγματα για τη φιλία. Φτιάχνουμε τον κατάλογο του καλού φίλου.

Μέσα από διαδικασίες φιλαναγνωσίας, βιωματισμού, συνεργατικές, θεατρικού παιχνιδιού κ.α. τα παιδιά του Τ.Ε. διαπραγματεύτηκαν έννοιες όπως η διαφορετικότητα, η προσωπική προσπάθεια, η ενσυναίσθηση, η αποδοχή και η φιλία.

 

ΤΕ 1

 

ΤΕ 2

 

ΤΕ 3

 

ΤΕ 4

11 N

2 N

3 N

41 N

 

 

 

Επίσκεψη στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Αλμυρού (Β΄ Τάξη)

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, στην ενότητα «Η συνοικία μου» και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο «Η εκκλησία της συνοικίας μου», οι μαθητές της Β’ τάξης και η δασκάλα τους Μαρία Λιλή επισκέφτηκαν, στις 2 Δεκεμβρίου 2021, τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου.

Τα παιδιά περιηγήθηκαν στους χώρους της εκκλησίας και παρατήρησαν τις αγιογραφίες. Με χαρά και ενδιαφέρον άκουσαν τον εφημέριο του ναού, πατέρα Ευστάθιο Βαρβαρέλη, να τους περιγράφει τον βίο του Αγίου Νικολάου, να τους εξηγεί τον συμβολισμό και τη λειτουργικότητα των μερών ενός ιερού ναού, τη χρήση και τη σημασία των ιερών σκευών, καθώς και την πνευματική προσφορά της τοπικής εκκλησίας στην κοινότητα.

Τέλος, οι μαθητές χάρηκαν το ζεστό χειμωνιάτικο πρωινό, παίζοντας αρχικά στον περίβολο του ναού και στη συνέχεια στο ανοιχτό Δημοτικό Στάδιο Αλμυρού.

 

IMG 20211202 094936 77

 

IMG 20211202 095436 11

 

IMG 20211202 1010144-144

 


 

 

ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ-27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

 

"Τότε, για πρώτη φορά συνειδητοποιήσαμε ότι η γλώσσα μας δεν έχει τις λέξεις για να εκφράσει αυτή την ύβριν, την εκμηδένιση του ανθρώπου. Σαν προικισμένοι με την ενορατική ικανότητα των προφητών είδαμε την πραγματικότητα: είμαστε στον πάτο. Πιό κάτω δεν γίνεται να πάμε: δεν μπορούμε να σκεφτούμε αθλιότερη ύπαρξη από τη δική μας. Τίποτα πιά δεν μας ανήκει: μας στέρησαν τα ρούχα, τα παπούτσια, τα μαλλιά μας, εάν μιλήσουμε δεν θα μας ακούσουν, και εάν μας άκουγαν δεν θα μας καταλάβαιναν. Θα μας στερήσουν και τ'όνομα μας, κι αν θέλουμε να το κρατήσουμε, θα πρέπει να βρούμε τη δύναμη μέσα μας, τη δύναμη να το σώσουμε και μαζί μ΄ αυτό να σώσουμε κάτι από μάς, απ' αυτό που υπήρξαμε...
Ταξιδέψαμε ως εδώ μέσα σε σφραγισμένα βαγόνια, είδαμε τις γυναίκες και τα παιδιά μας να τους καταπίνει το σκοτάδι, σκλάβοι πηγαινοερχόμαστε χιλιάδες φορές στην βουβή δουλειά, νεκροί στην ψυχή πριν τον ανώνυμο θάνατο. Δεν θα ξαναγυρίσουμε. Κανείς δεν πρέπει να βγει από δω, κανείς που θα μπορούσε να φέρει στον κόσμο μαζί με το χαραγμένο στην σάρκα του νούμερο τη δυσοίωνη είδηση του τι κατάφερε να κάνει άνθρωπος στον άνθρωπο στο Άουσβιτς".
(Πρίμο Λέβι ‘Αν αυτό είναι ο άνθρωπος’)
H σημερινή ημέρα καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ ως η παγκόσμια μέρα μνήμης θυμάτων του ολοκαυτώματος.
 

https://www.jewishmuseum.gr/category/psifiakes-ekthesis/

 

 

 

 

 

 

Καλλιέργεια σχέσεων συνεργασίας μεταξύ των μαθητών

Στα πλαίσια των δράσεων για την καλλιέργεια σχέσεων συνεργασίας μεταξύ των μαθητών έγιναν δύο συναντήσεις με τα τμήματα Γ1, Γ2 (1η ομάδα) και Δ1,Ε1(2η ομάδα) στις 16/12/2021 από τα μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας κ. Κανέλλη Άννα (Ψυχολόγο) και Γρίβα Συνοδή (Κοινωνική Λειτουργό).

Στην αρχή οι συντονίστριες συστήθηκαν στις μαθήτριες και στους μαθητές αναφέροντας την ιδιότητά τους. Στη συνέχεια οι μαθήτριες/τές κλήθηκαν να παρουσιάσουν το ονομά τους με έναν πρωτότυπο τρόπο.

Στην πορεία διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της ομάδας με τη συμμετοχή των μαθητών και συμφωνήθηκε η τήρηση των όρων του.

Αργότερα η ομάδα χωρίστηκε σε υποομάδες των δύο ατόμων και συζητήθηκαν μεταξύ των μαθητριών/τών τα εξής ερωτήματα: 1) Τι είναι για μένα η φιλία; 2)Τι κάνω για να είμαι καλός φίλος; Η συγκεκριμένη δράση στόχευε στην εκμάθηση τρόπων ενεργητικής ακρόασης, αποτελεσματικής επικοινωνίας και συνύπαρξης. Μετά τη μεταξύ τους συζήτηση, τα ζευγάρια έφεραν στον κύκλο όσα τους μοιράστηκε το άλλο μέλος της υποομάδας. Στη συνέχεια ζητήθηκε από τα μέλη της ομάδας να σκεφτούν και να μοιραστούν την εμπειρία τους απαντώντας στα εξής ερωτήματα: 1)Πώς νιώθω όταν με ακούνε με απόλυτη προσοχή;2) Πώς νιώθω όταν ακούω χωρίς να μιλάω;

Μετέπειτα με τη συνοδεία μουσικής πραγματοποιήθηκε μια βιωματική άσκηση για αποφόρτιση, ανάπτυξη οπτικοκοινωνικού συντονισμού και αυτογνωσίας, η οποία ονομάζεται "ο καθρέπτης". Με την άσκηση αυτή καλούνται οι μαθήτιες/τές να αντιγράψουν τις κινήσεις του ζεύγους τους , αναλαμβάνοντας ο ένας το ρόλο του καθρέπτη και ο άλλος τον ρόλο του ανθρώπου που καθρεπτίζεται. Μετά γίνεται εναλλαγή των ρόλων και ζητείται από τους συμμετέχοντες να καταθέσουν πως βίωσαν και τους δύο ρόλους, ποιον προτιμούν κ.τ.λ.

Στο τέλος ζητήθηκε από όλα τα μέλη της ομάδας να εκφράσουν με λίγα λόγια την εμπειρία τους  κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης δράσης. Κατά την ανατροφοδότηση η συντριπτική πλειοψηφία των μελών των ομάδων εξέφρασε θετική άποψη για τη δράση.

 

Ο Αλμυρός το 1821 - Ο αγώνας ως την απελευθέρωση του τόπου στις 17 Αυγούστου του 1881

Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την παρουσίαση << Ο Αλμυρός το 1821 - ο αγώνας ως την απελευθέρωσή του τόπου στις 17 Αυγούστου του 1881>> από την φιλόλογο και μέλος της Φιλαρχαίου Εταιρείας κ.Ούτα Μαρία. Η παραστατική και επιστημονικά τεκμηριωμένη παρουσίαση από την κ. Ούτα μαγνήτισε το ενδιαφέρον των μαθητών και το κράτησε αμείωτο καθ΄όλη τη διάρκειά της. Τα παιδιά παρακολούθησαν το 1ο μέρος της ιστορικής αναδρομής, το οποίο στηρίχτηκε τόσο σε powerpointόσο και σε έντυπο υλικό. Η ομιλήτρια φρόντισε για τη συμμετοχή όλων των παιδιών μέσω του διαλόγου ενώ στο τέλος τους δόθηκε ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ελεύθερης ανάπτυξης. Οι άγνωστες πτυχές της τοπικής ιστορίας ενθουσίασαν τους μαθητές και αποκόμισαν γνώσεις για γεγονότα και πρόσωπα που μέχρι προσφάτως τους ήταν άγνωστα. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος « 1821 – Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ» που γίνετα καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Κρίκη Ευαγγελία και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό κ. Ντουμανάκου Μαρία

Ευχαριστούμε θερμά την Φιλάρχαιο Εταιρεία και ιδιαίτερα την κ. Ούτα Μαρία για την συνεργασία τους και για την άμεση ανταπόκρισή τους στην πρόσκλησή μας.

 

ΑΛΚΥΟΝΗ

 

 

Make A Wish (Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος)

Οι μαθήτριες/τές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας βοήθησαν και φέτος παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα ζωής. Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος  "Κάνε μια ευχή" έδωσαν τηυν ευκαιρία σε παιδιά που έχουν προβλήματα υγείας να εκπληρώσουν μια επιθυμία τους, χαρίζοντας σ' αυτά και στις οικογένειές τους μερικές μαγικές στιγμές βοηθώντας έτσι να ξεφύγουν έστω και για λίγο, από τη δύσκολη καθημερινότητά τους.

 

Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία - Δράσεις του τμήματος Ε1

Την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία οι μαθητές του τμήματος Ε1 με τη δασκάλα τους Παναγιώτα Τζιοβάρα ενημερώθηκαν, συζήτησαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με το θέμα.
           Αρχικά, έγινε προβολή τριών ταινιών animation μικρού μήκους που αναφέρονται στην αναπηρία: «Το δώρο», «Guerdas» (χορδές) και «Ταμάρα». Έπειτα έγινε αναφορά στη νοηματική γλώσσα και τα παραολυμπιακά αθλήματα. Οι μαθητές είδαν φωτογραφίες αθλητών των παραολυμπιακών αθλημάτων και ανθρώπων με αναπηρία που δημιουργούν έργα τέχνης με το στόμα ή το πόδι. Τέλος, οι μαθητές δημιούργησαν ομαδικά μία αφίσα.
           Ο σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών, η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της θετικής στάσης τους απέναντι στο διαφορετικό και κυρίως η κατανόηση του δικαιώματος όλων στην ισότητα.

afisa-ΣΜΕΑΕ

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκέμβρη-ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ)

"Κάθε άνθρωπος είναι φτιαγμένος από τη φύση του να κοιτά ψηλά, να οραματίζεται και να προσπαθεί ν' αγγίξει το όνειρο του. Για να το πετύχει όμως, χρειάζεται φτερά που θα τον βοηθήσουν να φτάσει γρηγορότερα και ευκολότερα. Τα φτερά είναι οι ικανότητες του καθενός. Κάποιοι όμως, έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ' όλ' αυτά μπορούν κι εκείνοι ν' ανέβουν ψηλά! Απλώς χρειάζονται δίπλα τους κάποιους για να τους μάθουν τον τρόπο ν' ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν όλο και πιο ψηλά. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τα δικά τους μοναδικά και ιδιαίτερα φτερά. Το πέταγμα τους γίνεται ομορφότερο όταν οι άλλοι τους χαϊδεύουν απαλά τα φτερά και πετούν μαζί τους."

Καθιερώθηκε να γιορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα δράσης για τα ΑμEΑ. Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.

Οι εποχές που οι κοινωνίες απέρριπταν τα άτομα με αναπηρίες και υιοθετούσαν τις πιο απάνθρωπες συμπεριφορές απέναντί τους έχουν βέβαια παρέλθει. Τώρα πλέον έχει γίνει ευρύτατα αποδεκτό από όλους ότι τα άτομα αυτά έχουν ίσα δικαιώματα και ίδιες υποχρεώσεις με όλους τους άλλους και ο βαθμός που διασφαλίζεται αυτή η θεμελιώδης αρχή δείχνει και το πολιτιστικό επίπεδο που βρίσκεται κάθε χώρα. Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμEΑ) είναι αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα κάθε πολιτισμένης κοινωνίας.
Αρχικά, άτομα με ειδικές ανάγκες χαρακτηρίζονται τα άτομα με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής εξαιτίας σωματικών, διανοητικών, ψυχολογικών, συναισθηματικών και κοινωνικών ιδιαιτεροτήτων.
Τα άτομα αυτά έχουν ίσα δικαιώματα με όλους τους ανθρώπους με πρωταρχικό το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, δηλαδή το δικαίωμα να ζήσουν. Δε θα πρέπει να κάνουμε το λάθος να πιστέψουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί δε μπορούν να καταφέρουν ότι κι οι υπόλοιποι! Εάν τους δώσουμε την ευκαιρία και το χρόνο, θα μας δείξουν τις ικανότητές τους και θα μας εκπλήξουν με τις επιδόσεις τους! Εξάλλου, εάν κοιτάξουμε το διπλανό μας θα διαπιστώσουμε ότι διαφέρει από εμάς! Άλλοι είναι ψηλοί, άλλοι κοντοί, άλλοι μελαχρινοί κι άλλοι καστανοί, άλλοι είτε στηρίζονται και περπατούν με τα δυο τους πόδια, είτε έχουν για βοήθεια κάποιο μπαστούνι είτε ένα αναπηρικό καροτσάκι.
Εάν σκεφτούμε ότι η κοινωνία μας είναι δημοκρατική κι έχει για πολίτες όλους όσους ζουν σ' αυτήν, έχοντας στο μυαλό μας ότι είμαστε διαφορετικοί, δε θα πρέπει να στερούμε σε κανέναν τη δυνατότητα να μάθει και να συμμετέχει στις δραστηριότητες του σχολείου και της κοινότητάς μας.
Έτσι, όταν θα ακούμε τη λέξη ανάπηρος/αναπηρία ή άτομο με ειδικές ανάγκες δε θα πρέπει να μας ακούγεται παράξενο. Αλλά θα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι είναι ένας άνθρωπος με ίσα δικαιώματα, ίσες ευκαιρίες όπως εμείς, το οποίο θα μπορούσε πολύ εύκολα να είναι ο καλύτερος μας φίλος ή ο διπλανός μας στην τάξη. Το άτομο αυτό δε χρειάζεται τον οίκτο μας ή να το λυπόμαστε! Το μόνο που θέλει είναι τα δικαιώματά του, που είναι όμοια με τα δικά μας! Δυστυχώς όμως, τις περισσότερες φορές του τα στερούμε! Είτε κοροϊδεύοντάς το κι αρνούμενοι τη φιλία του είτε στερώντας του το δικαίωμα να κυκλοφορήσει ανάμεσά μας! Ας του φερθούμε όπως φερόμαστε στους φίλους μας και σ' αυτούς που θεωρούμε εμείς όμοιούς μας και αυτός με τη σειρά του θα μας εκτιμήσει κι αγαπήσει! Βρείτε ένα άτομο με κάποιο είδος αναπηρίας, κάντε το φίλο σας και δείτε πόσα πολλά μπορείτε να κερδίσετε..!

                                                                     Η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης
                                         

                                                                             Χατζηκυριάκου Ευτυχία

 

                                  

ΤΑ ΛΙΜΕΡΙΚ ΤΗΣ ΣΤ2 ΤΑΞΗΣ

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

Λ 1

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

 

24

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΩΡΕΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους για την άμεση ανταπόκρισή τους και την προσφορά τους στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Κ. Μακεδονίας.

 

images/ΕΠΑΙΝΟΣ_compressed.pdf

1ο Μεγάλο Σχολικό Τουρνουά ανακύκλωσης μπαταριών

Στιγμιότυπο οθόνης 2021-11-18 211444https://youtu.be/V3jVRgZbtQU

 

Φέρε και συ τις άδειες μπαταρίες - στήλες ενέργειας στον κάδο ανακύκλωσης του σχολείου μας!

Στοιχεία Επικοινωνίας

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού
Αλμυρός
Τ.Κ. 37100
Τηλ: 2422021482
email: mail@3dim-almyr.mag.sch.gr
Copyright © 2013. Το σχολείο μας! Rights Reserved.