^Επάνω
Get Adobe Flash player

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ

Την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015 επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι οδοντίατροι Εξάρχου Μαρία και Μπατσκίνη Μαρία και ενημέρωσαν τους μαθητές της Α΄ και της Β΄τάξης για τους  βασικούς κανόνες στοματικής υγιεινής. Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα " προσέχω τα δόντια μου και το χαμόγελό μου" που υλοποιείται από τους μαθητές της Α΄ τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της τάξης  Ευαγγελίας Κρίκη και Σοφίας Σκλαβούνου.

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (Λειτουργία)

Ενημερώνουμε τους μαθητές ότι η Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου είναι ανοιχτή κάθε Πέμπτη (1ο διάλειμμα).

 

ΚΑΝΟΝΕΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ   ΤΗΣ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΜΑΣ  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

1. Πριν μπούμε στη βιβλιοθήκη, τελειώνουμε οτιδήποτε φαγώσιμο.

2. Δεν επιτρέπεται να τρώμε μέσα στο χώρο της βιβλιοθήκης.

3. Η είσοδός μας στο χώρο της βιβλιοθήκης γίνεται με ήρεμο τρόπο. Όση ώρα βρισκόμαστε εκεί, κάνουμε ησυχία.

4. Η πρόσβαση στη συλλογή της βιβλιοθήκης είναι ελεύθερη. Μπορούμε ν? αναζητήσουμε το υλικό που μας ενδιαφέρει στα ράφια της βιβλιοθήκης. Αρκεί να τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

5. Αν ψάχνουμε ένα συγκεκριμένο τίτλο και δεν τον βρίσκουμε, ζητάμε τη βοήθεια των υπευθύνων.

6. Ο δανεισμός γίνεται με σειρά προτεραιότητας και ο καθένας δανείζεται μόνο για τον εαυτό του. Μπορούμε να δανειστούμε ένα βιβλίο κάθε φορά και οφείλουμε να το επιστρέψουμε εντός 15 ημερών. Αν δεν προλάβουμε να το διαβάσουμε, ενημερώνουμε ότι θα το κρατήσουμε κι άλλο.

7. Είμαστε υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούμε ή που έχουμε δανειστεί. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία αυτά δεν επιτρέπονται.

8. Αν χάσουμε ή καταστρέψουμε κάποιο βιβλίο, είμαστε υποχρεωμένοι να το αντικαταστήσουμε.

9. Επιστρέφουμε τα βιβλία που έχουμε δανειστεί όποια μέρα της εβδομάδας θέλουμε στην κυρία Ελένη ή στην κυρία Έφη. Δεν τα αφήνουμε στη βιβλιοθήκη χωρίς να ενημερώσουμε.

10. Αν κάποιο βιβλίο σκιστεί, ενημερώνουμε την κυρία Ελένη ή την κυρία Έφη να το επιδιορθώσουν.

11. Πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε επιστρέψει (ή σε περίπτωση απώλειας να έχουμε αντικαταστήσει) το υλικό που δανειστήκαμε μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς.

12. Ημέρα δανεισμού είναι η Πέμπτη (1ο  διάλειμμα).

 

Οφείλουμε να σεβόμαστε όλους τους παραπάνω όρους, διαφορετικά χάνουμε την ιδιότητά μας ως μέλη της σχολικής βιβλιοθήκης.

2Η ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Τη Δευτέρα 5-10-2015 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία από τους μαθητές και τις μαθήτριες του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού οι δράσεις σχετικά με τη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και την ενεργή συμμετοχή τους οι μαθητές , οι εκπαιδευτικοί και το βοηθητικό προσωπικό του Ειδικού Σχολείου (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Αλμυρού, καθώς και γονείς των δύο σχολείων.

               Η ημέρα ήταν αφιερωμένη στα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα.  Ο Πιερ ντε Κουμπερτέν, ο οποίος αναβίωσε τους Ολυμπιακούς αγώνες, θεωρούσε ότι η ευγενής άμιλλα προάγει τη σωστή κρίση και την καλή διαγωγή και τόνιζε ιδιαίτερα τη σημασία του ?ευ αγωνίζεσθαι?.

Ο απώτερος σκοπός των εκδηλώσεων είναι η επαφή με τα Ολυμπιακά ιδεώδη τα οποία αναφέρονται σε αρχές και αξίες όπως η ευγενής άμιλλα ( ευ αγωνίζεσθαι) , η ισότητα, η αλληλεγγύη, η συναδέλφωση και η ειρήνη. Με αυτές τις αξίες ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός εμπλούτισε τον αθλητισμό και τον προήγαγε σε μέσο εξάσκησης του σώματος, καλλιέργειας του πνεύματος, εξευγενισμού και σύσφιξης των ανθρώπινων σχέσεων.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και οι μαθητές συμμετείχαν στο γιορτασμό της 2ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με τις παρακάτω δράσεις:

  1. Παρουσίαση ? Ομιλία με θέμα: «Ολυμπιακοί αγώνες». ( Τσιλιού ? Μελέτη Αποστολία)
  2. Προβολή video, σχετικών με τους Ολυμπιακούς και τους Παραολυμπιακούς αγώνες.
  3. Δημιουργία αφισών από τους μαθητές σχετικών με τους Ολυμπιακούς αγώνες.
  1. Πραγματοποίηση αθλητικών δραστηριοτήτων στο Στάδιο Αλμυρού, στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές όλων των τάξεων και οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Αλμυρού.

Στο Στάδιο Αλμυρού οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την παρέλαση τμημάτων των δυο σχολείων (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ και 3ου Δημοτικού) και την είσοδο της Ολυμπιακής σημαίας. Στη συνέχεια διαβάστηκε ο όρκος των Ολυμπιακών αγώνων. Την έναρξη των αγώνων κήρυξε ο Δ/ντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού κ. Μυλωνάς Γεώργιος.

Οι μαθητές συμμετείχαν στα παρακάτω παιχνίδια:

Α΄ Τάξη: Αν όλα τα παιδιά της Γης.

Β΄ Τάξη: Τρέχουμε για την Ειρήνη.

Γ΄ Τάξη: Μαθαίνουμε τα αθλήματα.

Δ΄ Τάξη: Ειρήνη ? Φιλία ? Αγάπη- Ευ Αγωνίζεσθαι

Ε΄ Τάξη: Αγώνας δρόμου για άτομα με προβλήματα όρασης.

ΣΤ΄ Τάξη: Σκυταλοδρομία Ολυμπιακής Φλόγας

                Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες των μεγάλων τάξεων (Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄) αγωνίστηκαν στον δρόμο των 50 μ., ενώ τα παιδιά του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. στο μήκος και στο ακόντιο. Οι τρεις πρώτοι νικητές κάθε αγώνα τιμήθηκαν με στεφάνι ελιάς.

 

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ (50 ΜΕΤΡΩΝ)

Σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 και ώρα 09:00 - 10:30 πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία ενδοσχολικοί αγώνες στίβου (50 μέτρων) στο Δημοτικό Στάδιο Αλμυρού Αθανάσιος Ραγάζος. Υπεύθυνη για την οργάνωση των  αγώνων ήταν η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Τσιλιού Αποστολία. Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές - αθλητές που έλαβαν μέρος στους αγώνες, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχή διοργάνωση των αγώνων.

 

Τα αποτελέσματα των αγώνων:

 

Γ΄ ΤΑΞΗ

      ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                    ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Μαχά Ξένια                                                                        1. Καλαντζής Ιάκωβος
  2. Καραγεώργου Αντωνία                                                      2. Γράβος Σταύρος
  3. Τσαλούρη Ελίνα                                                                3. Ρούσας Ευάγγελος

 

 

Δ΄ ΤΑΞΗ

     ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                    ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Στεφανίδη Θεοδοσία                                                        1. Τσαμανής Γεώργιος
  2. Αυγουλά Μαρία - Θεοδώρα                                              2. Αντωνίου Βασίλειος
  3. Δαγρέ Ευγενία                                                                 3. Λίτσκας Μανώλης

 

 

Ε΄ ΤΑΞΗ

 

      ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                  ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Καραγεώργου Αλεξάνδρα                                                1. Μαργαρίτης Απόστολος
  2. Μηλιώνη Ευτυχία                                                              2. Χριστοδουλόπουλος Γεώργιος
  3. Λυπημένου Ιωάννα                                                           3. Μαυραντζάς Ορφέας

 

 

ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

 

    ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                  ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Δήμα Κωνσταντίνα                                                             1. Στεφανίδης Κυριάκος
  2. Μητσογιάννη Βάσια                                                            2. Καραγεωργόπουλος Νικόλαος
  3. Τσίποτα Δέσποινα                                                               3. Αντωνίου Νικόλας

Εκφοβισμός και βία στο σχολείο

Το φαινόμενο του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο είναι μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με επιπτώσεις ευρύτερες και πέρα από τη διαδικασία της μάθησης. Προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς, καθώς οι εκφοβιστικές συμπεριφορές υπονομεύουν τον ψυχοπαιδαγωγικό και  κοινωνικοποιητικό  ρόλο του σχολείου

      Στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης προσπάθησαν να προσεγγίσουν  το μεγάλο θέμα του σχολικού εκφοβισμού, να το κατανοήσουν και να δουν πόση αρνητική επίδραση έχει στη ζωή του κάθε μαθητή, αλλά και στο σύνολο του σχολείου. Για την επίτευξη αυτού του στόχου προέβηκαν σε διάφορες δραστηριότητες.

     Αρχικά, με τη βοήθεια του παιχνιδιού «τυφλόμυγα», καθίσανε γύρω από ένα τραπέζι με σκοπό την καλύτερη γνωριμία μεταξύ τους και επικοινωνίας, ανεξάρτητα από προσωπικές φιλίες.

      Σ? άλλη δραστηριότητα τα παιδιά έγραψαν το καθένα από ένα αυτοβιογραφικό ποίημα με σκοπό να ανακαλύψουν τα χαρίσματά τους ,να τα γνωστοποιήσουν στους συμμαθητές τους και παράλληλα να εκτιμήσουν τα χαρίσματα και τις ικανότητες των υπόλοιπων παιδιών.

μαρια 6

μαρια 2

μαρια 3

μαρια 5

     Ένα παιχνίδι που ενθουσίασε τους μαθητές ήταν «το αλφάβητο του εκφοβισμού». Αφού χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες, χρησιμοποιώντας τα γράμματα της αλφαβήτας , σχημάτισαν λέξεις σχετικές με το σχολικό εκφοβισμό. Νικήτρια ήταν η ομάδα που έφτιαξε τις περισσότερες λέξεις .

μαρια 7

       Τελευταία δραστηριότητα ήταν η δραματοποίηση μιας ιστορίας που εξελίσσεται  σε ένα σχολείο και παρουσιάζει το φαινόμενο του εκφοβισμού. Οι μαθητές διάβασαν την ιστορία και συζήτησαν το σχετικό θέμα .Ύστερα χωρίστηκαν σε δυο ομάδες. Η μια ομάδα έγραψε το σενάριο της ιστορίας και η άλλη κατασκεύασε τις μάσκες των προσώπων της ιστορίας. Στη συνέχεια όλοι μαζί παρουσίασαν το θεατρικό.

μαρια 4

μαρια 8

μαρια 9

Κλείνοντας το σχετικό πρόγραμμα οι μαθητές και η δασκάλα υπέγραψαν το συμβόλαιο της καλής συνεργασίας.

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος «Νικάμε τη φο-βία» πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες ενάντια στο «Φόβο και τη Βία».

Για να πετύχουμε το σκοπό μας, να λειτουργήσει σωστά η ομάδα και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά αποδεχόμαστε τους παρακάτω κανόνες αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού:

*Όλοι είμαστε εξίσου σημαντικοί.

*Εμπιστευόμαστε όλα τα μέλη της τάξης μας.

*Ακούμε τον άλλο όταν μιλάει και δεν τον διακόπτουμε.

*Δεν μειώνουμε κανέναν.

*Δεν κοροϊδεύουμε ποτέ κάποιον για κάτι που είπε.

*Δε φωνάζουμε.

*Όλοι μαζί συμμετέχουμε στις δραστηριότητες της τάξης.

Οι μαθητές της τάξης                                                         Η δασκάλα

                                                                                       Κορδέλα Μαρία

Επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

Την Πέμπτη 4-12-2014 οι μαθητές των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την έκθεση φωτογραφίας του Νίκου Μεταξιώτη , στο 2ο δημοτικό σχολείο Αλμυρού.

Η έκθεση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όσα είδαν και άκουσαν από το διευθυντή του σχολείου.

Έγραψαν σχετικά:

«Αντικρίσαμε ένα πλήθος φωτογραφιών που η κάθε μια είχε την ιστορία της , όλες βγαλμένες από την καθημερινή μας ζωή.»

«Οι περισσότερες φωτογραφίες ήταν ασπρόμαυρες, αλλά εντυπωσιακές καθώς ο φωτογράφος έπιασε με τον φακό του κάθε λεπτομέρεια της φύσης.»

«Ο Νίκος Μεταξιώτης είναι ένας φωτογράφος που  ξέρει να «παίζει» με τις εικόνες.»

«Όταν είδα αυτές τις φωτογραφίες βρέθηκα σ? έναν άλλο κόσμο και  γνώρισα πολλά νέα πράγματα.»

«Με την τεχνική του ο φωτογράφος μας ταξίδεψε σε χρόνια παλιά και όμως οι φωτογραφίες ήταν πρόσφατες.»

«Οι φωτογραφίες ήταν καταπληκτικές και μας μάγεψαν όλους.»

«Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι μπορεί να μην ήταν μεγάλες και φανταχτερές , αλλά η καθεμιά έκρυβε μέσα της κάτι ωραίο.»

«Η έκθεση αυτή με εντυπωσίασε πολύ γιατί ήταν φωτογραφίες από τον τόπο μου, τον Αλμυρό.»

«Εντυπωσιακή ήταν η φωτογραφία μ? ένα χωράφι και έναν καταπληκτικό ουρανό. Σίγουρα η Google θα μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει ως φόντο επιφάνειας εργασίας.»

«Μέσα από τις φωτογραφίες ξεπηδούσαν ανάμικτα συναισθήματα χαράς, ηρεμίας, γαλήνης, οικογενειακής θαλπωρής, αλλά και λύπης, μοναξιάς, ερημιάς.»

«Αξέχαστη θα μου μείνει η έκθεση αυτή γιατί  κατάλαβα ότι και τα πιο απλά πράγματα της ζωής κρύβουν πολλές ομορφιές.»

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Το Τμήμα Ένταξης είναι μια δομή της Ειδικής Αγωγής στο γενικό σχολείο που στόχο έχει την εκπαιδευτική παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Λειτουργεί στο γενικό σχολείο ως ξεχωριστό τμήμα και δέχεται παιδιά από όλες τις τάξεις.
Συμμετέχουν οι μαθητές:
? Οι οποίοι έχουν γνωμάτευση από διαγνωστική υπηρεσία (π.χ. ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα).
? Οι οποίοι δεν έχουν γνωμάτευση, αλλά έχει παρατηρηθεί από τον εκπαιδευτικό της τάξης ότι παρουσιάζουν ειδικές δυσκολίες. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται η αξιολόγηση του μαθητή από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. και η σύμφωνη γνώμη-εισήγηση του σχολικού συμβούλου της Ειδικής Αγωγής. Επίσης, ενημερώνεται και ο σύμβουλος της Γενικής Εκπαίδευσης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.
Και στις δύο περιπτώσεις για να φοιτήσει ο μαθητής στο Τ.Ε. απαιτείται η ενυπόγραφη υπεύθυνη δήλωση του γονέα.
Το Τ.Ε. παρέχει:
? Εξειδικευμένο πρόγραμμα, κοινό για ομάδες μαθητών με παρόμοιες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
? Εξειδικευμένο ατομικό πρόγραμμα για μαθητές με σοβαρότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (π.χ. αυτισμός). Το πρόγραμμα αυτό συχνά τείνει να γίνεται με συνεκπαίδευση στη γενική τάξη του μαθητή.
Οι μαθητές που έχουν επιλεγεί οργανώνονται σε ομαδούλες ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Έπειτα καθορίζονται από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. σε συνεργασία με το δάσκαλο της τάξης οι ώρες φοίτησης. Οι ώρες στο Τ.Ε. δεν υπερβαίνουν τις 15 μέσα στη βδομάδα. Συνήθως έχουν ως εξής:
? Ομάδες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες 2-3 ώρες τη βδομάδα.
? Ομάδες με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες 5-8 ώρες τη βδομάδα.
Σε καμία περίπτωση οι μαθητές δε λείπουν από μαθήματα που αγαπούν και ενισχύουν την αυτοεικόνα τους (Γυμναστική, Μουσική, Τεχνικά).Συνήθως λείπουν από μαθήματα που μπορούν εύκολα να αναπληρωθούν στο σπίτι (Θρησκευτικά, Μελέτη).
Ο ειδικός εκπαιδευτικός καλείται:
? Να κάνει παρέμβαση στις επιμέρους δυσκολίες των μαθητών (π.χ. δυσκολίες στη γραφή, αργός ρυθμός ανάγνωσης, δυσκολίες στη γραμματική, δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου, δυσκολίες στα Μαθηματικά).
? Να διδάξει στο μαθητή στρατηγικές που μπορεί να χρησιμοποιεί μόνος του για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των μαθημάτων του.
Η διδασκαλία στο Τ.Ε. μπορεί να γίνεται «ένας προς έναν» μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή ή να λαμβάνει χώρα σε ολιγομελείς ομάδες μαθητών. Χρησιμοποιούνται πολλά εποπτικά μέσα και εναλλακτικοί τρόποι μάθησης (παιδαγωγικό παιχνίδι, μάθηση με υπολογιστή, διδασκαλία με χρήση αντικειμένων και εν συνεχεία στο εικονικό και συμβολικό επίπεδο).Η διδακτέα ύλη επιλέγεται και διαμορφώνεται από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. μετά από τροποποιήσεις και προσαρμογές. Κάποιες φορές χρησιμοποιεί το υλικό της γενικής τάξης, για να βοηθήσει το μαθητή του να καλύψει τα «κενά» του. Άλλες όμως φορές χρησιμοποιεί εντελώς διαφορετικό εκπαιδευτικό υλικό (λίστες για γρήγορο διάβασμα, ασκήσεις ανάγνωσης για κατανόηση, ασκήσεις για τονισμό, ασκήσεις για ορθή γραφή).
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού λειτουργεί Τμήμα Ένταξης από το 2011-2012. Στο Τ.Ε. φέτος υποστηρίζονται 8 παιδιά από 3 ως 8 ώρες το καθένα.

                                                Η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης

 

                                                         Χατζηκυριάκου Ευτυχία

 

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού
Αλμυρός
Τ.Κ. 37100
Τηλ: 2422021482
email: mail@3dim-almyr.mag.sch.gr
Copyright © 2013. Το σχολείο μας! Rights Reserved.