^Επάνω
Get Adobe Flash player

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ 2018

Την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Δευτέρας τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών: Δημουλάκη Αναστασίας, Χατζηκυριάκου Ευτυχίας και Χαχαμίδη Ελένης.

 

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν, στο Πολιτιστικό Κέντρο Αλμυρού, τη θεατρική παράσταση «Το Αστερόπαιδο» του Όσκαρ Ουάιλντ.

Την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ΄) τάξης ενημερώθηκαν από μέλος της εταιρείας Αστρονομίας Βόλου για το ηλιακό σύστημα και τον πλανήτη Άρη στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.

Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Δευτέρας (Β΄) και της Τρίτης (Γ΄) τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη λίμνη Κάρλα. Οι μαθητές επισκέφτηκαν το Μουσείο Λιμναίου Πολιτισμού Κάρλας όπου ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους για την ιστορία της λίμνης Κάρλας. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν τον Βυζαντινό Ναό του Αγίου Νικολάου στα Κανάλια. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Κορδέλα Μαρία, Πορταρίτη Αικατερίνη, Χατζηκυριάκου Ευτυχία, Τσιλιού Αποστολία και Πορφύρη Αγορίτσα.

Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ΄) τάξης ενημερώθηκαν από τη διατροφολόγο Σεξαμπάνη Ιωάννα για την υγιεινή διατροφή και τη σημασία της διατροφής για την καλή σωματική και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών.

Την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές της Τετάρτης τάξης, με τη συνοδεία των δασκάλων τους Καλαντζή Γεώργιου και Κέντρου Ιωάννη, επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Αλμυρού στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας.

Την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές της Πέμπτης και της Έκτης Τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στα Αμπελάκια Λάρισας. Οι μαθητές επισκέφτηκαν το Αρχοντικό Σβαρτς, το Λαογραφικό Μουσείο και τον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Κρίκη Ευαγγελία, Παπαλεξανδρής Αντώνιος, Γκουσγκουρέτα Στέλλα, Βασδέκη Σταματία και Τσαμπίρας Νέστωρ.

Την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές μας παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου εκπαιδευτικά προγράμματα διαδραστικού κινηματογράφου από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Φωτόγραμμα. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διαδραστικού κινηματογράφου είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του υπουργείου www.e-yliko.gr

O εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός Φωτόγραμμα έχει σαν σκοπό την ψυχαγωγική εκπαίδευση, τη διαδραστική συμμετοχή των μαθητών, τις εφαρμογές της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και τις εφαρμογές της τέχνης στην εκπαίδευση.

  • Οι μαθητές των τάξεων Α΄+ Β΄ παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Μαθαίνω να αγαπώ τον Άνθρωπο», Ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης.
  • Οι μαθητές των τάξεων Γ΄+ Δ΄ παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: « Άγρια Ζώα της Ελλάδας», Οικολογία - Περιβάλλον.
  • Οι μαθητές των τάξεων Ε΄+ ΣΤ΄ παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Η ιστορία της Αθήνας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα» Πολιτισμός-Ιστορία.

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο. Η γιορτή θ’ αρχίσει στις 08:15 και θα λήξει στις 09:15. Μετά τη γιορτή οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο. Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει την Παρασκευή.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ 2018

We are all different flowers from the same garden...living with peace, love & joy
Celebrating with my students the European Day of languages on September 26th.

 

Ευχαριστώ πολύ τον διευθυντή του  σχολείου και τους συναδέλφους μου οι οποίοι πρόθυμα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μου και κυρίως όλους τους  μαθητές μου οι οποίοι αγκάλιασαν με αμέριστο ενδιαφέρον και αγάπη όλη τη γιορτή και τέλος ευχαριστώ ιδιαιτέρως το almyrosinfo.gr για την λήψη μέρους της γιορτής με dron.
Με εκτίμηση
η καθηγήτρια των αγγλικών
Rita Porfiris

 

Υ.Γ. Υπέρ ευχαριστώ τη σύμβουλο των   αγγλικών, την κυρία Vasiliki Papaioannou , για το χρόνο που αφιέρωσε να δει το βίντεο και να με ενθαρρύνει ώστε να το προβάλλω και της εύχομαι ολόθερμα καλή συνέχεια.

Επίσης, ευχαριστώ ολόθερμα  τον κ. Νίκο Αλιάγα που μας στήριξε σε αυτή την προσπάθεια και μας έδωσε "φτερά" για να πετάξουμε σε όλη την Ευρώπη...

Διήμερο εκδηλώσεων στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού για τη λήξη της σχολικής χρονιάς

Και πάλι φέτος, όπως βέβαια συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, πανδαισία καλοκαιρινών ήχων και χρωμάτων, αστείρευτο ταλέντο και πολύ μεράκι από μικρούς και μεγάλους μαθητές, συνέθεσαν ένα φανταστικό πρόγραμμα εκδηλώσεων για τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2017-2018 την Τετάρτη 13 Ιουνίου και την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού.

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018: Στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς οι μαθητές της Τρίτης τάξης, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους Κέντρου Ιωάννη και Καλαντζή Γεώργιου παρουσίασαν όμορφα θεατρικά, ποιήματα, τραγούδια με θεματική αναφορά στο περιβάλλον και την ανακύκλωση. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Δ/ντή του σχολείου κ. Μπασιάκου Γεώργιου, ενώ ο Σύλλογος γονέων – κηδεμόνων του σχολείου πρόσφερε αναμνηστικά δώρα στους μαθητές της Έκτης τάξης. Οι μαθητές της Έκτης τάξης μέσα από κείμενα ξαναζωντάνεψαν εικόνες από αυτά τα έξι χρόνια που πέρασαν, αφήνοντας το απάγκιο λιμανάκι του 3ου Δημοτικού Σχολείου και απλώνοντας τα πανιά τους για τη μεγάλη προκυμαία του Γυμνασίου και της ζωής. Οι μαθητές ευχαρίστησαν όλους τους δασκάλους τους από την Α΄ μέχρι την ΣΤ΄ τάξη και είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι αυτοί οι δάσκαλοι διδάσκουν και σήμερα στο σχολείο μας, αφού το διδακτικό προσωπικό παραμένει σταθερό.

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018: Το πρωί της Πέμπτης πραγματοποιήθηκαν αθλητικές εκδηλώσεις και παιχνίδια στην αυλή του σχολείου από τους μαθητές όλων των τάξεων με την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου μας κ. Τσιλιού – Μελέτη Αποστολίας και του γυμναστή του σχολείου μας κ. Τσαμπίρα Νέστορα.

                                                                                                                                              Καλό καλοκαίρι!

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

ΣΤΙΒΟΣ

Λεμούσιας Χαράλαμπος: 1ος στο μπαλάκι

Μαυρογένη Ισιδώρα: 1η στο μπαλάκι

Καλαντζής Ιάκωβος: 1ος στο μήκος

Τιμπλαλέξης Ευθύμιος: 2ος στο μήκος

Λαψάνας Στυλιανός: 3ος στην αντοχή

Καραγεώργου Αντωνία: 3η στην αντοχή

Πολύζου Κωνσταντίνα: 3η στο μήκος

 

Μπάσκετ κοριτσιών: 1η θέση το 3ο Δημοτικό

Βόλεϊ κοριτσιών: 1η θέση το 3ο Δημοτικό

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Ευχαριστούμε τον κ. Καραλή Θεόφιλο για την εθελοντική εργασία που

πρόσφερε στο σχολείο μας κόβοντας τα χόρτα στον αύλειο χώρο.

-Ο-

Δ/ΝΤΗΣ

ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (Α1ΤΑΞΗ)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής (16 Οκτωβρίου) τα παιδιά του Α1 τμήματος του σχολείου μας προβληματίστηκαν και συζήτησαν για τη σημασία του σωστού πρωινού για την καλή σωματική και πνευματική τους ανάπτυξη. Άκουσαν τραγούδια και παρακολούθησαν σχετικά βίντεο από το διαδίκτυο, ενώ έφαγαν το υγιεινό πρωινό που τους ετοίμασε η δασκάλα τους (φρέσκο γάλα και φέτες με βιτάμ και μέλι).

4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 3ου Δημοτικού Σχολείου συμμετείχαν σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις- δραστηριότητες στα πλαίσια της 4ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με κεντρικό σύνθημα «ΑΘΛΟΥΜΑΙ ?ΧΑΡΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» και στόχο η άθληση να αποτελεί πρωτίστως μια ευχάριστη δραστηριότητα, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης των μαθητών/τριών και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής  και στην ενήλικη ζωή τους. 

Με άξονα τα παραπάνω, ο σύλλογος διδασκόντων και οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού  διοργάνωσαν μια ημέρα γεμάτη δραστηριότητες, όπου όλοι μπόρεσαν να συμμετάσχουν, να αγωνιστούν, να διασκεδάσουν και να μάθουν.

Στις 8:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο της σχολικής μονάδας ως εναρκτήρια δράση οι μαθητές /τριες ανά τάξεις και με τις αντίστοιχες προτεινόμενες μπάλες ( Α΄& Β΄ τάξεις μπαλόνι, Γ΄& Δ΄ τάξεις αερόμπαλα, Ε΄& ΣΤ΄ τάξεις μπάλα πετοσφαίρισης) κρατώντας τη μπάλα ψηλά, καλούνταν να την εναλλάσσουν, δίνοντας πάσες ο ένας στον άλλον και μετρώντας παράλληλα τις επιτυχημένες προσπάθειες. Σε περίπτωση πτώσης της μπάλας άρχιζε το μέτρημα από την αρχή.

Στη συνέχεια των αθλητικών δράσεων στην αίθουσα εκδηλώσεων προβλήθηκαν βίντεο με θέμα τον αθλητισμό. Στους μαθητές /τριες μίλησαν για την αξία του αθλητισμού οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής Τσιλιού Αποστολία και Τσαμπίρας Νέστορας και ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής Θανάσης Κωστούλας, ο οποίος με πρόσκληση του Συλλόγου Διδασκόντων, επισκέφθηκε το σχολείο και μίλησε στα παιδιά. Ο Θανάσης Κωστούλας τόνισε την αξία του αθλητισμού και επισήμανε τη σπουδαιότητα της άθλησης των παιδιών, ενώ παρότρυνε τα παιδιά να προσπαθούν με επιμονή και υπομονή για την επίτευξη των στόχων τους.

Ακολούθως οι μαθητές/τριες μετέβησαν στο Δημοτικό Στάδιο Αλμυρού όπου τους περίμεναν ο προπονητής ποδοσφαίρου του Γυμναστικού Συλλόγου Αλμυρού κος Λάκης Μπακάλης, αντιπροσωπεία των ποδοσφαιριστών και μέλη της διοίκησης της ομάδας. Οι ποδοσφαιριστές προσκάλεσαν τους μαθητές να παρακολουθήσουν αγώνες της ομάδας στο Δημοτικό Στάδιο, ενώ ο κος Μπακάλης επισήμανε την αξία του αθλητισμού για τον άνθρωπο και παρότρυνε τα παιδιά να συνδυάσουν τον αθλητισμό με την πρόοδο στο σχολείο. Αργότερα πραγματοποιήθηκαν αγώνες στίβου και ποδοσφαίρου υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Φυσικής αγωγής και τη σημαντική βοήθεια όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου.

 

 

 

 

 

 

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΣ ΤΟΥ Τ. ΕΝΤΑΞΗΣ

Οι μαθητές και οι   μαθήτριες του Τμήματος Ένταξης   με   την  καθοδήγηση της   δασκάλας

τους, συμμετέχοντας στο γιορτινό κλίμα των ημερών, ετοίμασαν μελομακάρονα την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016! Άξιοι συμπαραστάτες οι μαθητές - μαθήτριες του Γ1. Ανακατέψανε   τα υλικά, ζυμώσανε τη ζύμη και τα πλάσανε. Διασκεδάσανε και μάθανε πώς να   τα φτιάχνουνε.

Η δασκάλα τους τα έψησε και τα μέλωσε. Την Πέμπτη κεράσανε τους δασκάλους τους και τα απολαύσανε. Ορίστε η συνταγή:

 

ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ (30 κομμάτια περίπου)

1 κούπα λάδι

½ κούπα ζάχαρη

1 κούπα χυμό πορτοκάλι

1 κουταλάκι σόδα (τη ρίχνω στο πορτοκάλι)

1 ποτηράκι κονιάκ

1 κούπα σιμιγδάλι ψιλό

1 κουταλιά του γλυκού γαρίφαλο

1 κουταλιά του γλυκού κανέλα

1 κούπα καρύδια (όχι πολύ αλεσμένα )

2  και ½ κούπες αλεύρι σκληρό

2 και ½ κούπες αλεύρι μαλακό

Ξύσμα πορτοκάλι

Σιρόπι

1 κούπα μέλι

2 κούπες ζάχαρη

2 κούπες νερό

1 ξυλάκι κανέλας

1 κουταλιά σούπας χυμό λεμόνι

Γαρνίρουμε με τριμμένα καρύδια

                                  Τα παιδιά του Τμήματος Ένταξης

 

3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Η Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 ορίστηκε  ως   Πανελλήνια   Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με θέμα:

" Νοιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και τον φόβο της αποτυχίας - Αθλητισμός - Δικαίωμα για όλους".

Οι μαθητές τη Δευτέρα θα προσέλθουν στο σχολείο χωρίς τσάντες. Ο χώρος δραστηριοτήτων ορίστηκε το Στάδιο Αλμυρού και η διάρκειά τους από τις 8:30 έως τη λήξη των μαθημάτων. Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών η ημέρα Αθλητισμού θα μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία.

Τριήμερο εκδηλώσεων στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού για τη λήξη της σχολικής χρονιάς

Και πάλι φέτος, όπως βέβαια συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, πανδαισία καλοκαιρινών ήχων και χρωμάτων, αστείρευτο ταλέντο και πολύ μεράκι από μικρούς και μεγάλους μαθητές, συνέθεσαν ένα φανταστικό πρόγραμμα εκδηλώσεων για τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2015-2016 από τη Δευτέρα 13 Ιουνίου έως και την Τετάρτη 15 Ιουνίου στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού.

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016: Στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς οι μαθητές της Τρίτης και της Τετάρτης τάξης, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους κ. Παπαλεξανδρή Αντώνη και Καλαντζή Γεώργιου και της άξιας εκπαιδευτικού Μουσικής κ. Σουλτάνη Μαρίας παρουσίασαν όμορφα θεατρικά, ποιήματα, χορευτικά και κουκλοθέατρο με θεματική αναφορά στη βιομηχανική ρύπανση, τη ρύπανση του περιβάλλοντος και την ανακύκλωση. Ακολούθησε η απονομή επαίνου στους μαθητές και στη δασκάλα της Πρώτης   Τάξης του σχολείου μας κ. Κρίκη Ευαγγελία για τη συμμετοχή στον 18ο διαγωνισμό της Unisef  με θέμα: « Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους».

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016: Το πρωί της Τρίτης πραγματοποιήθηκαν αθλητικές εκδηλώσεις και παιχνίδια στην αυλή του σχολείου με την καθοδήγηση της ακούραστης γυμνάστριας του σχολείου μας κ. Τσιλιού ? Μελέτη Αποστολίας. Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Δ/ντή του σχολείου κ. Μυλωνά Γεώργιου. Στη συνέχεια οι μαθητές της Τετάρτης τάξης παρουσίασαν το πρόγραμμα με τίτλο: «Κρόκια ? Αθλητική ιστορία του τόπου μας» που υλοποιήθηκε στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης με την καθοδήγηση της κ. Τσιλιού ? Μελέτη Αποστολίας. Ακολούθησαν αθλητικές εκδηλώσεις και παιχνίδια από τους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016: Πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για τους μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης σε κλίμα συγκίνησης και γλυκών μαθητικών αναμνήσεων. Οι μαθητές της Έκτης τάξης με την πολύτιμη βοήθεια της δασκάλας τους κ. Κορδέλα Μαρίας, μέσα από κείμενα και τραγούδια, ξαναζωντάνεψαν εικόνες από αυτά τα έξι χρόνια που πέρασαν, αφήνοντας το απάγκιο λιμανάκι του 3ου Δημοτικού Σχολείου και απλώνοντας τα πανιά τους για τη μεγάλη προκυμαία του Γυμνασίου και της ζωής. Οι μαθητές ευχαρίστησαν όλους τους δασκάλους τους από την Α΄ μέχρι την ΣΤ΄ τάξη και είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι όλοι αυτοί οι δάσκαλοι διδάσκουν και σήμερα στο σχολείο μας, αφού το διδακτικό προσωπικό παραμένει σταθερό, στοιχείο που δηλώνει το άριστο σχολικό κλίμα.

Ακολούθησαν οι βραβεύσεις των μαθητών της Πέμπτης και της Έκτης τάξης που διακρίθηκαν στον Μαθηματικό Διαγωνισμό, που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, και στον διαγωνισμό Γεωγραφίας που διοργανώθηκε στο σχολείο μας από τον δάσκαλο κ. Κέντρο Ιωάννη.

                                                                                                             Καλό καλοκαίρι!

Επίσκεψη της συγγραφέα κ. Ελένης Πριοβόλου στο σχολείο μας

Την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την συγγραφέα κ. Ελένη Πριοβόλου. Η συγγραφέας μίλησε στα παιδιά των μικρών τάξεων για τα παραμύθια, ενώ ακολούθησε συζήτηση για τον Τρυφεράκανθο, ένα βιβλίο της συγγραφέα που είχαν διαβάσει τα παιδιά με τους δασκάλους τους.

Στη συνέχεια η κ. Πριοβόλου παρουσίασε, στα παιδιά των μεγάλων τάξεων, το βιβλίο της που έχει τίτλο: Μαζί. Είναι μια ιστορία με έντονους χαρακτήρες όσο και πλοκή, που απεικονίζει γλαφυρά την καθημερινότητα των νέων, προβάλλοντας το θέμα της σχολικής βίας και τις κοινωνικές διαστάσεις του.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ

Την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015 επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι οδοντίατροι Εξάρχου Μαρία και Μπατσκίνη Μαρία και ενημέρωσαν τους μαθητές της Α΄ και της Β΄τάξης για τους  βασικούς κανόνες στοματικής υγιεινής. Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα " προσέχω τα δόντια μου και το χαμόγελό μου" που υλοποιείται από τους μαθητές της Α΄ τάξης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της τάξης  Ευαγγελίας Κρίκη και Σοφίας Σκλαβούνου.

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (Λειτουργία)

Ενημερώνουμε τους μαθητές ότι η Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου είναι ανοιχτή κάθε Πέμπτη (1ο διάλειμμα).

 

ΚΑΝΟΝΕΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ   ΤΗΣ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΜΑΣ  ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

1. Πριν μπούμε στη βιβλιοθήκη, τελειώνουμε οτιδήποτε φαγώσιμο.

2. Δεν επιτρέπεται να τρώμε μέσα στο χώρο της βιβλιοθήκης.

3. Η είσοδός μας στο χώρο της βιβλιοθήκης γίνεται με ήρεμο τρόπο. Όση ώρα βρισκόμαστε εκεί, κάνουμε ησυχία.

4. Η πρόσβαση στη συλλογή της βιβλιοθήκης είναι ελεύθερη. Μπορούμε ν? αναζητήσουμε το υλικό που μας ενδιαφέρει στα ράφια της βιβλιοθήκης. Αρκεί να τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

5. Αν ψάχνουμε ένα συγκεκριμένο τίτλο και δεν τον βρίσκουμε, ζητάμε τη βοήθεια των υπευθύνων.

6. Ο δανεισμός γίνεται με σειρά προτεραιότητας και ο καθένας δανείζεται μόνο για τον εαυτό του. Μπορούμε να δανειστούμε ένα βιβλίο κάθε φορά και οφείλουμε να το επιστρέψουμε εντός 15 ημερών. Αν δεν προλάβουμε να το διαβάσουμε, ενημερώνουμε ότι θα το κρατήσουμε κι άλλο.

7. Είμαστε υπεύθυνοι για τα βιβλία που χρησιμοποιούμε ή που έχουμε δανειστεί. Υπογραμμίσεις ή σημειώσεις στα βιβλία αυτά δεν επιτρέπονται.

8. Αν χάσουμε ή καταστρέψουμε κάποιο βιβλίο, είμαστε υποχρεωμένοι να το αντικαταστήσουμε.

9. Επιστρέφουμε τα βιβλία που έχουμε δανειστεί όποια μέρα της εβδομάδας θέλουμε στην κυρία Ελένη ή στην κυρία Έφη. Δεν τα αφήνουμε στη βιβλιοθήκη χωρίς να ενημερώσουμε.

10. Αν κάποιο βιβλίο σκιστεί, ενημερώνουμε την κυρία Ελένη ή την κυρία Έφη να το επιδιορθώσουν.

11. Πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε επιστρέψει (ή σε περίπτωση απώλειας να έχουμε αντικαταστήσει) το υλικό που δανειστήκαμε μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς.

12. Ημέρα δανεισμού είναι η Πέμπτη (1ο  διάλειμμα).

 

Οφείλουμε να σεβόμαστε όλους τους παραπάνω όρους, διαφορετικά χάνουμε την ιδιότητά μας ως μέλη της σχολικής βιβλιοθήκης.

2Η ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Τη Δευτέρα 5-10-2015 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία από τους μαθητές και τις μαθήτριες του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού οι δράσεις σχετικά με τη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και την ενεργή συμμετοχή τους οι μαθητές , οι εκπαιδευτικοί και το βοηθητικό προσωπικό του Ειδικού Σχολείου (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Αλμυρού, καθώς και γονείς των δύο σχολείων.

               Η ημέρα ήταν αφιερωμένη στα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα.  Ο Πιερ ντε Κουμπερτέν, ο οποίος αναβίωσε τους Ολυμπιακούς αγώνες, θεωρούσε ότι η ευγενής άμιλλα προάγει τη σωστή κρίση και την καλή διαγωγή και τόνιζε ιδιαίτερα τη σημασία του ?ευ αγωνίζεσθαι?.

Ο απώτερος σκοπός των εκδηλώσεων είναι η επαφή με τα Ολυμπιακά ιδεώδη τα οποία αναφέρονται σε αρχές και αξίες όπως η ευγενής άμιλλα ( ευ αγωνίζεσθαι) , η ισότητα, η αλληλεγγύη, η συναδέλφωση και η ειρήνη. Με αυτές τις αξίες ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός εμπλούτισε τον αθλητισμό και τον προήγαγε σε μέσο εξάσκησης του σώματος, καλλιέργειας του πνεύματος, εξευγενισμού και σύσφιξης των ανθρώπινων σχέσεων.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και οι μαθητές συμμετείχαν στο γιορτασμό της 2ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με τις παρακάτω δράσεις:

  1. Παρουσίαση ? Ομιλία με θέμα: «Ολυμπιακοί αγώνες». ( Τσιλιού ? Μελέτη Αποστολία)
  2. Προβολή video, σχετικών με τους Ολυμπιακούς και τους Παραολυμπιακούς αγώνες.
  3. Δημιουργία αφισών από τους μαθητές σχετικών με τους Ολυμπιακούς αγώνες.
  1. Πραγματοποίηση αθλητικών δραστηριοτήτων στο Στάδιο Αλμυρού, στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές όλων των τάξεων και οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Αλμυρού.

Στο Στάδιο Αλμυρού οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την παρέλαση τμημάτων των δυο σχολείων (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ και 3ου Δημοτικού) και την είσοδο της Ολυμπιακής σημαίας. Στη συνέχεια διαβάστηκε ο όρκος των Ολυμπιακών αγώνων. Την έναρξη των αγώνων κήρυξε ο Δ/ντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού κ. Μυλωνάς Γεώργιος.

Οι μαθητές συμμετείχαν στα παρακάτω παιχνίδια:

Α΄ Τάξη: Αν όλα τα παιδιά της Γης.

Β΄ Τάξη: Τρέχουμε για την Ειρήνη.

Γ΄ Τάξη: Μαθαίνουμε τα αθλήματα.

Δ΄ Τάξη: Ειρήνη ? Φιλία ? Αγάπη- Ευ Αγωνίζεσθαι

Ε΄ Τάξη: Αγώνας δρόμου για άτομα με προβλήματα όρασης.

ΣΤ΄ Τάξη: Σκυταλοδρομία Ολυμπιακής Φλόγας

                Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες των μεγάλων τάξεων (Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄) αγωνίστηκαν στον δρόμο των 50 μ., ενώ τα παιδιά του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. στο μήκος και στο ακόντιο. Οι τρεις πρώτοι νικητές κάθε αγώνα τιμήθηκαν με στεφάνι ελιάς.

 

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ (50 ΜΕΤΡΩΝ)

Σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015 και ώρα 09:00 - 10:30 πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία ενδοσχολικοί αγώνες στίβου (50 μέτρων) στο Δημοτικό Στάδιο Αλμυρού Αθανάσιος Ραγάζος. Υπεύθυνη για την οργάνωση των  αγώνων ήταν η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Τσιλιού Αποστολία. Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές - αθλητές που έλαβαν μέρος στους αγώνες, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχή διοργάνωση των αγώνων.

 

Τα αποτελέσματα των αγώνων:

 

Γ΄ ΤΑΞΗ

      ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                    ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Μαχά Ξένια                                                                        1. Καλαντζής Ιάκωβος
  2. Καραγεώργου Αντωνία                                                      2. Γράβος Σταύρος
  3. Τσαλούρη Ελίνα                                                                3. Ρούσας Ευάγγελος

 

 

Δ΄ ΤΑΞΗ

     ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                    ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Στεφανίδη Θεοδοσία                                                        1. Τσαμανής Γεώργιος
  2. Αυγουλά Μαρία - Θεοδώρα                                              2. Αντωνίου Βασίλειος
  3. Δαγρέ Ευγενία                                                                 3. Λίτσκας Μανώλης

 

 

Ε΄ ΤΑΞΗ

 

      ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                  ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Καραγεώργου Αλεξάνδρα                                                1. Μαργαρίτης Απόστολος
  2. Μηλιώνη Ευτυχία                                                              2. Χριστοδουλόπουλος Γεώργιος
  3. Λυπημένου Ιωάννα                                                           3. Μαυραντζάς Ορφέας

 

 

ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

 

    ΚΟΡΙΤΣΙΑ                                                                                  ΑΓΟΡΙΑ

 

  1. Δήμα Κωνσταντίνα                                                             1. Στεφανίδης Κυριάκος
  2. Μητσογιάννη Βάσια                                                            2. Καραγεωργόπουλος Νικόλαος
  3. Τσίποτα Δέσποινα                                                               3. Αντωνίου Νικόλας

Εκφοβισμός και βία στο σχολείο

Το φαινόμενο του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο είναι μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με επιπτώσεις ευρύτερες και πέρα από τη διαδικασία της μάθησης. Προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς, καθώς οι εκφοβιστικές συμπεριφορές υπονομεύουν τον ψυχοπαιδαγωγικό και  κοινωνικοποιητικό  ρόλο του σχολείου

      Στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης προσπάθησαν να προσεγγίσουν  το μεγάλο θέμα του σχολικού εκφοβισμού, να το κατανοήσουν και να δουν πόση αρνητική επίδραση έχει στη ζωή του κάθε μαθητή, αλλά και στο σύνολο του σχολείου. Για την επίτευξη αυτού του στόχου προέβηκαν σε διάφορες δραστηριότητες.

     Αρχικά, με τη βοήθεια του παιχνιδιού «τυφλόμυγα», καθίσανε γύρω από ένα τραπέζι με σκοπό την καλύτερη γνωριμία μεταξύ τους και επικοινωνίας, ανεξάρτητα από προσωπικές φιλίες.

      Σ? άλλη δραστηριότητα τα παιδιά έγραψαν το καθένα από ένα αυτοβιογραφικό ποίημα με σκοπό να ανακαλύψουν τα χαρίσματά τους ,να τα γνωστοποιήσουν στους συμμαθητές τους και παράλληλα να εκτιμήσουν τα χαρίσματα και τις ικανότητες των υπόλοιπων παιδιών.

μαρια 6

μαρια 2

μαρια 3

μαρια 5

     Ένα παιχνίδι που ενθουσίασε τους μαθητές ήταν «το αλφάβητο του εκφοβισμού». Αφού χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες, χρησιμοποιώντας τα γράμματα της αλφαβήτας , σχημάτισαν λέξεις σχετικές με το σχολικό εκφοβισμό. Νικήτρια ήταν η ομάδα που έφτιαξε τις περισσότερες λέξεις .

μαρια 7

       Τελευταία δραστηριότητα ήταν η δραματοποίηση μιας ιστορίας που εξελίσσεται  σε ένα σχολείο και παρουσιάζει το φαινόμενο του εκφοβισμού. Οι μαθητές διάβασαν την ιστορία και συζήτησαν το σχετικό θέμα .Ύστερα χωρίστηκαν σε δυο ομάδες. Η μια ομάδα έγραψε το σενάριο της ιστορίας και η άλλη κατασκεύασε τις μάσκες των προσώπων της ιστορίας. Στη συνέχεια όλοι μαζί παρουσίασαν το θεατρικό.

μαρια 4

μαρια 8

μαρια 9

Κλείνοντας το σχετικό πρόγραμμα οι μαθητές και η δασκάλα υπέγραψαν το συμβόλαιο της καλής συνεργασίας.

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος «Νικάμε τη φο-βία» πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες ενάντια στο «Φόβο και τη Βία».

Για να πετύχουμε το σκοπό μας, να λειτουργήσει σωστά η ομάδα και να συνεργαστούμε αποτελεσματικά αποδεχόμαστε τους παρακάτω κανόνες αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού:

*Όλοι είμαστε εξίσου σημαντικοί.

*Εμπιστευόμαστε όλα τα μέλη της τάξης μας.

*Ακούμε τον άλλο όταν μιλάει και δεν τον διακόπτουμε.

*Δεν μειώνουμε κανέναν.

*Δεν κοροϊδεύουμε ποτέ κάποιον για κάτι που είπε.

*Δε φωνάζουμε.

*Όλοι μαζί συμμετέχουμε στις δραστηριότητες της τάξης.

Οι μαθητές της τάξης                                                         Η δασκάλα

                                                                                       Κορδέλα Μαρία

Επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

Την Πέμπτη 4-12-2014 οι μαθητές των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την έκθεση φωτογραφίας του Νίκου Μεταξιώτη , στο 2ο δημοτικό σχολείο Αλμυρού.

Η έκθεση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όσα είδαν και άκουσαν από το διευθυντή του σχολείου.

Έγραψαν σχετικά:

«Αντικρίσαμε ένα πλήθος φωτογραφιών που η κάθε μια είχε την ιστορία της , όλες βγαλμένες από την καθημερινή μας ζωή.»

«Οι περισσότερες φωτογραφίες ήταν ασπρόμαυρες, αλλά εντυπωσιακές καθώς ο φωτογράφος έπιασε με τον φακό του κάθε λεπτομέρεια της φύσης.»

«Ο Νίκος Μεταξιώτης είναι ένας φωτογράφος που  ξέρει να «παίζει» με τις εικόνες.»

«Όταν είδα αυτές τις φωτογραφίες βρέθηκα σ? έναν άλλο κόσμο και  γνώρισα πολλά νέα πράγματα.»

«Με την τεχνική του ο φωτογράφος μας ταξίδεψε σε χρόνια παλιά και όμως οι φωτογραφίες ήταν πρόσφατες.»

«Οι φωτογραφίες ήταν καταπληκτικές και μας μάγεψαν όλους.»

«Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι μπορεί να μην ήταν μεγάλες και φανταχτερές , αλλά η καθεμιά έκρυβε μέσα της κάτι ωραίο.»

«Η έκθεση αυτή με εντυπωσίασε πολύ γιατί ήταν φωτογραφίες από τον τόπο μου, τον Αλμυρό.»

«Εντυπωσιακή ήταν η φωτογραφία μ? ένα χωράφι και έναν καταπληκτικό ουρανό. Σίγουρα η Google θα μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει ως φόντο επιφάνειας εργασίας.»

«Μέσα από τις φωτογραφίες ξεπηδούσαν ανάμικτα συναισθήματα χαράς, ηρεμίας, γαλήνης, οικογενειακής θαλπωρής, αλλά και λύπης, μοναξιάς, ερημιάς.»

«Αξέχαστη θα μου μείνει η έκθεση αυτή γιατί  κατάλαβα ότι και τα πιο απλά πράγματα της ζωής κρύβουν πολλές ομορφιές.»

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΜΥΡΟΥ

Το Τμήμα Ένταξης είναι μια δομή της Ειδικής Αγωγής στο γενικό σχολείο που στόχο έχει την εκπαιδευτική παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Λειτουργεί στο γενικό σχολείο ως ξεχωριστό τμήμα και δέχεται παιδιά από όλες τις τάξεις.
Συμμετέχουν οι μαθητές:
? Οι οποίοι έχουν γνωμάτευση από διαγνωστική υπηρεσία (π.χ. ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα).
? Οι οποίοι δεν έχουν γνωμάτευση, αλλά έχει παρατηρηθεί από τον εκπαιδευτικό της τάξης ότι παρουσιάζουν ειδικές δυσκολίες. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται η αξιολόγηση του μαθητή από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. και η σύμφωνη γνώμη-εισήγηση του σχολικού συμβούλου της Ειδικής Αγωγής. Επίσης, ενημερώνεται και ο σύμβουλος της Γενικής Εκπαίδευσης και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.
Και στις δύο περιπτώσεις για να φοιτήσει ο μαθητής στο Τ.Ε. απαιτείται η ενυπόγραφη υπεύθυνη δήλωση του γονέα.
Το Τ.Ε. παρέχει:
? Εξειδικευμένο πρόγραμμα, κοινό για ομάδες μαθητών με παρόμοιες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
? Εξειδικευμένο ατομικό πρόγραμμα για μαθητές με σοβαρότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (π.χ. αυτισμός). Το πρόγραμμα αυτό συχνά τείνει να γίνεται με συνεκπαίδευση στη γενική τάξη του μαθητή.
Οι μαθητές που έχουν επιλεγεί οργανώνονται σε ομαδούλες ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Έπειτα καθορίζονται από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. σε συνεργασία με το δάσκαλο της τάξης οι ώρες φοίτησης. Οι ώρες στο Τ.Ε. δεν υπερβαίνουν τις 15 μέσα στη βδομάδα. Συνήθως έχουν ως εξής:
? Ομάδες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες 2-3 ώρες τη βδομάδα.
? Ομάδες με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες 5-8 ώρες τη βδομάδα.
Σε καμία περίπτωση οι μαθητές δε λείπουν από μαθήματα που αγαπούν και ενισχύουν την αυτοεικόνα τους (Γυμναστική, Μουσική, Τεχνικά).Συνήθως λείπουν από μαθήματα που μπορούν εύκολα να αναπληρωθούν στο σπίτι (Θρησκευτικά, Μελέτη).
Ο ειδικός εκπαιδευτικός καλείται:
? Να κάνει παρέμβαση στις επιμέρους δυσκολίες των μαθητών (π.χ. δυσκολίες στη γραφή, αργός ρυθμός ανάγνωσης, δυσκολίες στη γραμματική, δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου, δυσκολίες στα Μαθηματικά).
? Να διδάξει στο μαθητή στρατηγικές που μπορεί να χρησιμοποιεί μόνος του για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των μαθημάτων του.
Η διδασκαλία στο Τ.Ε. μπορεί να γίνεται «ένας προς έναν» μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή ή να λαμβάνει χώρα σε ολιγομελείς ομάδες μαθητών. Χρησιμοποιούνται πολλά εποπτικά μέσα και εναλλακτικοί τρόποι μάθησης (παιδαγωγικό παιχνίδι, μάθηση με υπολογιστή, διδασκαλία με χρήση αντικειμένων και εν συνεχεία στο εικονικό και συμβολικό επίπεδο).Η διδακτέα ύλη επιλέγεται και διαμορφώνεται από τον εκπαιδευτικό του Τ.Ε. μετά από τροποποιήσεις και προσαρμογές. Κάποιες φορές χρησιμοποιεί το υλικό της γενικής τάξης, για να βοηθήσει το μαθητή του να καλύψει τα «κενά» του. Άλλες όμως φορές χρησιμοποιεί εντελώς διαφορετικό εκπαιδευτικό υλικό (λίστες για γρήγορο διάβασμα, ασκήσεις ανάγνωσης για κατανόηση, ασκήσεις για τονισμό, ασκήσεις για ορθή γραφή).
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού λειτουργεί Τμήμα Ένταξης από το 2011-2012. Στο Τ.Ε. φέτος υποστηρίζονται 8 παιδιά από 3 ως 8 ώρες το καθένα.

                                                Η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης

 

                                                         Χατζηκυριάκου Ευτυχία

 

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού
Αλμυρός
Τ.Κ. 37100
Τηλ: 2422021482
email: mail@3dim-almyr.mag.sch.gr
Copyright © 2013. Το σχολείο μας! Rights Reserved.