Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, στην ενότητα «Η συνοικία μου» και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο «Η εκκλησία της συνοικίας μου», οι μαθητές της Β’ τάξης και η δασκάλα τους Μαρία Λιλή επισκέφτηκαν, στις 2 Δεκεμβρίου 2021, τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου.
Τα παιδιά περιηγήθηκαν στους χώρους της εκκλησίας και παρατήρησαν τις αγιογραφίες. Με χαρά και ενδιαφέρον άκουσαν τον εφημέριο του ναού, πατέρα Ευστάθιο Βαρβαρέλη, να τους περιγράφει τον βίο του Αγίου Νικολάου, να τους εξηγεί τον συμβολισμό και τη λειτουργικότητα των μερών ενός ιερού ναού, τη χρήση και τη σημασία των ιερών σκευών, καθώς και την πνευματική προσφορά της τοπικής εκκλησίας στην κοινότητα.
Τέλος, οι μαθητές χάρηκαν το ζεστό χειμωνιάτικο πρωινό, παίζοντας αρχικά στον περίβολο του ναού και στη συνέχεια στο ανοιχτό Δημοτικό Στάδιο Αλμυρού.
https://www.jewishmuseum.gr/category/psifiakes-ekthesis/
Στα πλαίσια των δράσεων για την καλλιέργεια σχέσεων συνεργασίας μεταξύ των μαθητών έγιναν δύο συναντήσεις με τα τμήματα Γ1, Γ2 (1η ομάδα) και Δ1,Ε1(2η ομάδα) στις 16/12/2021 από τα μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας κ. Κανέλλη Άννα (Ψυχολόγο) και Γρίβα Συνοδή (Κοινωνική Λειτουργό).
Στην αρχή οι συντονίστριες συστήθηκαν στις μαθήτριες και στους μαθητές αναφέροντας την ιδιότητά τους. Στη συνέχεια οι μαθήτριες/τές κλήθηκαν να παρουσιάσουν το ονομά τους με έναν πρωτότυπο τρόπο.
Στην πορεία διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της ομάδας με τη συμμετοχή των μαθητών και συμφωνήθηκε η τήρηση των όρων του.
Αργότερα η ομάδα χωρίστηκε σε υποομάδες των δύο ατόμων και συζητήθηκαν μεταξύ των μαθητριών/τών τα εξής ερωτήματα: 1) Τι είναι για μένα η φιλία; 2)Τι κάνω για να είμαι καλός φίλος; Η συγκεκριμένη δράση στόχευε στην εκμάθηση τρόπων ενεργητικής ακρόασης, αποτελεσματικής επικοινωνίας και συνύπαρξης. Μετά τη μεταξύ τους συζήτηση, τα ζευγάρια έφεραν στον κύκλο όσα τους μοιράστηκε το άλλο μέλος της υποομάδας. Στη συνέχεια ζητήθηκε από τα μέλη της ομάδας να σκεφτούν και να μοιραστούν την εμπειρία τους απαντώντας στα εξής ερωτήματα: 1)Πώς νιώθω όταν με ακούνε με απόλυτη προσοχή;2) Πώς νιώθω όταν ακούω χωρίς να μιλάω;
Μετέπειτα με τη συνοδεία μουσικής πραγματοποιήθηκε μια βιωματική άσκηση για αποφόρτιση, ανάπτυξη οπτικοκοινωνικού συντονισμού και αυτογνωσίας, η οποία ονομάζεται "ο καθρέπτης". Με την άσκηση αυτή καλούνται οι μαθήτιες/τές να αντιγράψουν τις κινήσεις του ζεύγους τους , αναλαμβάνοντας ο ένας το ρόλο του καθρέπτη και ο άλλος τον ρόλο του ανθρώπου που καθρεπτίζεται. Μετά γίνεται εναλλαγή των ρόλων και ζητείται από τους συμμετέχοντες να καταθέσουν πως βίωσαν και τους δύο ρόλους, ποιον προτιμούν κ.τ.λ.
Στο τέλος ζητήθηκε από όλα τα μέλη της ομάδας να εκφράσουν με λίγα λόγια την εμπειρία τους κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης δράσης. Κατά την ανατροφοδότηση η συντριπτική πλειοψηφία των μελών των ομάδων εξέφρασε θετική άποψη για τη δράση.
Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την παρουσίαση << Ο Αλμυρός το 1821 - ο αγώνας ως την απελευθέρωσή του τόπου στις 17 Αυγούστου του 1881>> από την φιλόλογο και μέλος της Φιλαρχαίου Εταιρείας κ.Ούτα Μαρία. Η παραστατική και επιστημονικά τεκμηριωμένη παρουσίαση από την κ. Ούτα μαγνήτισε το ενδιαφέρον των μαθητών και το κράτησε αμείωτο καθ΄όλη τη διάρκειά της. Τα παιδιά παρακολούθησαν το 1ο μέρος της ιστορικής αναδρομής, το οποίο στηρίχτηκε τόσο σε powerpointόσο και σε έντυπο υλικό. Η ομιλήτρια φρόντισε για τη συμμετοχή όλων των παιδιών μέσω του διαλόγου ενώ στο τέλος τους δόθηκε ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ελεύθερης ανάπτυξης. Οι άγνωστες πτυχές της τοπικής ιστορίας ενθουσίασαν τους μαθητές και αποκόμισαν γνώσεις για γεγονότα και πρόσωπα που μέχρι προσφάτως τους ήταν άγνωστα. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος « 1821 – Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ» που γίνετα καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Κρίκη Ευαγγελία και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό κ. Ντουμανάκου Μαρία
Ευχαριστούμε θερμά την Φιλάρχαιο Εταιρεία και ιδιαίτερα την κ. Ούτα Μαρία για την συνεργασία τους και για την άμεση ανταπόκρισή τους στην πρόσκλησή μας.
Την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία οι μαθητές του τμήματος Ε1 με τη δασκάλα τους Παναγιώτα Τζιοβάρα ενημερώθηκαν, συζήτησαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με το θέμα.
Αρχικά, έγινε προβολή τριών ταινιών animation μικρού μήκους που αναφέρονται στην αναπηρία: «Το δώρο», «Guerdas» (χορδές) και «Ταμάρα». Έπειτα έγινε αναφορά στη νοηματική γλώσσα και τα παραολυμπιακά αθλήματα. Οι μαθητές είδαν φωτογραφίες αθλητών των παραολυμπιακών αθλημάτων και ανθρώπων με αναπηρία που δημιουργούν έργα τέχνης με το στόμα ή το πόδι. Τέλος, οι μαθητές δημιούργησαν ομαδικά μία αφίσα.
Ο σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών, η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της θετικής στάσης τους απέναντι στο διαφορετικό και κυρίως η κατανόηση του δικαιώματος όλων στην ισότητα.
"Κάθε άνθρωπος είναι φτιαγμένος από τη φύση του να κοιτά ψηλά, να οραματίζεται και να προσπαθεί ν' αγγίξει το όνειρο του. Για να το πετύχει όμως, χρειάζεται φτερά που θα τον βοηθήσουν να φτάσει γρηγορότερα και ευκολότερα. Τα φτερά είναι οι ικανότητες του καθενός. Κάποιοι όμως, έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ' όλ' αυτά μπορούν κι εκείνοι ν' ανέβουν ψηλά! Απλώς χρειάζονται δίπλα τους κάποιους για να τους μάθουν τον τρόπο ν' ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν όλο και πιο ψηλά. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τα δικά τους μοναδικά και ιδιαίτερα φτερά. Το πέταγμα τους γίνεται ομορφότερο όταν οι άλλοι τους χαϊδεύουν απαλά τα φτερά και πετούν μαζί τους."
Καθιερώθηκε να γιορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα δράσης για τα ΑμEΑ. Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.
Οι εποχές που οι κοινωνίες απέρριπταν τα άτομα με αναπηρίες και υιοθετούσαν τις πιο απάνθρωπες συμπεριφορές απέναντί τους έχουν βέβαια παρέλθει. Τώρα πλέον έχει γίνει ευρύτατα αποδεκτό από όλους ότι τα άτομα αυτά έχουν ίσα δικαιώματα και ίδιες υποχρεώσεις με όλους τους άλλους και ο βαθμός που διασφαλίζεται αυτή η θεμελιώδης αρχή δείχνει και το πολιτιστικό επίπεδο που βρίσκεται κάθε χώρα. Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμEΑ) είναι αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα κάθε πολιτισμένης κοινωνίας.
Αρχικά, άτομα με ειδικές ανάγκες χαρακτηρίζονται τα άτομα με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής εξαιτίας σωματικών, διανοητικών, ψυχολογικών, συναισθηματικών και κοινωνικών ιδιαιτεροτήτων.
Τα άτομα αυτά έχουν ίσα δικαιώματα με όλους τους ανθρώπους με πρωταρχικό το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, δηλαδή το δικαίωμα να ζήσουν. Δε θα πρέπει να κάνουμε το λάθος να πιστέψουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί δε μπορούν να καταφέρουν ότι κι οι υπόλοιποι! Εάν τους δώσουμε την ευκαιρία και το χρόνο, θα μας δείξουν τις ικανότητές τους και θα μας εκπλήξουν με τις επιδόσεις τους! Εξάλλου, εάν κοιτάξουμε το διπλανό μας θα διαπιστώσουμε ότι διαφέρει από εμάς! Άλλοι είναι ψηλοί, άλλοι κοντοί, άλλοι μελαχρινοί κι άλλοι καστανοί, άλλοι είτε στηρίζονται και περπατούν με τα δυο τους πόδια, είτε έχουν για βοήθεια κάποιο μπαστούνι είτε ένα αναπηρικό καροτσάκι.
Εάν σκεφτούμε ότι η κοινωνία μας είναι δημοκρατική κι έχει για πολίτες όλους όσους ζουν σ' αυτήν, έχοντας στο μυαλό μας ότι είμαστε διαφορετικοί, δε θα πρέπει να στερούμε σε κανέναν τη δυνατότητα να μάθει και να συμμετέχει στις δραστηριότητες του σχολείου και της κοινότητάς μας.
Έτσι, όταν θα ακούμε τη λέξη ανάπηρος/αναπηρία ή άτομο με ειδικές ανάγκες δε θα πρέπει να μας ακούγεται παράξενο. Αλλά θα πρέπει να σκεφτόμαστε ότι είναι ένας άνθρωπος με ίσα δικαιώματα, ίσες ευκαιρίες όπως εμείς, το οποίο θα μπορούσε πολύ εύκολα να είναι ο καλύτερος μας φίλος ή ο διπλανός μας στην τάξη. Το άτομο αυτό δε χρειάζεται τον οίκτο μας ή να το λυπόμαστε! Το μόνο που θέλει είναι τα δικαιώματά του, που είναι όμοια με τα δικά μας! Δυστυχώς όμως, τις περισσότερες φορές του τα στερούμε! Είτε κοροϊδεύοντάς το κι αρνούμενοι τη φιλία του είτε στερώντας του το δικαίωμα να κυκλοφορήσει ανάμεσά μας! Ας του φερθούμε όπως φερόμαστε στους φίλους μας και σ' αυτούς που θεωρούμε εμείς όμοιούς μας και αυτός με τη σειρά του θα μας εκτιμήσει κι αγαπήσει! Βρείτε ένα άτομο με κάποιο είδος αναπηρίας, κάντε το φίλο σας και δείτε πόσα πολλά μπορείτε να κερδίσετε..!
Η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης
Χατζηκυριάκου Ευτυχία
Φέρε και συ τις άδειες μπαταρίες - στήλες ενέργειας στον κάδο ανακύκλωσης του σχολείου μας!
http://1kesy-v-new.thess.sch.gr/?p=94
https://eody.gov.gr/koronoios-covid-19-odigies-psychologikis-ypostirixis-ton-pol
Στον ελεύθερο σου χρόνο, μπορείς να διαβάσεις ωραία βιβλία σαν κι αυτά που σου προτείνουμε εδώ. Θα μάθεις ένα σωρό πράγματα και θα ταξιδέψεις σε τόπους μακρινούς, θα γνωρίσεις ήρωες και θα ψυχαγωγηθείς ευχάριστα. Μην ξεχνάς: Τα βιβλία είναι ανοικτά παράθυρα στον κόσμο. Εμπρός λοιπόν μην διστάζεις καθόλου…..Αν πάλι βαριέσαι μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα του Ε.ΚΕ.ΒΙ (Εθνικό Κέντρο Βιβλίου) και να ακούσεις από ηθοποιούς να σου διαβάζουν μερικά πολύ ωραία βιβλία …. ή να επισκεφθείς δωρεάν e books από διάφορους εκδοτικούς οίκους. Όπως και να έχει ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!
Α΄ ΤΑΞΗ
Β΄ ΤΑΞΗ
Γ΄ ΤΑΞΗ
Δ΄ ΤΑΞΗ
Ε΄ και ΣΤ΄ ΤΑΞΕΙΣ
Β. Παιδικό Θέατρο:
Εδώ μπορείς να βρεις πολύ ωραίες παραστάσεις παιδικού θεάτρου. Είσαι έτοιμος; Κάνε ένα κλικ και απόλαυσε σπουδαίους ηθοποιούς, και ωραία έργα. Καλή διασκέδαση!!!
Γ. Εικονική περιήγηση σε ονομαστά και περίφημα ΜΟΥΣΕΙΑ
Ο κόσμος των Μουσείων είναι θαυμαστός. Επισκεπτόμαστε τα Μουσεία για να μάθουμε, να γνωρίσουμε αρχαίους πολιτισμούς, επιτεύγματα του ανθρώπινου πολιτισμού, σπουδαία έργα τέχνης. Εδώ θα βρεις ηλεκτρονικές διευθύνσεις από περίφημα, ονομαστά Μουσεία. Κάνοντας κλικ επάνω τους θα ταξιδέψεις στα Μουσεία, μπορείς να περιηγηθείς στις αίθουσές τους και να θαυμάσεις εξαιρετικά εκθέματα. Είσαι έτοιμος; Το ταξίδι μας ξεκινά….
Δ. Σελίδες από την Μυθολογία και την Ιστορία
Εδώ θα βρεις ωραίες ταινίες κινουμένων σχεδίων αλλά και ντοκιμαντέρ για την Μυθολογία και την ιστορία του τόπου μας. Θα γνωρίσεις πολλούς ένδοξους ήρωες, σπουδαία ιστορικά γεγονότα και μάχες, τις περιπέτειες των Ελλήνων μέσα στο χρόνο. Εμπρός λοιπόν ξεκίνα το ταξίδι σου στο παρελθόν.
Ε. Φυσικές Επιστήμες
Εδώ θα βρεις τα πειράματα που έχει το βιβλίο των Φυσικών Επιστημών της Ε΄ και Στ΄ τάξης. Μπορείς να τα παρακολουθήσεις, να τα μελετήσεις και να τα επαναλάβεις στο σπίτι σου με τη βοήθεια κάποιου ενήλικα!! Κατά τη διάρκεια των πειραμάτων πρέπει να ελέγχεις τις γνώσεις σου προσπαθώντας να βρεις την εξήγηση και να μαντέψεις την παρατήρηση. Είναι πολύ χρήσιμο αλλά και διασκεδαστικό. Εμπρός λοιπόν, μικρέ μας επιστήμονα!!! Καλή επιτυχία στα πειράματά σου!!
Εδώ θα βρεις απαντήσεις σε μερικά ερωτήματα τα οποία για πολλά χρόνια βασάνιζαν τον άνθρωπο. Απλά λόγια αλλά τόσο σοφά!!!
ΣΤ. Παιδικές Ταινίες:
Ζ. Ξένες Γλώσσες : ΑΓΓΛΙΚΑ – ENGLISH:
Ακολουθούν κάποιες ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες για όσα παιδιά θα ήθελαν να κρατήσουν την επαφή τους με την ξένη γλώσσα μέσα από online games, τραγούδια, ιστορίες και διασκεδαστικές δραστηριότητες. Επισκεφτείτε:
ΓΑΛΛΙΚΑ – FRANÇAIS:
Σε αυτήν τη σελίδα, θα μπορούσες να θυμηθείς τα Γαλλικά σου με ευχάριστο τρόπο και γιατί όχι, να προσπαθήσεις να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου…
2. Apprendre les couleurs en s’amusant
3. Apprendre les chiffres en s’amusant
4. Les jours de la semaine-οι ημέρες
5. Les saisons de l’année-οι εποχές
6. Les mois de l’année-οι μήνες
7. Apprendre le vocabulaire de la maison-το σπίτι
8. Apprendre les fruits en s’amusant-τα φρούτα
9. Apprendre les légumes en s’amusant-τα λαχανικά
DES MONUMENTS FRANÇAIS
Και τώρα ξεκινά το νοερό ταξίδι σου στη Γαλλία, γνωρίζοντας το Παρίσι, την πόλη-φως ( ville de lumière) με τον Πύργο του Άιφελ (la Tour Eiffel), την Παναγία των Παρισίων (Notre Dame de Paris), το Μουσείο του Λούβρου (le musée du Louvre), την Αψίδα του Θριάμβου (l’Arc de Triomphe), την Ιερή Καρδιά (le Sacré-Coeur)…αλλά και το Πάρκο του Μικρού Πρίγκιπα στην Αλσατία που βρίσκεται στην ανατολική Γαλλία.
Le parc du petit prince en Alsace
Ενα λιοντάρι στο Παρίσι-Un lion à Paris
DES CHANSONS FRANÇAISES
Ώρα για διασκέδαση! Μια μικρή μουσική παρένθεση για σένα…
Les petits poissons dans l’eau
Il était un petit navire-Ηταν ένα μικρό καράβι
Ξέρω ότι αγαπάς ιδιαίτερα τα παρακάτω μοντέρνα τραγούδια! Τραγούδησέ τα με την οικογένειά σου…
On écrit sur les murs -Kids United
L’oiseau et l’enfant-Kids United
Τώρα, δύο παλαιότεροι τραγουδιστές που έζησαν σε διαφορετικές εποχές, αλλά τους ενώνει η καλή μουσική !
Edith Piaf-Non, je ne regrette rien-Όχι δεν μετανιώνω για τίποτα
Η. Εκπαιδευτική Τηλεόραση:
Θ. Φωτόδεντρο:
http://photodentro.edu.gr/aggregator/
Ι. Ψηφιακός Παιδότοπος: https://www.cyberkid.gov.gr/%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82/
Κ. Άνθρωπος και περιβάλλον
Εδώ θα βρεις σπουδαία ντοκιμαντέρ για το Σύμπαν, τον πλανήτη Γη, τις επιπτώσεις στη Φύση από τις δραστηριότητες του ανθρώπου. Η λεηλασία του φυσικού περιβάλλοντος έχει δημιουργήσει μια σειρά από προβλήματα. Να θυμάσαι όμως πως η λύση σε αυτά τα προβλήματα ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ…..
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΙΒΟΥ
1. ΚΩΤΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ:1η στα 60μ.
2. ΠΟΥΡΙΚΗ ΜΙΧΑΕΛΑ: 1η στα 600μ.
3. ΚΕΧΑΓΙΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ: 1η στο μήκος
4. ΠΟΛΥΖΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ: 2η στο μήκος
5. ΤΙΜΠΛΑΛΕΞΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ: 2ος στο μήκος
6. ΚΑΡΑΛΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ: 3η στο μήκος
7. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ: 3ος στο μήκος
8. ΠΕΠΠΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ: 3ος στα 600μ.
9. ΤΑΓΑΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ: 3ος στο μπαλάκι
Αγαπητοί γονείς,
Την Τετάρτη 22 Μαϊου 2019 στις 11:45 ο αστυνομικός της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου Γεώργιος Σκόνδρας θα μιλήσει στους μαθητές της Πέμπτης και της Έκτης τάξης για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και τη διαδικτυακή βία.
Την εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, μπορούν να παρακολουθήσουν και οι γονείς.
Συστήνεται για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης να τηρούνται οι κανόνες ατομικής υγιεινής, όπως:
Την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός των μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας στον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου (8:15-10:00). Την ημέρα αυτή τα μαθήματα θα γίνουν κανονικά μετά τον εκκλησιασμό.
Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019, εορτή των Τριών Ιεραρχών, το σχολείο δε θα λειτουργήσει. Σύμφωνα με την παρ. 3α του άρθρου 32 του Νόμου 4521/2018 (ΦΕΚ 38/2018 τ. Α΄ ) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η εορτή των Τριών Ιεραρχών αποτελεί ημέρα αργίας και για τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Δευτέρας τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών: Δημουλάκη Αναστασίας, Χατζηκυριάκου Ευτυχίας και Χαχαμίδη Ελένης.
Την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν, στο Πολιτιστικό Κέντρο Αλμυρού, τη θεατρική παράσταση «Το Αστερόπαιδο» του Όσκαρ Ουάιλντ.
Την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ΄) τάξης ενημερώθηκαν από μέλος της εταιρείας Αστρονομίας Βόλου για το ηλιακό σύστημα και τον πλανήτη Άρη στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Δευτέρας (Β΄) και της Τρίτης (Γ΄) τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη λίμνη Κάρλα. Οι μαθητές επισκέφτηκαν το Μουσείο Λιμναίου Πολιτισμού Κάρλας όπου ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους για την ιστορία της λίμνης Κάρλας. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν τον Βυζαντινό Ναό του Αγίου Νικολάου στα Κανάλια. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Κορδέλα Μαρία, Πορταρίτη Αικατερίνη, Χατζηκυριάκου Ευτυχία, Τσιλιού Αποστολία και Πορφύρη Αγορίτσα.
Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ΄) τάξης ενημερώθηκαν από τη διατροφολόγο Σεξαμπάνη Ιωάννα για την υγιεινή διατροφή και τη σημασία της διατροφής για την καλή σωματική και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών.
Την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Τετάρτης τάξης, με τη συνοδεία των δασκάλων τους Καλαντζή Γεώργιου και Κέντρου Ιωάννη, επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Αλμυρού στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας.
Την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές της Πέμπτης και της Έκτης Τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στα Αμπελάκια Λάρισας. Οι μαθητές επισκέφτηκαν το Αρχοντικό Σβαρτς, το Λαογραφικό Μουσείο και τον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Κρίκη Ευαγγελία, Παπαλεξανδρής Αντώνιος, Γκουσγκουρέτα Στέλλα, Βασδέκη Σταματία και Τσαμπίρας Νέστωρ.
Την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές μας παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου εκπαιδευτικά προγράμματα διαδραστικού κινηματογράφου από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Φωτόγραμμα. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διαδραστικού κινηματογράφου είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του υπουργείου www.e-yliko.gr
O εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός Φωτόγραμμα έχει σαν σκοπό την ψυχαγωγική εκπαίδευση, τη διαδραστική συμμετοχή των μαθητών, τις εφαρμογές της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και τις εφαρμογές της τέχνης στην εκπαίδευση.
Την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο. Η γιορτή θ’ αρχίσει στις 08:15 και θα λήξει στις 09:15. Μετά τη γιορτή οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει την Παρασκευή.
We are all different flowers from the same garden...living with peace, love & joy
Celebrating with my students the European Day of languages on September 26th.
Ευχαριστώ πολύ τον διευθυντή του σχολείου και τους συναδέλφους μου οι οποίοι πρόθυμα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μου και κυρίως όλους τους μαθητές μου️ οι οποίοι αγκάλιασαν με αμέριστο ενδιαφέρον και αγάπη όλη τη γιορτή και τέλος ευχαριστώ ιδιαιτέρως το almyrosinfo.gr για την λήψη μέρους της γιορτής με dron.
Με εκτίμηση
η καθηγήτρια των αγγλικών
Rita Porfiris
Υ.Γ. Υπέρ ευχαριστώ τη σύμβουλο των αγγλικών, την κυρία Vasiliki Papaioannou , για το χρόνο που αφιέρωσε να δει το βίντεο και να με ενθαρρύνει ώστε να το προβάλλω και της εύχομαι ολόθερμα καλή συνέχεια.
Επίσης, ευχαριστώ ολόθερμα τον κ. Νίκο Αλιάγα που μας στήριξε σε αυτή την προσπάθεια και μας έδωσε "φτερά" για να πετάξουμε σε όλη την Ευρώπη...
Και πάλι φέτος, όπως βέβαια συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, πανδαισία καλοκαιρινών ήχων και χρωμάτων, αστείρευτο ταλέντο και πολύ μεράκι από μικρούς και μεγάλους μαθητές, συνέθεσαν ένα φανταστικό πρόγραμμα εκδηλώσεων για τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2017-2018 την Τετάρτη 13 Ιουνίου και την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού.
Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018: Στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς οι μαθητές της Τρίτης τάξης, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους Κέντρου Ιωάννη και Καλαντζή Γεώργιου παρουσίασαν όμορφα θεατρικά, ποιήματα, τραγούδια με θεματική αναφορά στο περιβάλλον και την ανακύκλωση. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Δ/ντή του σχολείου κ. Μπασιάκου Γεώργιου, ενώ ο Σύλλογος γονέων – κηδεμόνων του σχολείου πρόσφερε αναμνηστικά δώρα στους μαθητές της Έκτης τάξης. Οι μαθητές της Έκτης τάξης μέσα από κείμενα ξαναζωντάνεψαν εικόνες από αυτά τα έξι χρόνια που πέρασαν, αφήνοντας το απάγκιο λιμανάκι του 3ου Δημοτικού Σχολείου και απλώνοντας τα πανιά τους για τη μεγάλη προκυμαία του Γυμνασίου και της ζωής. Οι μαθητές ευχαρίστησαν όλους τους δασκάλους τους από την Α΄ μέχρι την ΣΤ΄ τάξη και είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι αυτοί οι δάσκαλοι διδάσκουν και σήμερα στο σχολείο μας, αφού το διδακτικό προσωπικό παραμένει σταθερό.
Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018: Το πρωί της Πέμπτης πραγματοποιήθηκαν αθλητικές εκδηλώσεις και παιχνίδια στην αυλή του σχολείου από τους μαθητές όλων των τάξεων με την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου μας κ. Τσιλιού – Μελέτη Αποστολίας και του γυμναστή του σχολείου μας κ. Τσαμπίρα Νέστορα.
Καλό καλοκαίρι!
ΣΤΙΒΟΣ
Λεμούσιας Χαράλαμπος: 1ος στο μπαλάκι
Μαυρογένη Ισιδώρα: 1η στο μπαλάκι
Καλαντζής Ιάκωβος: 1ος στο μήκος
Τιμπλαλέξης Ευθύμιος: 2ος στο μήκος
Λαψάνας Στυλιανός: 3ος στην αντοχή
Καραγεώργου Αντωνία: 3η στην αντοχή
Πολύζου Κωνσταντίνα: 3η στο μήκος
Μπάσκετ κοριτσιών: 1η θέση το 3ο Δημοτικό
Βόλεϊ κοριτσιών: 1η θέση το 3ο Δημοτικό